1 Laatst bewerkt door Lamlendigeton (25-10-19 19:27:55)

Onderwerp: Najaar 2020 advies...

Ik had eigenlijk een beetje als doel mijn eerste halve volgend jaar in Almere te doen, echter net een bericht NO MIDDLE DISTANCE IN 2020. Waar is zo in september /October wel een leuke 1/2 te doen. Hoeft niet extreem, is de eerste.

2 Laatst bewerkt door dik2tri (25-10-19 19:44:43)

Re: Najaar 2020 advies...

Ik heb dit jaar mijn eerste halve in Klazienaveen gedaan. Vond het een mooi evenement, wel een beetje druk met veel afstanden en series door elkaar, maar (voor mij) niet echt storend.

Hij is volgend jaar op 23 augustus, dus dat is bijna september/oktober smile

3

Re: Najaar 2020 advies...

30 augustus is de triatlon Noordoostpolder.
Dit jaar hadden ze voor het eerst een 1/2, weet niet zeker er komend jaar weer een 1/2 is.
Was een mooi parcours, zeker voor het zwemmen en fietsen.

4

Re: Najaar 2020 advies...

Mocht je het willen combineren met een weekje herfstvakantie is challenge Mallorca een aanrader..

5

Re: Najaar 2020 advies...

In september is er in de Belgische Ardennen ook de mogelijkheid om een halve te doen: http://www.ironlakes.be/?page_id=1441&lang=nl . Lijkt me een mooie. Vorig jaar was de eerste editie.
Is er iemand die daar aan heeft meegedaan en zijn ervaringen wil delen?

6

Re: Najaar 2020 advies...

Vroomshoop heeft ook een halve; is dit jaar op 6 of 7 sept dacht ik

7

Re: Najaar 2020 advies...

Op zaterdag 5 september is de halve van de Zwintriathlon in Sluis / Knokke. Zwemmen en een groot deel van het fietsen in Zeeuws-Vlaanderen(NL), het lopen op de boulevard van Knokke in Belgie. Het is altijd goed georganiseerd en goed te combineren met een weekendje aan de kust.

8

Re: Najaar 2020 advies...

Ironlakes is leuk, wel zwaar. Zitten best wel wat hoogtemeters in. Ook het loopparcours is licht glooiend. Normaliter zou je daar je hand niet voor omdraaien, maar na het fietsen zijn die kleine heuveltjes best pittig.

9

Re: Najaar 2020 advies...

Ok dank voor jullie reacties. Genoeg keuze is september dus. Ondanks dat die dus pittig is heeft Ironlakes wel mijn voorkeur. Ik ga het nog eens overwegen. Vroomshoop was überhaupt nog niet bij mij in beeld omdat het zwemmen in het zwembad plaats vind. Maar ik heb inmiddels op hun site gelezen dat dit niet meer het geval is ivm toevoeging van de hele afstand in het programma.