1

Onderwerp: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

Ik wil voor de triathlon in holten graag nog minimaal 3 triathlons doen, en ik dacht “mooi, triathlon kalender” maar daar staat hof van twente niet op (wil ik gaan doen), en OOK niet holten. Dat klopt dus niet. Het liefst zijn de triathlons een beetje in de buurt van holten / rijssen (ter hoogte van deventer, iets verder naar rechts op de kaart). Kan iemand mij een paar triathlons aanraden?

Alvast bedankt!

2

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

Je kunt op de kalender van triathlon.nl kijken die is al goed gevuld. Ook wel die jij zoekt. Bv 16 mei triathlon Rijssen en 7 juni Luttenberg. En 17 mei Hof van Twente.

3

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

De site van de ntb staat doorgaans meer op dan triathlonkalender.
https://mijn.triathlonbond.nl/external/ … ;view=list

4

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

leC0de schreef:

Ik wil voor de triathlon in holten graag nog minimaal 3 triathlons doen, en ik dacht “mooi, triathlon kalender” maar daar staat hof van twente niet op (wil ik gaan doen), en OOK niet holten. Dat klopt dus niet. Het liefst zijn de triathlons een beetje in de buurt van holten / rijssen (ter hoogte van deventer, iets verder naar rechts op de kaart). Kan iemand mij een paar triathlons aanraden?

Alvast bedankt!

Even uit het hoofd:

25? april IJsselmuiden
26 april sprint Deventer
9 mei staphorst
7 juni Luttenberg
rijssen 16 ? juni

5

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

Heel erg bedankt! Ik de NTB kalender is echt TOP! Ik heb mijn tri's gekozen, dankjewel!

6

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

ik zie ze allemaal staan op triathlonkalender.nl...

7

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

seelb schreef:

ik zie ze allemaal staan op triathlonkalender.nl...

Het zou je erg sieren als je de start post éérst goed leest.

En, ik heb al meer dan 20 tri¿s gevonden die triathlonkalender mist

8

Re: triathlons in overijssel, triathlon kalender mist er enorm veel

Triathlonkalender is mijn project waar ik veel tijd en geld in stop. Net als in triathlontrainers.nl.

De wedstrijden zijn door de organisaties ook zelf op de site te zetten. Als je nog events hebt die erbij kunnen hoor ik het graag