1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hallo,
Mijn naam is Michael, 39 jaar en ben een half jaar geleden gek gemaakt om eens een triathlon te gaan proberen.
Dus ben ik nu voor m'n 1e sprint aan het trainen, sta al ingeschreven voor tri rotterdam en misschien komen er nog wel 1 of 2 bij.

Een beetje hardlopen deed ik al maar het zwemmen moest ik nog leren.
Dus een beginnerscursus borstcrawl gevolgd en boven mijn verwachting in vond ik het nog leuk ook.
Snel ben ik nog niet maar dat ben ik sowieso nooit.

2

Re: Hallo allemaal

Welkom Michael.
Iedereen op zn eigen tempo, op zn eigen nivo hoor, ik ben ook niet snel (behalve in geld uitgeven)
Geniet vooral van deze mooi sport.

3

Re: Hallo allemaal

Welkom! Je pakt het in ieder geval al aardig serieus aan zo te horen.

4

Re: Hallo allemaal

Ik wil er voor mezelf zo veel mogelijk uithalen.  En in ieder geval geen laatste worden.

5

Re: Hallo allemaal

Welkom! Geen laatste worden heb ik ook altijd als doel, en het is me tot nu toe ook nog nooit overkomen, al scheelde het soms niet veel!

Hoe zit het met je fietsen, doe je dat ook al?

Groet,

Louise

6 Laatst bewerkt door Dommel (05-02-20 15:23:01)

Re: Hallo allemaal

Ja ben er al mee bezig maar vind het gewoon het minst leuke onderdeel van de 3.
Snap niet dat hele volksstammen zo dol zijn op dat wielrennen maar misschien komt dat nog.

7

Re: Hallo allemaal

Dat heb ik dus af en toe met hardlopen wink

Maar vanaf nu zou het fietsen weertechnisch gezien alleen maar beter moeten worden, dus wie weet komt het inderdaad nog.

8

Re: Hallo allemaal

Welkom Dommel ... en succes met je voorbereiding.

Zo heeft iedereen Z,n lievelings discipline.
Bij mij is dat toch echt wel het fietsen .

9

Re: Hallo allemaal

Welkom!
Ook al word je toch laatste: “you’re beating everyone on the couch”

Bij mijn eerste sprint zag ik de laatste deelnemer binnenkomen: een wat gezette dame met een vuurrood hoofd die het de laatste meters heel moeilijk had. Ze kreeg van iedereen een (gemeend) groot applaus.
Ze was de grootste winnaar van de dag.

10

Re: Hallo allemaal

Dat is inderdaad mooi om te zien,  als ee n totaal niet sportief iemand z'n doel weet te volbrengen.
Zo veel respect kan ik daar voor hebben.

11

Re: Hallo allemaal

@Jeanette schreef:

Welkom Dommel ... en succes met je voorbereiding.

Zo heeft iedereen Z,n lievelings discipline.
Bij mij is dat toch echt wel het fietsen .

ach, soms droom ik dat de triathlon bestaat uit 3 x lopen.....

Je moet sneller dan de klos zijn.

12

Re: Hallo allemaal

Dommel schreef:

Snap niet dat hele volksstammen zo dol zijn op dat wielrennen maar misschien komt dat nog.

Even nieuwsgierig: hoezo ga je dan wel triathlonnen? Want fietsen is het langste onderdeel van de wedstrijd en ook het meest tijdrovend qua training. Of hoop je de smaak nog te pakken te krijgen? Dat wens ik je dan wel toe!

Louise

13

Re: Hallo allemaal

Ja ik ga er maar van uit dat het gaat wennen. Je kan ook niet alles even leuk vinden.