3,001

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nooit geweten dat ze ook nog Tijdritten heeft gewonnen!
Wat een veelzijdige fiets ster is Marianne toch!

3,002

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

In wat heeft Vos geen wereldkampioen geweest? Die had jaarlijks wel 1 of meerdere regenboog truien in haar top periode.

3,003

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Olaf !
Veel plezier ermee .

3,004

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dank je.

@Jeanette schreef:

Mooie fiets Olaf !
Veel plezier ermee .

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,005

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Marianne Vos kan ontzettend veel en heeft gigantisch veel gewonnen, maar wereldkampioen tijdrijden is ze toch echt nooit geweest hoor. Wel Nederlands kampioen, o.a. in 2010. In dat jaar was Emma Pooley wereldkampioen. Vos stond bij het WK zelfs nooit op het podium.

Neemt niet weg dat het een mooie fiets is, Olaf!

Louise

3,006

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik kon me ook niet echt herinneren dat Vos wereldkampioen was maar die heeft zo een palmares... Dus.

3,007

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nog niet gekocht, wel besteld!
Vandaag een bike fit gedaan bij Tripro en m'n Triathlonfiets komt er dus aan!!
Nog een maandje wachten, dat wel...

3,008

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Nog niet gekocht, wel besteld!
Vandaag een bike fit gedaan bij Tripro en m'n Triathlonfiets komt er dus aan!!
Nog een maandje wachten, dat wel...

Gefeliciteerd! PRfour in zwart met roze?

3,009

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://www.carbonracing.nl/shop/cr5-55 … ieuw-logo/

Ter vervanging van m'n eenvoudige alu wielset in mijn aero racer. En op termijn kunnen deze wielen misschien ook wel in een echte triathlon fiets. Nog even doorsparen :-)

3,010

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:
Hedcandy schreef:

Nog niet gekocht, wel besteld!
Vandaag een bike fit gedaan bij Tripro en m'n Triathlonfiets komt er dus aan!!
Nog een maandje wachten, dat wel...

Gefeliciteerd! PRfour in zwart met roze?

Nee de pr Six. (De four is enkel met schijfremmen en ik heb al goede (velgrem) wielen dus die zet ik over)

En geen roze voor mij hoor, bah!!
Rood/zwart, een specialpaint want normaal is het 1 kleur met enkel de decalls of letters in een andere kleur.
Maar deze stond zo in de winkel (voor iemand anders) en hij riep mij heel hard smile
Dus dezelfde besteld.

3,011

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk Hedcandy, toch aan de triathlonfiets?! Hoe lang moet je nog wachten?

3,012

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja, met de WK in het vooruitzicht vond ik dat t wel mocht big_smile
Hij denkt een week of 3 en dan nog opbouwen...ik denk iets van een maand?

Dan moet ik daarna keihard trainen om te wennen aan de nieuwe houding, voor de tijdrit, maar vooral voor de halve op 3 mei.

3,013

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Spannend Hedcandy!!
Ben erg benieuwd hoe je nieuwe fiets er uit ziet .
Aan de andere houding een je erg snel.

3,014

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Aan de andere houding een je erg snel.

Ja, voor een halve vind/vond ik dat inderdaad ook erg meevallen. Voor een hele vind ik een ander verhaal.

Louise

3,015

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Oh dat geloof ik je meteen Louise .

3,016

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag is m'n hydrohip gearriveerd, een stuk zwemspeelgoed dat we in de cursus Powerstroke gebruikten en dat ik leuk vond en baat bij had. Het is een band om je middel met twee vleugeltjes eraan, zodat je tegendruk ervaart bij het roteren. Op die manier train je core en heupinzet.

Ding zat trouwens wel in een belachelijk oversized hard plastic blister, dat zou verboden moeten worden.

Louise

3,017

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Grappig zeg, nog nooit gezien.
Klinkt wel erg leuk,ik zou het ook wel eens willen ervaren.

Weet jij toevallig ook wat dat andere gordeltje is van Finis? Er zaten een soort kokertjes in met ik denk een knikker...
Een gast in Spanje zwom daarmee en je hoorde dus telkens die knikker tikken. Nooit eerder gezien ook,mn spaans is te slecht om het hem te vragen smile

3,018

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Weet jij toevallig ook wat dat andere gordeltje is van Finis? Er zaten een soort kokertjes in met ik denk een knikker...

Ja, daar hebben we ook mee gezwommen, dat heet de Techtoc: https://www.finisswim.com/Tech-Toc Ook grappig inderdaad, de bedoeling is dat je met een regelmatige tik-tok zwemt. Als controle op rotatie (als je niet genoeg roteert, tokt-ie niet) en ritmisch/symmetrisch zwemmen (anders heb je een ongelijke tik-tok) . Dat was wel leuk, maar dat zat voor mij verder niet veel winst in volgens mij.

Als je de hydrohip een keer wil proberen, kunnen we misschien een keer afspreken samen te zwemmen?

Louise

3,019

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja dat was hem!
Ik had geen idee wat de achterliggende gedachte precies was, maar de rotatie dus.

Samen zwemmen lijkt me zeker leuk, alleen wonen we niet bij elkaar om de hoek, dus of t haalbaar gaat zijn?

3,020

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die tik tok daar heb ik mee moeten zwemmen toen ik bij swim smooth was.

3,021

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Samen zwemmen lijkt me zeker leuk, alleen wonen we niet bij elkaar om de hoek, dus of t haalbaar gaat zijn?

Ik ben voor werk regelmatig een stuk dichter in de buurt , en ik heb ook nog een goeie vriendin in Almere die ik wel eens bezoek - ik mail je wel!

Louise

3,022 Laatst bewerkt door Lamlendigeton (15-02-20 16:15:11)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe gympies....zoals iedere 1000km... Beetje saai, nieuwe schoenen, maar ze lopen wel lekker. Net even voor de zwemles een stukje gedaan.

3,023

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat een feest!

Een nieuw horloge aangeschaft, namelijk een Garmin fenix 6 pro.
Mijn partner is begonnen met hardlopen en zodoende moest die ook iets hebben met hartslagmeting en gps. Mijn oude TomTom horloge is doorgeschoven en ik heb nu de Garmin.

Tevens vandaag een nieuwe tacx flux retour gehad, de oude bleek (in de garantieperiode) niet meer te repareren en is Kostenloos geruild voor een nieuwe.

3,024

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Enorme investering van elf euro voor een cadanssensor. Getest vandaag op de MTB. Hij doet het. Dat wil zeggen dat mijn Garmin Fenix 5 deze sensor probleemloos accepteerde. Jullie kennende: ik meen mij te herinneren dat 95 omw/min de optimale cadans is op de weg. Toch?

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,025

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik haal die 95 niet hoor, maar ik zou dat wel willen...
Maarreh, die cadanssensor, daar heb ik wel oren naar!
Welke is dat?
En compatible met Garmin dus, precies wat ik zoek.