1 Laatst bewerkt door Macer (11-02-20 14:11:20)

Onderwerp: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

https://www.triathlonclinic.nl/logo/evenementfotogeheel.jpg

Mijn dochter Zoë organiseert met 3 andere studenten van het CIOS in Hoofddorp op 22 maart 2020 een triathlonclinic in het Leeghwaterbad te Purmerend.

We hebben een website gemaakt op www.triathlonclinic.nl, waar de inschrijving inmiddels geopend is.

Er zullen de middag 3 clinics gegeven worden, namelijk

- Zwemmen door Jelle de Boer
- Hardlopen door Jeffrey van der Park
- Voeding door Emma van Poorten

We verzorgen een leuke en informatieve middag voor zowel de beginnende als de gevorderde triathleet en het perfecte begin van de start van het nieuwe seizoen.

We zijn op zoek naar deelnemers die ons project tot een succes willen maken. De inschrijving kost € 12,50 om de kosten van het evenement te dekken.

We zouden het leuk vinden als je langs zou willen komen om onze opdracht tot een succes maken.

2

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Wat houdt het precies in?
Krijg je bij het zwemmen een analyse, wordt er een training gegeven?
En wat is het nivo waar ze van uitgaan, zijn dat beginners of ook vergevorderde atleten?

3

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Klinkt wel interessant, ik ben ook wel benieuwd naar het niveau en uitwerking

4 Laatst bewerkt door Macer (10-02-20 14:11:21)

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

De experts zullen een clinic geven van ongeveer 3 kwartier voor een groep van tussen de 15 en 25 personen.
Het is zowel geschikt voor beginnende als gevorderde triathleten. We hebben het hele 25 meterbad van het zwembad tot ons beschikking.

Jelle de Boer is werkzaam bij Swimgym.nl en is een ervaren zwemtrainer, het zal hoofdzakelijk een training zijn.

Jeffrey van der Park werkt bij Runnersworld in Hoorn en is een ervaren hardlopen en triathleet (draait bovenin mee tijdens wedstrijden in Noord-Holland). Er is naast het zwembad een park waar hij een hardlooptraining zal verzorgen.

Emma van Poorten is voedingsdeskundige. De clinics duren ongeveer 45 minuten per onderdeel.

Verder zijn we nog bezig met de mogelijkheid tot het testen van wetsuits en een presentatie over bikefitting.

Het is een schoolopdracht om een evenement te organiseren voor 50 personen. Het is voor deze studenten hun eerste echte evenement, maar ze geven alles om hier een geslaagd evenement van te maken en ik hoop dat jullie ze daar een beetje bij kunnen ondersteunen :-)

5

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Leuk dat ze aan onze sport denken, al kan Zoe natuurlijk bijna niet anders met zulke ouders wink

Ik kan helaas niet, maar hoop dat ze een grote groep bijeen krijgen en een geslaagde dag zullen hebben!

6

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Goed idee, maar als de CIOS in de omgeving van Breda een dag organiseert ben ik er bij.

Je moet sneller dan de klos zijn.

7

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Het wordt niet door het CIOS zelf georganiseerd, maar het is een opdracht vanuit school die ze moeten uitvoeren..

Ze hadden het op kunnen lossen door mee te helpen bij bijvoorbeeld een lokaal hardloopevenement, maar het is inmiddels wat groter geworden dan de oorspronkelijke opdracht :-)

8

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Is het dan per clinic inschrijven en betalen, of is het 1 inschrijving waarbij je aan de drie clinics meedoe?

9 Laatst bewerkt door Macer (10-02-20 19:54:50)

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Het bedrag is voor de gehele middag en je krijgt bovendien ook nog een goodie bag na afloop.

Verder zullen we (99% zeker) 2 startbewijzen voor de IRONMAN in West-Friesland verloten.

10

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Erg leuk initiatief !

Als ik wat dichterbij zou wonen zou ik me meteen inschrijven.

Hoop dat het een succes wordt.

11

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Leuk!

En niet al te ver van het station...
Ik ga eens kijken of ik dit thuis kan verkopen smile, of ze me een middag/avond kunnen missen.

12

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Als het nog niet vol zat, dan sta ik aangemeld.

Wel nog een kleine vraag. Wordt er voor een fietsenstalling gezorgd? Ik verwacht namelijk wel op de fiets te komen, fijne trainingsdag wordt het dan.

13

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Wilko, bedankt voor je aanmelding we gaan zorgen voor een plaats om je fiets te stallen.

14 Laatst bewerkt door Macer (17-02-20 12:37:17)

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Mochten er nog mensen intresse hebben om mee te doen, het gaat (gelukkig) hard met de inschrijvingen..

Inschrijven kan op www.triathlonclinic.nl

Je ontvangt voor € 12,50

- 3 clinics die betrekking hebben op onze mooie sport
- Goodiebag
- Kans op 1 van de 2 startbewijzen voor IRONMAN West-Friesland (5150 / 4184) die we mogen verloten van www.ineedsos.eu

Dus sla je staatlot deze maand over en schrijf je in, de winkans is een stuk groter :-)

15

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Fijn voor de organisatie, dat er veel animo is.
Voor mij hopen dat de beurs nog wat voller wordt met leuke triathlon gerelateerde bedrijven.

16

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Betaald! Ik heb er nu al zin in smile

17

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Het is best lastig bedrijven te vinden die hun zondag willen opofferen om te komen staan. De kosten kan het probleem niet zijn, we vragen 50 euro per kraam.

We hopen tussen de 50 en 75 deelnemers te vinden (waarbij 75 echt wel gaat lukken in dit tempo), maar dit is voor veel bedrijven helaas toch nog te weinig.

Dus mocht iemand nog een bedrijf weten wat mogelijk geïnteresseerd is laat het vooral weten

18

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Leuk! Ingeschreven smile

19

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

wilagro schreef:

Als het nog niet vol zat, dan sta ik aangemeld.

Wel nog een kleine vraag. Wordt er voor een fietsenstalling gezorgd? Ik verwacht namelijk wel op de fiets te komen, fijne trainingsdag wordt het dan.

Goed plan eigenlijk wel!

20

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Inmiddels zitten we op 60 inschrijvingen, waar we echt heel blij mee zijn.
Op dit moment zijn we bezig om te kijken of we nog een extra uur kunnen vullen met het testen van wetsuits in een apart 4e uur (voor de mensen die dit willen).

Er is nog plek voor maximaal 15 deelnemers, dus mocht je hier nog bij willen zijn meld je snel aan.

21

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Wetsuit testen is wel weer eens interessant. Die van mij is nu 4 jaar oud en was toen de beste keuze met mijn techniek. Ondertussen heel wat werk van mijn techniek gemaakt, dus ben wel benieuwd of er nu andere pakken beter aansluiten

22

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Macer schreef:

Het is best lastig bedrijven te vinden die hun zondag willen opofferen om te komen staan. De kosten kan het probleem niet zijn, we vragen 50 euro per kraam.

We hopen tussen de 50 en 75 deelnemers te vinden (waarbij 75 echt wel gaat lukken in dit tempo), maar dit is voor veel bedrijven helaas toch nog te weinig.

Dus mocht iemand nog een bedrijf weten wat mogelijk geïnteresseerd is laat het vooral weten

Overigens al een vraag uitgezet bij Cado-Motus? Dat is een klein bedrijf met wel interessante artikelen voor ons triathleten.

23

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Bedankt voor de tip, we gaan gelijk even contact met ze zoeken..

24

Re: Triathlonclinic.nl - 22 maart 2020 in Purmerend

Begrijpelijk dat het volgende week niet door gaat. Veel succes met het zoeken naar een nieuwe datum.
Voor mij te hopen dat de nieuwe datum mij ook nog uitkomt. Ik had er zeker zin in.