126

Re: Plannen 2020

MontanaMan schreef:

Nu ja, 2 hele in een weekend wordt wel een beetje veel. Maar als je voor een halve traint dan is een sprint goed te doen en herstel je echt wel van in een week. En als je je zorgen maakt dat dat niet het geval is kun je wat gas terugnemen tijdens de sprint.

Dat gas terugnemen zou dan zelfs alleen tijdens het lopen hoeven. 750 zwemmen en 20 volle bak fietsen en dan op 80% lopen en je ben binnen 2 dagen weer zo goed als nieuw smile

127

Re: Plannen 2020

Heb afgelopen jaar ook een kwart gedaan een week voor het lopen van een marathon.
Had wel wat spierpijn om ma en dinsdag, waar ik me wat zorgen over maakte, maar is me verder erg goed bevallen!

128

Re: Plannen 2020

Hallo allemaal!

mijn plannen voor 2020:
- 26 april, Cannes International Triathlon L
- 28 juni, Ironman 70.3 West-Friesland
- 30 aug., Ironman 70.3 Zell am See
- 11 okt., marathoin van Eindhoven

en voor de rest vooral trainen, veel trainen.....
Heb er zin in!

129 Laatst bewerkt door sanger (02-03-20 12:50:08)

Re: Plannen 2020

sanger schreef:

Mijn voorlopige planning ook gemaakt. Gaat nog wel wat aan worden gevuld gok ik. In ieder geval nog een extra obstacle run en wellicht nog 1-2 triathlons (OD en heel misschien een 70.3).


[05-04-20 1/4 marathon Rotterdam --> valt af
16-05-20 1/4 triathlon Brouwersdam --> valt af

21-05-20 Battle4life Hoorn 12 km (obstacle run)   
28-06-20 Ironman 5i50 Westfriesland   
??-09-20 Challenge Almere of Maastricht 5i50 (nog niet zeker)
03-10-20 Spartan Trifecta weekend (obstancle run - 3 afstanden (5 / 10 / 21,1 km) --> erbij

Noodgedwongen een kleine aanpassing.... Focus iets meer naar achteren in het seizoen en nog op zoek naar wat leuke triathlonnetjes smile

130

Re: Plannen 2020

Challenge Almere valt ook af vrees ik aangezien dit een WK is en je nog steeds niet ingeschreven bent.

131

Re: Plannen 2020

ronnyke schreef:

Challenge Almere valt ook af vrees ik aangezien dit een WK is en je nog steeds niet ingeschreven bent.

Waarom zou dat afvallen? Je kunt je, zo lang er plek is in je AG, nog steeds inschrijven hoor wink

132

Re: Plannen 2020

Wist ik niet dacht dat dit via je landelijke tri bond moest gebeuren nu. Denk persoonlijk als je aan een WK LD wil deelnemen je dit nu toch al besloten zou hebben maar tja...

133

Re: Plannen 2020

ronnyke schreef:

Wist ik niet dacht dat dit via je landelijke tri bond moest gebeuren nu. Denk persoonlijk als je aan een WK LD wil deelnemen je dit nu toch al besloten zou hebben maar tja...

Klopt dat het idd via de bond moet, maar dat kan zolang er nog plek is.
Als Nederlander heb je grote kans dat dit zo is, aangezien er per AG 25 startplaatsen zijn voor het organiserende land.

134

Re: Plannen 2020

Er is een nieuwe Triathlon op de kalender bijgekomen:

Een Sprint Triathlon in Hellevoetsluis. Erg mooie historische locatie, zwemmen in het Haringvliet, wisselzone bij de vuurtoren, fietsen door de polder/ bos en hardlopen door de historische Vesting.

Zie www.hellevoetheroes.nl

Tot daar!

Ik sta al ingeschreven. :-)

135

Re: Plannen 2020

Leuk - ik wil in principe alle triathlons op de Zeeuwse en Zuidhollandse eilanden doen, alleen zijn we dan nog net niet terug van vakantie (althans, als alles gewoon doorgaat, best wel spannend in deze onzekere corona-tijden). Hopelijk kan ik meedoen aan editie 2021!

Louise

136

Re: Plannen 2020

Ik ben er ook bij in  m'n thuisstad voor m'n 2e triathlon (oostvoorne 2 weken eerder  als 1e)

137

Re: Plannen 2020

Oostvoorne 'moet' ik ook nog - wordt nog druk, in 2021 wink

138

Re: Plannen 2020

ronnyke schreef:

Challenge Almere valt ook af vrees ik aangezien dit een WK is en je nog steeds niet ingeschreven bent.

Goed punt :Y

139

Re: Plannen 2020

Hedcandy schreef:
ronnyke schreef:

Wist ik niet dacht dat dit via je landelijke tri bond moest gebeuren nu. Denk persoonlijk als je aan een WK LD wil deelnemen je dit nu toch al besloten zou hebben maar tja...

Klopt dat het idd via de bond moet, maar dat kan zolang er nog plek is.
Als Nederlander heb je grote kans dat dit zo is, aangezien er per AG 25 startplaatsen zijn voor het organiserende land.

Ik zit in een drukke AG wat dat betreft. Wordt dan toch eerder IM Maastricht denk ik.

140

Re: Plannen 2020

Is hij vol dan sanger? Dat kun je nu al zien he...

141

Re: Plannen 2020

Ik wist niet dat er terug een Ironman in Maastricht was?

142

Re: Plannen 2020

ronnyke schreef:

Ik wist niet dat er terug een Ironman in Maastricht was?

Ja een OD.

143

Re: Plannen 2020

Een Ironman is een Ironman he, dit is een OD onder de organisatie van ironman :-)

144 Laatst bewerkt door Cootje (12-03-20 16:25:23)

Re: Plannen 2020

Een Ironman is een Ironman wanneer ze je een Ironman noemen zodra je over de eindstreep komt. Dit is alleen een hele dure OD hmm

145

Re: Plannen 2020

Zo is het Cootje.

146

Re: Plannen 2020

Hedcandy schreef:

Is hij vol dan sanger? Dat kun je nu al zien he...

Nog niet gekeken eerlijk gezegd... Misschien toch maar eens doen smile

147 Laatst bewerkt door ic3d (26-03-20 00:10:38)

Re: Plannen 2020

De halve van Terheijden is vandaag ook geannuleerd. Jammer, had hier heel veel zin in. De 111 in Bilzen gaat er waarschijnlijk ook wel af. Ik heb nu alleen nog maar een sprintje in Waalwijk (begin juni) en een 5150 in Italië (half september) op de agenda staan. Ik heb zo'n vermoeden dat ik op beiden niet heel hard hoef te rekenen.

Het wordt een karig sportseizoen vrees ik. Dat is zeker niet de grootste zorg nu, maar toch wel een domper als je er lang naar uitgekeken en hard voor gewerkt hebt. Ik doe er normaal een stuk of 8 in een seizoen, dus ga maar weer eens op zoek naar leuke wedstrijdjes.

148

Re: Plannen 2020

Bilzen is er al af dacht ik? Sport Events heeft alles tot de Nisraman al gecanceld dacht ik?

149

Re: Plannen 2020

Ha blijkbaar nog niet zie ik?? Maar als Nederlander mag je waarschijnlijk toch Belgie zowiezo niet binnen tot Juni dus...

150

Re: Plannen 2020

Ik denk dat we beter een topic kunnen openen met de plannen voor 2021. Hoorde gister dat IM Lanzarote ook is gecancelled, je kunt je deelname omzetten naar Vichy (23 augustus), Portugal (26 september) of Lanzarote volgend jaar (22 mei 2021).