26

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Sandra86 schreef:

Heb je meegerekend dat je maar 1x met de auto ergens heen gaat in plaats van 2? Scheelt misschien zo 11 euro aan benzine! wink

Ik loop binnen!

Je moet sneller dan de klos zijn.

27 Laatst bewerkt door sanger (06-04-20 12:36:12)

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Krijg net een appje van een opkoper, die heeft een flink aantal fietsen opgekocht en die beginnen in de weg te staan. Hier zitten in de goede maat onder andere twee mooie Trek's tussen. De ene is een TT de andere een "gewone". Gloednieuw maar niet het allernieuwste model. Vraagprijs voor alletwee is hetzelfde; € 1250 en dat is volgens mij niet heel duur.

Geld om alletwee te kopen krijg ik niet verantwoord bij de baas des huizes.... Ik ben geen heel ervaren fietser nog, dus ik neig toch het meest naar de gewone fiets... Toch?

28

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Ik kan je bestanden niet openen.

Maar los van de fietsen...pas jij erop? Kwa maatvoering en geometrie?
Want dat is het allerbelangrijkste.
Zelf heb ik ooit eens een prachtige fiets gekocht voor weinig, die bleek uiteindelijk te groot. Nou, dan heb je er dus niks aan!

Welk model Trek is de racer, waarmee afgemonteerd, hoe oud?

29

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Hedcandy schreef:

Ik kan je bestanden niet openen.

Maar los van de fietsen...pas jij erop? Kwa maatvoering en geometrie?
Want dat is het allerbelangrijkste.
Zelf heb ik ooit eens een prachtige fiets gekocht voor weinig, die bleek uiteindelijk te groot. Nou, dan heb je er dus niks aan!

Welk model Trek is de racer, waarmee afgemonteerd, hoe oud?

Mijn huidige fiets is waarschijnlijk ook net iets te groot (maat 56 ben 1.76). Dus daarom ook rond aan het kijken.

Of ik er op pas? Geen idee. Ik ben wat dat betreft wel een echte beginner en ken alleen mijn huidige fiets.

Exacte model weet ik niet. Afgemonteerd met SRAM Force.

30

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

En is dit dan een 54? Of 52?

Zelf fiets ik op een Trek Emonda, 54 cm en ben 1.78 Al zegt dat ook niet alles natuurlijk...

Maar of jouw fiets een koopje is, geen idee als het model niet weet en het bouwjaar.

31

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Hedcandy schreef:

En is dit dan een 54? Of 52?

Zelf fiets ik op een Trek Emonda, 54 cm en ben 1.78 Al zegt dat ook niet alles natuurlijk...

Maar of jouw fiets een koopje is, geen idee als het model niet weet en het bouwjaar.

Dit is een 54.

Ik krijg de details nog doorgestuurd, exacte model(jaar) etc.

32

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Zien er beide wel een beetje gedateerd uit, maar dat hoeft niet erg te zijn. Op de eerst fiets zitten overigens geen remmen, dat lijkt me toch wel cruciaal.

33

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Buus schreef:

Zien er beide wel een beetje gedateerd uit, maar dat hoeft niet erg te zijn. Op de eerst fiets zitten overigens geen remmen, dat lijkt me toch wel cruciaal.

En dat zijn ze dus ook :Y

De gewone fiets is een Trek Madone 6.7 SSL uit 2011. De TT is een Trek Speedconcept 7.0 ook uit 2011.

De remmen zitten er nog niet op nee. De TT is overigens afgemonteerd met DuraAce ipv SRAM.

Naar mijn mening is de vragaprijs dan wel aan de hoge kant....

34

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Juist niet, Dura Ace was toen de topgroep van Shimano.
Vind het dan toch echt niet heel duur, €1250 voor een nieuwe oude bewezen goede tt fiets. Dalen volgens mij normaal ook minder snel in waarde dan racefietsen.

35

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Buus schreef:

Juist niet, Dura Ace was toen de topgroep van Shimano.
Vind het dan toch echt niet heel duur, €1250 voor een nieuwe oude bewezen goede tt fiets. Dalen volgens mij normaal ook minder snel in waarde dan racefietsen.

Hmmm, zo kun je het natuurlijk ook bekijken inderdaad.

Ik ben nog redelijk nieuw, hoe is de ontwikkeling geweest op het gebied van TT fietsen? Is een goede tweedehands van 3 jaar oud niet veel beter ontwikkeld dan een nieuwe van 10 jaar oud?

36

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Zal vast wel iets beter ontwikkeld zijn ja. Maar 3 jaar oude tt fietsen ga je voor €1250 dan ook weinig tot niet vinden.

37

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Voor een racer zou ik het zeker niet uitgeven, en eerlijk gezegd, voor een TT uit 2011 ook niet.

Er zijn echt wel genoeg 2e handse (ook triathlonfietsen) te vinden die jonger zijn en net zo duur.

Dura ace uit 2011 is niet eens meer vegelijkbaar met de vorige 105 groep!!

38

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Bij mij is het peanuts maar mocht ik iets terugkrijgen dan doneer ik het aan het Rode Kruis.:)

39

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

Blenheim Palace Weekend Warrior is verplaatst van eind mei naar weekend september 12/13. Had me ook al voor een andere tri ingeschreven dat weekend. Die organisator laten weten dat ik mijn inschrijfing cancel (en het risico neem dat Blenheim afgelast wordt en de zijne niet), maar ook gezegd dat ik mijn geld niet terug hoef. Kleine organisatie die kleinschalige, gemoedelijke evenementen in de buurt organiseert, ik hoop vooral dat hij daarmee door kan gaan.

40

Re: Wat te doen met niet uitgegeven inschrijfgelden

MontanaMan schreef:

Blenheim Palace Weekend Warrior is verplaatst van eind mei naar weekend september 12/13. Had me ook al voor een andere tri ingeschreven dat weekend. Die organisator laten weten dat ik mijn inschrijfing cancel (en het risico neem dat Blenheim afgelast wordt en de zijne niet), maar ook gezegd dat ik mijn geld niet terug hoef. Kleine organisatie die kleinschalige, gemoedelijke evenementen in de buurt organiseert, ik hoop vooral dat hij daarmee door kan gaan.

Dan heb je het over refunds smile Ik doelde meer op inschrijvingen die ik niet meer ga doen. Vanwege blessure had ik me voor nog niet heel veel dingen ingeschreven en die gelden geef ik dus niet meer uit.

Overigens heel mooi dat je het op die manier aanpakt :Y