51

Re: Corona Triathlon 2020

ronnyke schreef:

3 verschillende bieren drinken?

Dan heb ik bij deze de challange volbracht dit jaar, al ongeveer 20 x

Je moet sneller dan de klos zijn.

52

Re: Corona Triathlon 2020

Welke drie verschillende bieren?

Bij mij recentelijk: 1)Pils  2) Oude Geuze Boon  3) Chimay Tripel

53

Re: Corona Triathlon 2020

Drie maar? Wij doen 't in de coronatijd met 49 bieren wink : we hebben de Rotterdam Beer Survival Kit! 7 weken lang 7 biertjes van Rotterdamse brouwerijen.

Louise

54

Re: Corona Triathlon 2020

Louise schreef:

Drie maar? Wij doen 't in de coronatijd met 49 bieren wink : we hebben de Rotterdam Beer Survival Kit! 7 weken lang 7 biertjes van Rotterdamse brouwerijen.

Louise

Goeie tip! Elk excuus om iets met mijn westlandse/schiedamse roots is welkom :-)

55

Re: Corona Triathlon 2020

Louise met bier bedoel ik natuurlijk Belgisch bier. Heb niet veel in huis momenteel ben niet zo een bierdrinker thuis, op café dan weer wel maar die zijn gesloten. Heb een Kwaremont een Grimbergen en een Karmeliet in huis.

56 Laatst bewerkt door Louise (05-05-20 09:25:29)

Re: Corona Triathlon 2020

Met al dat Rotterdamse bier vallen wij ook wel een tikje van ons geloof, want normaliter drinken we ook meer Belgisch bier. Er zitten wel veel Belgische typen bier tussen, triple en blond enzo. Die samen met IPA's zijn mijn favorieten. Het zijn ook vrij veel stouts, van die hele zware donkere, daar maak je mij niet zo gelukkig mee, die mag manlief opdrinken.

Maar goed, we dwalen af wink

Louise

57

Re: Corona Triathlon 2020

La Trappe, Tongerloo, Duvel, Manenblusser, Vedette IPA, Grimbergen, Bush, Chimay etc etc. Ben een liefhebber van de blonde en de tripels.

Je moet sneller dan de klos zijn.

58

Re: Corona Triathlon 2020

Mmm , ik heb een idee in mijn hoofd ...eens kijken of ik het om kan zetten .

59

Re: Corona Triathlon 2020

Manlief gaat zo van start, de 1/8e. Hij gaat zwemmen zonder wetsuit! En daarna fietsen op onze paarse opoe-fiets (die is nog van mijn moeder geweest en nu onze reserve-stadsfiets). Met en Canadees wielershirt, vanwege Bevrijdingsdag. Daarna wandelen we samen hetzelfde loopparcours als wat ik vorige week gedaan heb.

@mcguyver - dat is een fraai lijstje, jummie! In betere tijden moeten we maar eens samen een biertje drinken na een triathlon.

Louise

60

Re: Corona Triathlon 2020

Dapper van Henk, zonder wetsuit!
Hopelijk hebben jullie het gezellig gehad, het was mooi weer.

61 Laatst bewerkt door Louise (05-05-20 20:45:06)

Re: Corona Triathlon 2020

Hij is gefinisht, zijn verslag met een boel stralend zonnige foto's staat op zijn facebook - maar de link die ik daarnaar plaatste doet het niet, wordt aan gewerkt.

Hedcandy schreef:

Dapper van Henk, zonder wetsuit!

Ja, ik krijg het al koud van de foto's! Wat ik zelf nog wel grappig vond was dat zijn zwemstart even uitgesteld moest worden omdat er een groepje junioren bezig was:

http://www.delftweg9.nl/triathlon/wp-content/uploads/2020/05/junioren-1.png

(nestje zit vlakbij waar wij het water in gaan - vorige week waren het nog 6 pulletjes).

Louise

62

Re: Corona Triathlon 2020

Zijn bericht is afgeschermd voor niet vrienden denk ik!

En ach, die eendjes..ik blijf ze zo leuk vinden!
Hier vliegen elk moment de koolmezen uit, de ouders zijn echt druk met het voeren.
Ik had uitgerekend 6-8mei, morgen zou een mooie dag zijn (jarig).

63

Re: Corona Triathlon 2020

Hedcandy schreef:

Zijn bericht is afgeschermd voor niet vrienden denk ik!

Hmm, gaat mis dus - ik zal het hem zo even vragen!

Louise

64

Re: Corona Triathlon 2020

Ik krijg dat met de link niet gefixt, ik kan het wel kopiëren naar mijn blog maar nniet 1 op 1, dus daar moet ik even tijd voor maken. Wordt vervolgd!

Louise

65

Re: Corona Triathlon 2020

Ha ha ...luk die jeugd die daar aan het zwemmen is Lousie .

Ik heb hem gisteren ook gedaan ...met een Bevrijdingsdag "Tintje "

Heb ook een uitgebreid verslag op mijn Facebook site .
Kunnen jullie even testen of hij het doet ??
Anders moet ik het vanavond op een andere manier doen .
https://www.facebook.com/jeanette.hendriks

66

Re: Corona Triathlon 2020

Ook bij jou even je bericht op openbaar zetten...
Nu zie ik alleen je profielfoto's, ook keuk hoor wink

67 Laatst bewerkt door @Jeanette (06-05-20 10:15:59)

Re: Corona Triathlon 2020

Hedcandy schreef:

Ook bij jou even je bericht op openbaar zetten...
Nu zie ik alleen je profielfoto's, ook keuk hoor wink

Gedaan ... kan iemand even checken of het werkt ?

68

Re: Corona Triathlon 2020

Ik kon 'm zien (via Henks facebook) - gaaf hoor, de foto's van de graven en de monumenten gaven me kippenvel. Bijzonder, dat thema voor een triathlon! En heel passend natuurlijk, gister. Toch al een memorabele 4 en 5 mei, vond ik.

Hilarisch om het zwemmen aan  het eind te doen en dan onder de douche! Ik heb hetzelfde wetsuit als jij trouwens.

Ondertussen staat Henks verslag ook op mijn weblog, zichtbaar voor iedereen. Let vooral op de zwemfoto's - brrrr!

Louise

69

Re: Corona Triathlon 2020

Leuk! Oei oei oei, hij had het koud. Dat kan je zien. smile
En dus toch een Spitfire gisteren, ik hoorde ze maar heb ze niet gezien. Vanwege de bevrijding waarschijnlijk. Leuke reportage hoor.

Jeanette, ik kan het niet zien. Alleen je profiel.

70

Re: Corona Triathlon 2020

TumTumTum schreef:

En dus toch een Spitfire gisteren, ik hoorde ze maar heb ze niet gezien. Vanwege de bevrijding waarschijnlijk. Leuke reportage hoor.

Is dat een Spitfire op de foto, echt waar? Dat hebben we helemaal niet gezien/ons niet gerealiseerd! Henk zette 'm op de foto omdat élk vliegtuig op dit moment bijzonder is. Er landden er zelfs drie achter elkaar, dat viel op. Mogelijk inderdaad voor Bevrijdingsdag.

Louise

71

Re: Corona Triathlon 2020

TumTumTum schreef:

Jeanette, ik kan het niet zien. Alleen je profiel.

Raar , heb het bericht wel op openbaar gezet .

72

Re: Corona Triathlon 2020

Ik heb geen facebook account, misschien is het dat. Maar dan vind ik het nog raar want op die corona triatlon pagina kan ik wel van alles bekijken.

73 Laatst bewerkt door @Jeanette (06-05-20 14:53:42)

Re: Corona Triathlon 2020

Ineens had ik maandag een ingeving het zo te doen . Passen met Bevrijdingsdag, en vooral de betekenis van vrijheid 75 jaar geleden ... en nu .

74

Re: Corona Triathlon 2020

@Jeanette schreef:
TumTumTum schreef:

Jeanette, ik kan het niet zien. Alleen je profiel.

Raar , heb het bericht wel op openbaar gezet .

Ik zie hetzelfde als TumTumTum, ik heb ook geen facebookaccount. Ik ben wel benieuwd nu!

75

Re: Corona Triathlon 2020

Dat zou natuurlijk kunnen dat je iig een FB account moet hebben .
Louise heeft het wel gezien .
Ik kan wel knippen / plakken en wat foto’s uploaden.