1

Onderwerp: Onderuit gegaan met hardlopen

Daar ging ik gisteravond, bleef haken of struikelde over mijn eigen voeten en landde op knie en elleboog op het bospad. Schaafwonden en nu een dikke knie die ik nauwelijks kan buigen. Nu ja beter nu dan in het seizoen maar baal wel...

2

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Ijs erop?

Heb dat ook wel s gehad, tijdens een rondje op de hei. Ook nog lang last van gehad. En een gat in mn goede broek smile

3

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

O shit, sterkte!

4

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

LindaRotterdam schreef:

Ijs erop?

Heb dat ook wel s gehad, tijdens een rondje op de hei. Ook nog lang last van gehad. En een gat in mn goede broek smile

Ik ben druk met ijs in de weer en dat helpt wel. Hoop dat ik er niet al te lang last van heb, was net zo lekker bezig!

5

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Ow .. balen Laris . Ik hoop dat je er niet al te lang last van hebt .

6

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Balen! Hopelijk kun je wel snel weer zwemmen iig, en het lopen en fietsen ook weer snel daarna.

7

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Damn! Dat is niet leuk. Sterkte, goed rust houden.

8

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Zeker vervelend, Laris! Hopelijk knapt het snel weer op.

Louise

9

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

MontanaMan schreef:

Balen! Hopelijk kun je wel snel weer zwemmen iig, en het lopen en fietsen ook weer snel daarna.

Ja het is wel superfijn dat de baden weer open zijn. Gisteren wel gezwommen en dat ging prima.

10

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Prima, dat je al kunnen zwemmen hebt!. Direct je andere opties benutten, netjes!

11

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

chrisbakker schreef:

Prima, dat je al kunnen zwemmen hebt!. Direct je andere opties benutten, netjes!

Ja, met borstcrawl geen last en schoolslag doe ik sowieso nooit eigenlijk. Ik had de reservering voor het bad al staan donderdagochtend maar twijfelde wel of ik met de schaafwonden niet als ´outcast´ zou worden aangezien. Dat was natuurlijk niet zo haha.

12

Re: Onderuit gegaan met hardlopen

Laris schreef:

Ja, met borstcrawl geen last en schoolslag doe ik sowieso nooit eigenlijk. Ik had de reservering voor het bad al staan donderdagochtend maar twijfelde wel of ik met de schaafwonden niet als ´outcast´ zou worden aangezien. Dat was natuurlijk niet zo haha.

Haha - schaafwonden zijn geen coronasymptoom, en dan mag alles!

Louise