101

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik vind het om eerlijk te zijn onbegrijpelijk dat een organisatie in deze periode mensen nog geld afzet voor een evenement dat eigenlijk nooit een succes kan worden als het dan al doorgaat. Een triatlon in het noordelijke deel van Nederland in Oktober en dan een situatie waar niemand van weet hoe deze gaat evolueren, experten zijn bijna voor 100% zeker dat er nog een 2e (dodelijke) golf van het virus gaat komen in het najaar en winter dus...

102 Laatst bewerkt door Macer (04-05-20 09:38:35)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Het is je eigen keuze of je het wil doen in het najaar of niet.. Je hebt keuze om het te verzetten naar volgend jaar..

Al kan ik me niet voorstellen als de helft van de mensen het laat omzetten naar volgend jaar dat ze het dan nog organiseren in oktober.

Kl%(*tevirus!!!!!  Zo dat moest er even uit.. :-)

103

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Schijnbaar heeft de organisatie nog steeds geen officiële toestemming van de gemeente Hoorn om een evenement te laten doorgaan.

104

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Nee natuurlijk hebben ze nog geen officiële goedkeuring. Pas als er een vaccin is tegen corona mag het evenement plaatsvinden, dus als dat voor die tijd gebeurt dan krijgen ze goedkeur. Als er volgend jaar juni nog geen vaccin is, dan zal ook die versie uitgesteld worden.

105

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Nu enkel kassa dus want denk niet dat IM 100% inschrijving geld gaat teruggeven. Zal een verhaaltje worden zoals ICAN Amsterdam destijds.

106 Laatst bewerkt door Macer (08-05-20 11:15:02)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Kassa?? Lijkt me niet... Ik denk dat ze liever gewoon 3 jaar een evenement hadden georganiseerd met 2000 deelnemers.. Dat is kassa.

Stel dat het dit jaar en volgend jaar uitgesteld wordt en pas in 2022 plaats kan vinden voor de mensen die al in 2020 hebben betaald. En natuurlijk hebben ze nog geen toestemming, want er is nou eenmaal niet zo heel veel zeker in deze klotetijd..

107

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Zojuist maar naar volgend jaar doorgeschoven. Ik geloof nooit dat het in oktober door zal mogen gaan...

108

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Vandaag zou de dag zijn van de 70.3.
Had wel een pittige dag geworden met deze wind. Met zwemmen al redelijk golfslag en de laatste 20km fietsen pal tegen wind op de open dijk.

109

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Voor mij de volledige in Gravelines, was er deze morgen nog en pff een ongelofelijke wind, vrij fris en af en toe regen dus had een ideale dag geweest voor mij om een nieuw PR te lopen :-(

110

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

wilagro schreef:

Vandaag zou de dag zijn van de 70.3.
Had wel een pittige dag geworden met deze wind. Met zwemmen al redelijk golfslag en de laatste 20km fietsen pal tegen wind op de open dijk.

Gisteren de route gefietst. Stond toen al een redelijke wind op de dijk.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

111

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Misschien moest het zo zijn , en hebben we volgend jaar het perfecte weer .

112

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Is die nieuwe datum van 4 Okt dan ook al afgelast?

113

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

ronnyke schreef:

Is die nieuwe datum van 4 Okt dan ook al afgelast?

Nee , maar ik heb mijn startplaats naar 2021 gezet .

114 Laatst bewerkt door Hedcandy (01-09-20 18:56:11)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Laten we hier verder gaan, en inventariseren welke forummers erbij zijn in Hoorn!

Maca
Arno
Olaf
Hedcandy (jury)

115

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Hedcandy schreef:

Laten we hier verder gaan, en inventariseren welke forummers erbij zijn in Hoorn!

Maca
Arno
Olaf
Hedcandy (jury)

Jörgen

116

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Yes ik ben erbij

117

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Maca
Arno
Olaf
Jörgen
Zico
Buus
Hedcandy (jury)

Ik dus ook. Al ben ik momenteel wel bezig met een trainingsachterstand opbouwen wegens ziekte.

118

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Buus schreef:

Ik dus ook. Al ben ik momenteel wel bezig met een trainingsachterstand opbouwen wegens ziekte.

Sterkte! Maar won niet Yvonne op die manier meerdere gouden medailles? Misschien is niet trainen wel de betere voorbereiding :-)

119

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik ben er ook bij, mijn eerste hele halve (vorig jaar dnf in Almere met materiaalpech)

Maca
Arno
Olaf
Jörgen
Zico
Buus
Kempenaer
Hedcandy (jury)

120

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Is ook pas mijn derde, na 1994 Stein (je moest toen eerst een halve doen voordat je aan de hele van Almere mee mocht doen, die deed ik later dat jaar) en de Ventouxman 2019 (die dit jaar gewoon door lijkt te gaan!?!).

121

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

arnosmit schreef:

Is ook pas mijn derde, na 1994 Stein (je moest toen eerst een halve doen voordat je aan de hele van Almere mee mocht doen, die deed ik later dat jaar) en de Ventouxman 2019 (die dit jaar gewoon door lijkt te gaan!?!).

Heb even geteld, als het doorgaat wordt het mijn 17e halve, heb er wel zin in al verwacht ik niet dat het een pr op gaat leveren.

Mooi lijstje namen zo, met Hedcandy dreigend onderaan als 'jury'. lol

122

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Maca944 schreef:
arnosmit schreef:

Is ook pas mijn derde, na 1994 Stein (je moest toen eerst een halve doen voordat je aan de hele van Almere mee mocht doen, die deed ik later dat jaar) en de Ventouxman 2019 (die dit jaar gewoon door lijkt te gaan!?!).

Heb even geteld, als het doorgaat wordt het mijn 17e halve, heb er wel zin in al verwacht ik niet dat het een pr op gaat leveren.

Mooi lijstje namen zo, met Hedcandy dreigend onderaan als 'jury'. lol

Ja, hoe herkennen we je, hedcandy? Een anjer in je knoopsgat op de motor?

123 Laatst bewerkt door Maca944 (03-09-20 18:56:10)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

arnosmit schreef:

Ja, hoe herkennen we je, hedcandy? Een anjer in je knoopsgat op de motor?

Als je Hedcandy wilt herkennen moet je gewoon even over de middellijn komen bij het fietsen wink (sorry, te makkelijk)

124

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Maca944 schreef:
arnosmit schreef:

Ja, hoe herkennen we je, hedcandy? Een anjer in je knoopsgat op de motor?

Als je Hedcandy wilt herkennen moet je gewoon even over de middellijn komen bij het fietsen wink (sorry, te makkelijk)

Of stayeren?

125

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

hahaha ja die middenlijn moesten we extra streng op zijn van de organisatie.

Ik verwacht niet dat er veel dames op de motor zitten, dus een wapperend vlechtje onder de helm ben ik dan smile