51

Re: Duintriathlon 2020

Ik begreep dat de gemeente de knoop woensdag of donderdag definitief gaat doorhakken wat betreft Hoorn.

Kan me toch bijna niet voorstellen dat het doorgaat met zoveel nationaliteiten, maar goed laten we het hopen. Mijn startbewijs heb ik in ieder geval doorgezet naar volgend jaar.

52

Re: Duintriathlon 2020

Macer schreef:

Ik begreep dat de gemeente de knoop woensdag of donderdag definitief gaat doorhakken wat betreft Hoorn.

Kan me toch bijna niet voorstellen dat het doorgaat met zoveel nationaliteiten, maar goed laten we het hopen. Mijn startbewijs heb ik in ieder geval doorgezet naar volgend jaar.

Hopelijk in elk geval een snelle beslissing zodat ik weet waar ik aan toe ben, liever de zekerheid dat het niet doorgaat dan half trainen met de onzekerheid over het al dan niet doorgaan. En uiteraard liever de zekerheid dat het doorgaat, het is natuurlijk wel een evenement waar veel deelnemers niet voor hoeven te vliegen (schat ik zo in).

53

Re: Duintriathlon 2020

Foto's van de verschillende series:
https://www.facebook.com/pg/EvertWouter … _tn__=*s-R

54

Re: Duintriathlon 2020

Leuk, kom je ff dag zeggen Arno?
Zal ook naar jullie uitkijken...

Ik hoop ook op een volwaardige wedstrijd.
Zeker ook met zwemmen (vorig jaar kon je er wandelen, zo ondiep) en een hoop zonnnnn

55

Re: Duintriathlon 2020

Parcours (zwemmen) van Hoorn is dit jaar gelukkig anders, er wordt gestart vanuit de oude haven.

Althans, zolang het niet verplaatst wordt naar buiten het centrum (zoals in Maastricht).

56

Re: Duintriathlon 2020

arnosmit schreef:
Maca944 schreef:
Hedcandy schreef:

Jureren op zaterdag en zondag..
(Ironisch genoeg gaan de wedstrijden die ik zelf zou starten niet door en degene die ik zou jureren wel...)

Wanneer start jij?

Er gaan natuurlijk niet zo heel veel wedstrijden door maar het valt wel op inderdaad. Ik doe dan op zondag de halve, hopelijk met zwemmen.

Ik start ook zondag, vrijdag ben ik ook nog vrijwilliger bij de zwemstart (ik woon vlakbij, fietsparcours komt bijna langs mijn huis). Ik hoop dat hij doorgaat en hoewel zwemmen mijn minste onderdeel is, ook mét zwemmen.

Ik ben ook zondag van de partij (mocht hij nog doorgaan). Fietsparcours komt op 1 km van het huis van mijn vriendin voorbij. Dus parcours genoeg verkend.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

57 Laatst bewerkt door Louise (02-09-20 11:25:04)

Re: Duintriathlon 2020

Even bijgelezen, ik had er op Strava al wat over gezien dat het gaandeweg een RBR was geworden- wel ontzettend jammer dat de weergoden nou niet meewerken, nu we eindelijk weer mogen triathlonnen... Maar fijn dat jullie wel wat hebben kunnen doen dit seizoen!

@Hedcandy - hoe ging het nou met dat mondkapje bij het fluiten?

58

Re: Duintriathlon 2020

Dat mondkapje hing ergens onder mn kin en uiteindelijk weggedaan vanwege irritatie achter mn oren (mn motard was ok hiermee).
Zelfs al had ik mn best gedaan, dan nog was er door de rijwind en de storm echt geen druppel in de buurt van de motard beland smile
Die hoefde overigens geen mondkapje op.
Geen idee wie het allemaal bedacht had zo, want in theorie zou door de rijwind zijn spetters nog eerder bij mij komen dan andersom, maar goed...

59

Re: Duintriathlon 2020

Hedcandy schreef:

Zelfs al had ik mn best gedaan, dan nog was er door de rijwind en de storm echt geen druppel in de buurt van de motard beland smile

Haha, ja - ik ben net terug van een paar dagen Ameland en op de heenweg woei het ook fors, zit je daar met je mondkapje op het buitendek van de boot. Ik vroeg me toen ook al af welke meeuw ik kon besmetten!

Louise