1

Onderwerp: Effe voorstellen...

Hoi allen,
Beleefdheidshalve mezelf maar even voorstellen :-): Barry/Domi, veertiger (:-() uit het Mechelse.

Ik ben al een jaar of twee aan het lopen, en in 2019 ben ik wat 'toevallig' aan het zwemmen gegaan (dochter ging op zwemles, dus ging ik intussen maar wat baantjes doen) en daarna ook beginnen fietsen na een plotse impulsaankoop door het mooie zomerweer. Daardoor is stilaan het idee ontstaan om die drie eens aan elkaar te knopen...
Mijn voornemen voor 2020 was om minstens eens een 1/8ste triathlon uit te proberen, en -als dat wat meeviel- een 1/4de deel te nemen. Op zich moet een kwart lukken, maar het zwemgedeelte schrikt me nog erg af (zoals wellicht bij velen).

Om gekende redenen zijn die voornemens er dit jaar niet van gekomen, en waren die al stilzwijgend naar 2021 doorgeschoven. Nu er toch wat wedstrijden op gang komen, kriebelt het uiteraard om toch nog die 1/8ste mee te pikken. Helaas was ik te laat om in te schrijven voor de triathlon in Hofstade volgende week (wachtlijst, dus wie weet...), en dus wordt de week erna de Enduro triathlon in Lille wellicht mijn 'vuurdoop'.

Ik hoop hier vooral veel advies en goede raad terug te vinden, om de gezonde beginnersstress wat te overwinnen...

2

Re: Effe voorstellen...

Welkom!

3

Re: Effe voorstellen...

Welkom - het is inderdaad bepaald geen makkelijk seizoen om te debuteren, hopelijk gaat het nog lukken!

Louise

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/