3,326

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja, en zoomers kun je gebruiken als benentraining, maar ook als techniek-ondersteuning, vooral bij oefeningen met je armen waarbij je niet hard vooruit gaat, zoals zwemmen met één arm of op een zijkant (rotatie-oefeningen). Zonder zoomers val je dan helemaal stil, waardoor je het jezelf moeilijker maakt.

Louise

3,327

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

een cyclocrossfiets voor mijn zoontje.. Die kan hij dan in de zomer als triathlonfiets gebruiken..

In de kleuren van MvdP.. Dat maakte het onmogelijk om nee te zeggen tegen deze eigenlijk veel te dure "kinderfiets" ;-)


https://www.canyon.com/nl-nl/road-bikes … be=BU%2FMC

3,328 Laatst bewerkt door sanger (22-09-20 14:31:51)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:

Nice! Daar ga je vast veel plezier van hebben.
Ik zie vaker mensen zwemen met zoomers en snorkel. Waar is dat eigenlijk voor?

Wat Gringo en Louise zeggen, dat is allemaal voor techniektraining wat ik begrepen heb. Staat eigenlijk ook allemaal op de lijst van benodigde materialen voor de cursus.

3,329

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

http://www.amstelracing.nl/wp-content/uploads/2020/10/WhatsApp-Image-2020-10-06-at-12.37.47.jpeg

Toch maar eens doorgepakt met een MTB, het is een rode geworden.

3,330

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Toch maar eens doorgepakt met een MTB, het is een rode geworden.

Mooi ding! Daar ga je vast veel plezier van hebben.

3,331

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Toch maar eens doorgepakt met een MTB, het is een rode geworden.

Mooi ding, mooi buiten spelen ermee!

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,332

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi

3,333

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een rode, die heb ik ook (van Cube dan). Veel plezier ermee!

3,334

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja, ik zag hem al!! Mooi rood, I like it smile
Zo leuk, je hebt hem gekocht bij mn broer. Hij is daar de mechanieker.

3,335

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie rode MTB. Ben zelf ook aan een nieuwe MTB toe, maar er zijn helaas geen testdagen. Zou graag eens het één en ander uittesten voor ik iets koop.

3,336

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice Maca ... veel plezier ermee .

3,337

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe wetsuit! Arena Carbon Black.

De testmodellen zijn overal in de uitverkoop. Kon deze gelijk passen in een bad en zat perfect. Daarnaast zaten alle kaartjes er nog aan en was ik blijkbaar de eerste die het pak uitprobeerde!

Heel blij mee. Mn huidige pak ziet er echt niet uit, maar had ook geen haast om een nieuwe te kopen zolang er geen wedstrijden op de kalender staan.

3,338

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat zijn de mooie koopjes Linda!
Veel plezier ermee

3,339

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Toch maar eens doorgepakt met een MTB, het is een rode geworden.


Heel mooi! Winter en herfst uitermate geschikt om te 'crossen' . Samen met techniek in bochten en losse ondergrond. Doe je dan Mtb routes?

3,340

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

chrisbakker schreef:

Heel mooi! Winter en herfst uitermate geschikt om te 'crossen' . Samen met techniek in bochten en losse ondergrond. Doe je dan Mtb routes?

Dank allemaal. Ik woon op 5 minuten fietsen van het MTB-parcours rondom het circuit van Zandvoort, dus daar zal mijn voornaamste training plaatsvinden. Daarnaast zijn de parcours van Noordwijkerhout en Spaarnwoude aanfietsbaar. En verder kijk ik wel wat leuk is, maar een uurtje (of 2) knallen in Zandvoort is waarom ik hem heb gekocht.

3,341

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vind MTB super tijdens het tussenseizoen.
Druivenstreek (Zoniënwoud), richting Ardennen of gewoon toertje op de baan als de weersomstandigheden wat minder worden om de koersfiets te nemen
Aangezien ik niet hou van binnen fietsen (of lopen) vul ik de winterperiode op deze manier

3,342

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik zit ook veel op de MTB tussen eind sept en eind maart.
De perfecte intervaltraining die ook nog eens super uitdagend is.
Echt liever 3 uur door de modder baggeren dan 1u op de Tacx.

Deze winter komt er een graveller bij.

3,343 Laatst bewerkt door mcguyver (08-10-20 08:48:28)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik zit het hele jaar door op de racer en off road. En als ik zin heb op de spinfiets, ik hou juist van de afwisseling. Off road is met de cyclo crosser. De MTB en ik waren geen goeie combinatie. Het is voor mij als vierkante bochtenexpert geen doen om de bochtige singletracks competatief te rijden. En clinics hielpen ook niet.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,344

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mcguyver schreef:

De MTB en ik waren geen goeie combinatie. Het is voor mij als vierkante bochtenexpert geen doen om de bochtige singletracks competatief te rijden. En clinics hielpen ook niet.

Herkenbaar - het hele technische MTB'en is voor mij ook niks. De gravelrides waren vorige winter wel een ontdekking, want die zijn veel minder technisch. Alleen wel jammer dat hier heel weinig in de buurt is, behalve MTB-parcoursen die voor mij te technisch zijn.

Louise

3,345

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik had al een fenix 5 van Garmin en vrij impulsief besloten om een 530 edge aan te schaffen. Nog wel even hier op het forum gekeken of het ok was. En dat was het. Er zal wel weer een wereld voor mij opengaan. Nu navigeerde ik op mijn horloge en zag ik een blauwe lijn die ik moest volgen. Zonder onderliggend wegennet. Morgen heb ik een gravelrit gepland om eens goed testen.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,346

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb in 2019 om die reden ook een crosser gekocht. Dan kan je altijd naar buiten.
Alleen is het veel was voor een uurtje lol wink

Heeft iemand een strandfiets? Dat lijkt me ook gaaf! Ik heb wel strandbanden gekocht, maar die zijn te breed voor mn fiets.
Teab op te halen trouwens.

3,347

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met die hele brede banden? In Montana werden die als sneeuwfiets verkocht. Al was het op de weg meestal ijs, dus had ik banden met spikes.

3,348

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

Met die hele brede banden? In Montana werden die als sneeuwfiets verkocht. Al was het op de weg meestal ijs, dus had ik banden met spikes.

Nee, dat zijn fatbikes, die zijn veel breder.
Wel heel leuk trouwens, huur er altijd een op wintersport big_smile

3,349 Laatst bewerkt door Hedcandy (14-10-20 14:16:35)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb nog niks gekocht, maar ben me aan het orienteren op een nieuwe racefiets.
Aangezien de TT niks voor mij is wil ik graag een aeroframe.
Ik ben verliefd geworden op de Madone van Trek. Vandaag naar de Trekstore in Utrecht geweest (wauw, mooi spul hebben ze daar!! Laat je portomonee maar thuis) om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
De uitvoering die ik wil/kan betalen heeft nl echt wacko wielen en die wil ik dus niet. Maar gelukkig voor een kleine meerprijs betere wielen deal.
Maandag krijg ik er een mee voor een proefrit zo lang als ik wil smile

En dan nog wel eerst de TT verkopen...

En: ik had al andere fietsen ook op het oog maar die zijn om diverse redenen toch niet door de keuring gekomen.

3,350

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Ik heb nog niks gekocht, maar ben me aan het orienteren op een nieuwe racefiets.
Aangezien de TT niks voor mij is wil ik graag een aeroframe.
Ik ben verliefd geworden op de Madone van Trek. Vandaag naar de Trekstore in Utrecht geweest (wauw, mooi spul hebben ze daar!! Laat je portomonee maar thuis) om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
De uitvoering die ik wil/kan betalen heeft nl echt wacko wielen en die wil ik dus niet. Maar gelukkig voor een kleine meerprijs betere wielen deal.
Maandag krijg ik er een mee voor een proefrit zo lang als ik wil smile

En dan nog wel eerst de TT verkopen...

En: ik had al andere fietsen ook op het oog maar die zijn om diverse redenen toch niet door de keuring gekomen.

Wat leuk! Superrelaxed dat je er eentje meekrijgt om te proberen!

Ik heb er ook 1 besteld, mag nog wachten tot Maart volgend jaar ....

Verder nieuwe schoenen gekocht, Saucony Triumph 18, voor de langere afstanden. Ter vervanging van mn Nike Vomero's.
Zijn bedoelt voor mn eerste marathon, die zal wel niet doorgaan (in georganiseerd verband) dus dan maar zelf 42 km hobbelen binnenkort.