1

Onderwerp: Planning 2021

Met het trieste verloop van 2021 heb ik inmiddels toch al vooruit gekeken naar 2021, inmiddels al voor 2 wedstrijden ingeschreven :-)
Chtriman FD en Ironman Barcelona, veel meer zal er niet meer bijkomen dus....

2

Re: Planning 2021

Ik heb twee doorgeschoven wedstrijden op de planning staan voor 2021: Ter Aar in mei en Zwin in september, allebei kwart.

Verder schrijf ik me voorlopig nergens voor in. Eerst maar eens zien hoe het gaat lopen allemaal -  met virus, vaccin, mijn inkomen, reisbeperkingen, wat wel en niet doorgaat, enzovoort. Te veel onzekerheden nu. Ik heb bovendien geen wedstrijden nodig om lekker te sporten, zo is dit seizoen wel gebleken. Ik zie wel, ik wil me niet te vroeg vastleggen ook.

Louise

3

Re: Planning 2021

Ha, dat is ver vooruit kijken. Maar ik sluit na deze week ook mijn triathlonseizoen af, dus dat mag wel wink

Door de covid crisis ook besloten om meer te gaan om legendarisch mooie races meemaken, dan voor een snelle tijd. Geld dus terug gevraagd bij Challenge Herning, om binnenkort in te schrijven voor Aurlandsfjellet Xtreme Triathlon in Noorwegen. Dat wordt dan mijn man zijn eerste halve big_smile

30-05 NK Middle Distance Nieuwkooop (dus geen Brouwersdam90)
21-08 Axtri
03-10 Ironman Barcelona

+ divisiewedstrijden

4

Re: Planning 2021

Ik heb Ironman Hamburg doorgeschoven naar 2021, die zal ijs en weder dienende op 6 juni plaatsvinden. Enerzijds is dat lekker omdat het dan misschien iets minder warm is, anderzijds is het een slechte datum omdat het redelijk aan het begin van het seizoen is en de rest van juni dan toch in het teken staat van herstellen. Ik zal dan wel wedstrijden doen, maar weet dat ik niet in supervorm zal zijn. We zien het wel.

Voor oktober dit jaar heb ik Hoorn 70.3 en voor november nog de hele IM Cascais staan, ik ga er van uit dat deze allebei worden doorgeschoven naar 2021 en als dat zo is dan heb ik alvast een aardige kalender dat jaar.

De Ventouxman en het WK in Almere staan ook nog op mijn radar. We'll see.

5

Re: Planning 2021

Mijn 2 zijn ook doorgeschoven wedstrijden dus tja... :-) mooi om naartoe te trainen zonder al te veel druk.

6

Re: Planning 2021

Door mijn triathlon seizoen heb al In april of zo dik kruis gezet .
Hoorn doorgeschoven naar volgend jaar , net als de Münsterland Giro .
De rest geld ( deels ) geld terug .
Voor de rest van het jaar wel andere doelen gevonden . Heb nu sinds 9 weken een personal coach , en wil intensief aan mijn zwemmen werken de komende maanden .
Nu zondag een “ trainings triathlon “ bij Tri2one , en als het plaats vind in oktober de tijdrit  Almere.
Zo dan toch nog een gevoel dat ik iets heb gedaan dit jaar . Volgend jaar zien we wel weer .

7

Re: Planning 2021

Ik dacht dat jij al lang onder een coach trainde? Tri2one is Hylke dacht ik? Goede coach...

8 Laatst bewerkt door @Jeanette (20-08-20 18:05:36)

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Ik dacht dat jij al lang onder een coach trainde? Tri2one is Hylke dacht ik? Goede coach...

Nee , ik ben ca 4 jaar in een triathlon vereniging in Duitsland geweest .
En ben sinds begin juni bij het Tri2one coaching team .
Ik heb Dimitri als coach , en Hylke voor het zwemmen .

9

Re: Planning 2021

Inmiddels ingeschreven voor Axtri!
In het nieuwe jaar voor trainen. Vooral het klimmen gaat wat creatieve oplossingen vereisen! Leuk doel smile

10

Re: Planning 2021

Ha, ook opnieuw ingeschreven voor Ironman Barcelona. Hotels geboekt, ik heb er zin in big_smile

11

Re: Planning 2021

Ook al ingeschreven, hotel is nog wat vroeg boek ik wel samen als ik mijn vlucht ga reserveren.

12

Re: Planning 2021

Wat zijn jullie allemaal al bezig zeg. Het seizoen is voor mij net twee weken afgelopen (en net drie weken geleden begonnen overigens, maar dat terzijde. Ik ben erg benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. Je moet natuurlijk ergens van uit gaan, maar persoonlijk ga ik nog niet wedden op het doorgaan van wedstrijden over een meer dan een half jaar, als het zelfs nog onduidelijk is wat er over twee weken door kan gaan. Met een niet-sporten-geld-terug garantie zou dat nog wel gaan, maar ik blijf het eng vinden. Sta ik daar alleen in?

13

Re: Planning 2021

Nee, zeker niet, ik sta er precies zo in - kijk maar wat ik hierboven schreef (20 augustus). Ik kan er ook nog niet in geloven dat volgend seizoen alles wel doorgaat, en ik kan mezelf daarin ook niet voor de gek houden. Is ook niet nodig, want lekker sporten lukt me ook zonder dat soort doelen.

Maar veel plannen zijn volgens mij doorgeschoven wedstrijden, daar heb je niet eens zo veel keuze in, of anders ben je je geld helemaal kwijt.

Louise

14

Re: Planning 2021

Ik heb me van de week ook weer ingeschreven voor de Grand Raid Nisramont.
Dit, omdat de inschrijvingen rap vol liepen. We zien het wel of t doorgaat eind maart.

15

Re: Planning 2021

IM Barcelona was voor 2020 geannuleerd dus word gewoon overgezet naar 2021 maar je moest je deze week wel opnieuw inschrijven (zonder te betalen). Ben ook voor de FD in Gravelines al ingeschreven voor 2021 op deze manier dus hopelijk in 2021 2FD tri's voor mij;

16

Re: Planning 2021

Ik sta ook ingeschreven voor twee wedstrijden volgend jaar; 70.3 Hoorn en IM Barcelona. Inderdaad allebei doorgeschoven wedstrijden, dus niet zo heel veel keuze. Oh ja, en de doorgeschoven marathon Rotterdam maar weet niet of ik die ga doen. Verder wacht ik af met inschrijven voor andere wedstrijden.

17

Re: Planning 2021

Ik vond dit trouwens laatst wel een goed stuk over omgaan met de onzekerheid rond wedstrijden: training for a race that might not happen. Quote: ‘Our honeymoon got canceled but we’re still in love.’

Louise

18

Re: Planning 2021

Gister ingeschreven voor de loting van de marathon van London, in oktober 2021. Vandaag is de laatste dag ervoor. Zonder t-shirt en donatie kostte het niks (wonende in de UK tenminste): https://www.virginmoneylondonmarathon.c … lot-entry/

Derde jaar dat ik me ingeschreven heb, kans is klein om ingeloot te worden.

19

Re: Planning 2021

Volgend jaar heb ik alleen Hoorn staan, maar ben nog niet toe aan andere plannen. Eerst volgende week nog een informele (halve) triatlon met de club, al ik zie de bui alweer hangen met het oplopen van de besmettingen. Al met al toch wel een beetje een kater van dit seizoen.

20

Re: Planning 2021

Jörgen schreef:

Al met al toch wel een beetje een kater van dit seizoen.

Tsja, kort maar hevig zullen we maar denken. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer wat eerder los. Voordeel is wel dat we nu wedstrijden hebben gehad met duidelijke richtlijnen, zonder dat daar besmettingen uit kwamen. Dat schept toch weer wat moed voor het komende seizoen. Fingers crossed...

21

Re: Planning 2021

Tot nog toe alleen de doorgeschoven wedstrijden, en dat is maar 1 triathlon tot nu toe; die van Hoorn OD.

Ik zou afgelopen seizoen wat OD's doen en dan 2021 mijn eerste 70.3. Had daarvoor Barcelona op het oog, maar die valt nu samen met een andere doorgeschoven wedstrijden (OCR). Wil nu kijken naar Sable de Olone 70.3, al valt die wel veel vroeger in het seizoen.

Naast triathlons 2 OCR wedstrijden die doorgeschoven zijn en de 10k in Rotterdam die naar april is doorgeschoven.

22

Re: Planning 2021

Cootje schreef:

Wat zijn jullie allemaal al bezig zeg. Het seizoen is voor mij net twee weken afgelopen (en net drie weken geleden begonnen overigens, maar dat terzijde. Ik ben erg benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. Je moet natuurlijk ergens van uit gaan, maar persoonlijk ga ik nog niet wedden op het doorgaan van wedstrijden over een meer dan een half jaar, als het zelfs nog onduidelijk is wat er over twee weken door kan gaan. Met een niet-sporten-geld-terug garantie zou dat nog wel gaan, maar ik blijf het eng vinden. Sta ik daar alleen in?

Persoonlijk zou ik eerder inschrijven voor iets wat verder in de toekomst ligt, lijkt mij namelijk dat we dan al veel meer terug zijn naar normaal (of er een vaccin is).

23

Re: Planning 2021

En ik moet blijkbaar ook nog een wedstrijd in België doen. Deinze 111 had beloofd geld terug te geven indien het evenement gecanceld werd, maar krijg net het volgende bericht roll

Deze terugvordering zal een vergoeding zijn in de vorm van credits op uw account van Larssie.

24

Re: Planning 2021

O, dat is mooi balen..  nou kun je een hoop wedstrijden doen, alles via sportevents.be loopt via Larssie.

Wel gek eigenlijk, ik kreeg geen geld terug, wel een code waarmee ik met korting kon inschrijven. Dit zou 50% korting zijn, maar de slimmerikken hebben nu het inschrijfgeld verhoogd dus is het geen 50% meer (ja, van het bedrag van vorig jaar).
Tsja....

25

Re: Planning 2021

Gelreman op 28-8-2021. Eerste hele.

50 km Sallandtrail. 13 maart 2021.


Hoop een paar kwarten te doen van te voren (Gendt, Rosmalen,...) zou mooi zijn! :-)

We gaan het zien. Wordt sowieso plannen/schuiven/trainen komend jaar voor de Gelreman. Dus het idee is dat ik mezelf wel bezig houd big_smile