1

Onderwerp: Airofit Breathing Trainer

Komen de laaste tijd af en toe reclames voorbij over de Airofit. Iemand hier ervaring mee of zou het iets zijn?

2

Re: Airofit Breathing Trainer

De reclame is in ieder geval effectief. smile

Verder lijkt het me persoonlijk niet zo zinvol. M'n ademhaling is meestal rustig bij sporten, dus extra trainen voegt niet veel toe. En bij zeer intensief sporten spreek ik m'n anaerobe systeem aan.

3

Re: Airofit Breathing Trainer

Focus op ademhaling is erg nuttig, maar daar heb je geen apparaat voor nodig om je  'ademhalingsspieren' te trainen. Het kan geen kwaad, maar ik heb ergens ooit gelezen dat het hele marginal gains zijn. Categorie oversized pulley wheels.

Als je elk uur, of eens in de zoveel tijd, goed rechtop gaat zitten of staan en een minuut diep in- en uitademt en telt hoe lang je doet over het inademen en uitademen dan kan je gratis trainen wink Of ga af en toe naar yoga.

4

Re: Airofit Breathing Trainer

Ok thnx Maarten


Maca944 schreef:

Focus op ademhaling is erg nuttig, maar daar heb je geen apparaat voor nodig om je  'ademhalingsspieren' te trainen. Het kan geen kwaad, maar ik heb ergens ooit gelezen dat het hele marginal gains zijn. Categorie oversized pulley wheels.

Als je elk uur, of eens in de zoveel tijd, goed rechtop gaat zitten of staan en een minuut diep in- en uitademt en telt hoe lang je doet over het inademen en uitademen dan kan je gratis trainen wink Of ga af en toe naar yoga.

5

Re: Airofit Breathing Trainer

Verdiep je eens in Oxygen advantage van Konstantin Buteyko .
De Nederlandse vertaling heet zuurstof winst .

6

Re: Airofit Breathing Trainer

Bwa in feite bestaat dat apparaatje al lang maar dan een powerbreath; heb er ook eentje maar gebruik het eigenlijk nooit. https://www.powerbreathe.com/

7

Re: Airofit Breathing Trainer

Als je aan de slag wil gaan met je ademhaling en/of zuurstof tekort kan het heel effectief zijn om te trainen in een hoogtekamer. Laat maar weten als je daar meer over wil weten.

8

Re: Airofit Breathing Trainer

EddyL schreef:

Als je aan de slag wil gaan met je ademhaling en/of zuurstof tekort kan het heel effectief zijn om te trainen in een hoogtekamer. Laat maar weten als je daar meer over wil weten.


Bedankt maar was alleen nieuwsgierig naar het apparaatje of het iets zou zijn

9

Re: Airofit Breathing Trainer

Nu ook bij Decathlon verkrijgbaar https://www.decathlon.be/nl/browse/c0-a … /N-1bugde7