51

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Heel tof dat je dit allemaal bouwt! Zelf aangeleerd of ook beroepsmatig met programmeren bezig? Met Kotlin?

52

Klinkt tof ..
Ik moet nog wachten heb een Iphone .

53 Laatst bewerkt door yoeri (18-08-20 22:16:11)

Globeskater1983 schreef:

Tof! Ik heb hem net gedownload!

Super, ben benieuwd naar hoe je de app ervaart!

MontanaMan schreef:

Heel tof dat je dit allemaal bouwt! Zelf aangeleerd of ook beroepsmatig met programmeren bezig? Met Kotlin?

Thanks! Ooit begonnen als hobbyist, maar inmiddels ook al een paar jaartjes beroepsmatig aan het programmeren. Deze app is gemaakt met Ionic (een framework om Angular heen). Met Ionic kun je eenvoudig webapplicaties omzetten in native-applicaties. Het idee is dat hiermee uiteindelijk ook gemakkelijk een iOS-versie is te releasen smile

@Jeanette schreef:

Klinkt tof ..
Ik moet nog wachten heb een Iphone .

Ja, ik ben bezig met onderzoek. Het is mijn eerste iOS-app en kennelijk heb ik hiervoor een Mac nodig om de app te kunnen publiceren in de App Store. Ik heb er wel eentje, maar die is van mijn werk. Dus ik moet even kijken of ik dit zomaar kan/mag doen. Maar de iOS-app staat zeker op de radar!

54 Laatst bewerkt door yoeri (06-09-20 19:17:59)

Intussen nog een klein nieuwigheidje gemaakt: een handig tooltje voor het berekenen van jouw css-score en bijbehorende zwemzones smile

55

Een kleine update: we hebben toestemming bij TrainingPeaks gevraagd om gebruik te maken van hun api. Als we die krijgen, kunnen we werken aan een koppeling. Fingers crossed dus!

We vroegen ons trouwens af: zijn er zaken die jullie in het dagelijks bestaan missen wat betreft (digitale) triathlonhulpmiddeltjes? Het mag van alles zijn! We zoeken nog mooie dingen om te integreren in het WeTri-platform.

56

Tips over trainingsroutes? Je kan natuurlijk via Strava en Garmin al wel mooie routes maken, maar wat is nu echt geschikt voor een TT training of interval training lopen zonder stoplichten etc.

Dus een soort lokale favoriete trainingsrondjes, of plaatsen om te zwemmen in open water.

57

LindaRotterdam schreef:

Tips over trainingsroutes? Je kan natuurlijk via Strava en Garmin al wel mooie routes maken, maar wat is nu echt geschikt voor een TT training of interval training lopen zonder stoplichten etc.

Dus een soort lokale favoriete trainingsrondjes, of plaatsen om te zwemmen in open water.

Klinkt interessant! Denk je dat mensen dit ook massaal zouden willen delen met anderen?

58

Voor wie het interessant vindt: de Android-app heeft een paar wijzigingen ondergaan. Je kunt nu wedstrijden die zijn afgelast, wegfilteren. Ook is het mogelijk om alleen maar wedstrijden in Nederland en in België te tonen (standaard krijg je alle wedstrijden wereldwijd). Wat ook een spiksplinternieuwe feature is, is dat je voortaan eenvoudig via de app wedstrijden kunt delen met andere atleten.

Ook de website heeft wat wijzigingen ondergaan. Op de voorpagina is het wedstrijdoverzicht verbeterd. Daarnaast kun je nu ook op de wedstrijdenpagina eenvoudig filteren op wedstrijden in Nederland en België.

59

Mooie updates weer Yoeri!