3,351

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Brooks Ghost 13 hardloopschoenen, erg blij mee!

3,352

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Ik heb nog niks gekocht, maar ben me aan het orienteren op een nieuwe racefiets.
Aangezien de TT niks voor mij is wil ik graag een aeroframe.
Ik ben verliefd geworden op de Madone van Trek. Vandaag naar de Trekstore in Utrecht geweest (wauw, mooi spul hebben ze daar!! Laat je portomonee maar thuis) om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
De uitvoering die ik wil/kan betalen heeft nl echt wacko wielen en die wil ik dus niet. Maar gelukkig voor een kleine meerprijs betere wielen deal.
Maandag krijg ik er een mee voor een proefrit zo lang als ik wil smile

En dan nog wel eerst de TT verkopen...

En: ik had al andere fietsen ook op het oog maar die zijn om diverse redenen toch niet door de keuring gekomen.

Ik lees op het fiets forum regelmatig Wim de Vos uit Oosterhout als aanbieder van Trek fietsen. En dan voornamelijk vanwege de korting die hij standaard geeft, zodat de gewenste uitvoering zomaar wel binnen budget kan komen.

3,353

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik denk dat ik in het voorjaar rond April ook een TREK Madone ga aanschaffen.

3,354

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Waarom dan pas Ronny?

Want de levertijden zijn giga bij álle fietsen... dit komt omdat Shimano met name problemen ondervindt, en de merken hun fietsen niet kunnen opbouwen en dus leveren.
Dus als je in maart een andere fiets wil zou ik op tijd bestellen wink

Davidr, welke uitvoering heb jij besteld?

En wilagro klopt, maar dat vind ik te ver weg.
Daarnaast wilde ik niet de standaard wielen hebben, want dat zijn lage velgen met een carbon kap, zodat ze hoog lijken. Wel het aero voordeel, maar niet de stijfheid. (En ik vind het geen gezicht)
Ik heb ook een langere zadelpen nodig.
Deze aanpassingen (andere wielen tegen iets bijbetaling en een langere zadelpen) kan de doorsnee Trek dealer niet leveren en zo'n koopjes fietsenzaak al helemaal niet...

3,355

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Spannend Hedcandy ... leuk vooruitzicht.
Ben erg benieuwd !

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Stryd .
Morgen maar eens de eerste keer mee lopen .

3,356

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fijn zadel en kortere stuurpen voor de crosser gekocht. Nu zit ie echt lekker, en niet alleen voor een uurtje racen.

En kerstverlichting voor het lopen wink
Gelijk maar een oude versie van m'n hardloopschoenen erbij besteld. Asics DS Trainer 24, die waren altijd zo fijn en nu in de uitverkoop.

De buren hebben het weer druk met pakketjes aannemen big_smile

3,357

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Waarom dan pas Ronny?

Want de levertijden zijn giga bij álle fietsen... dit komt omdat Shimano met name problemen ondervindt, en de merken hun fietsen niet kunnen opbouwen en dus leveren.
Dus als je in maart een andere fiets wil zou ik op tijd bestellen wink

Davidr, welke uitvoering heb jij besteld?

En wilagro klopt, maar dat vind ik te ver weg.
Daarnaast wilde ik niet de standaard wielen hebben, want dat zijn lage velgen met een carbon kap, zodat ze hoog lijken. Wel het aero voordeel, maar niet de stijfheid. (En ik vind het geen gezicht)
Ik heb ook een langere zadelpen nodig.
Deze aanpassingen (andere wielen tegen iets bijbetaling en een langere zadelpen) kan de doorsnee Trek dealer niet leveren en zo'n koopjes fietsenzaak al helemaal niet...

Met een nieuwe fiets de winter ingaan vind ik ook niks, eerst de slechte periode nog met mijn huidige fiets doen. De TREK zal toch maar een trainingfiets zijn dus maakt niet uit wanneer ik deze heb in feite.

3,358

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Spannend Hedcandy ... leuk vooruitzicht.
Ben erg benieuwd !

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Stryd .
Morgen maar eens de eerste keer mee lopen .

Ben wel benieuwd naar de ervaringen en welke output/input een Stryd geeft smile

3,359

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zojuist een Tacx Flux 2 besteld. Met mijn nieuwe fiets kon ik niet op de Vortex omdat ik niet de juiste steekas adapter heb, en die is nergens leverbaar. Naar verwachting in Q1 2021 pas... En omdat ik met mijn nieuwe fiets niet de winter door wil rijden, en eigenlijk ook niet omdat ik nog wel redeljk beginner ben met fietsen, aan het orienteren geweest naar een direct drive trainer. Alleen die leverbaarheid..... Op Marktplaats gaan ze voor meer weg dan de nieuwprijs.... Belachelijk.

Net op Facebook ineens een post van EDOsport dat hij nog eea op voorraad heeft. Een 2e hands en intensief gebruikte Flux S voor €500 of een Flux 2 voor € 779 (goedkoper dan bij Mantel). Even gebeld omdat ik nog twijfelde tussen de Flux S en 2, maar uiteindeljik een nieuwe 2 besteld.

Kan ik eindelijk verder met mijn zolder inrichten smile

3,360 Laatst bewerkt door @Jeanette (16-10-20 16:18:03)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sanger schreef:

Ben wel benieuwd naar de ervaringen en welke output/input een Stryd geeft smile

Als ik hem een poosje gebruikt heb zal ik je wel feedback geven .

Tof !! Een direct drive wil ik ook nog een keer .
Heb nu ook een Tacx Vortex .

3,361

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Davidr, welke uitvoering heb jij besteld?

En wilagro klopt, maar dat vind ik te ver weg.
Daarnaast wilde ik niet de standaard wielen hebben, want dat zijn lage velgen met een carbon kap, zodat ze hoog lijken. Wel het aero voordeel, maar niet de stijfheid. (En ik vind het geen gezicht)
Ik heb ook een langere zadelpen nodig.
Deze aanpassingen (andere wielen tegen iets bijbetaling en een langere zadelpen) kan de doorsnee Trek dealer niet leveren en zo'n koopjes fietsenzaak al helemaal niet...

Ik heb een SL6 besteld. Na jaren een witte fiets, wilde ik nu graag een zwarte. Heb ook nog even gekeken naar een SLR6 disc speed uit 2020, maar die was niet meer te krijgen helaas.

Overigens heb ik deze wel bij Wim de Vos besteld (dorp naast waar ik woon zo ongeveer). Het is waar wat ze zeggen op de diverse fora. Het is een no-nonsens fietswinkel waar je niet een overdaad een service en klantgerichtheid moet verwachten. De prijzen zijn daarentegen wel weer heel erg scherp.

Ben enorm benieuwd hoe die fietst. Heb wel al andere Treks gereden en dat beviel goed. De wielen van de SL6 zijn inderdaad niet de beste, maar als ik een tijdje erop gereden heb kan ik altijd nog kijken wat ik wil veranderen.

3,362

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ah, zelfde uitvoering als ik op het oog heb, al ga ik voor de rood/zwarte.

3,363 Laatst bewerkt door Gringo (16-10-20 20:30:51)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:
sanger schreef:

Ben wel benieuwd naar de ervaringen en welke output/input een Stryd geeft smile

Als ik hem een poosje gebruikt heb zal ik je wel feedback geven .

Tof !! Een direct drive wil ik ook nog een keer .
Heb nu ook een Tacx Vortex .


Er is een topic voor de ervaringen met Stryd maar die kan nog wel wat bijdragen gebruiken smile

https://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=5326

3,364

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gringo schreef:

Er is een topic voor de ervaringen met Stryd maar die kan nog wel wat bijdragen gebruiken smile

https://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=5326


Top , die had ik even gemist ....

3,365

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Omdat het van de zomer tijdens mn tocht zo goed bevallen was, kleding van Merinowol, heb ik nu 2 ondershirts (lange mouwen) besteld bij Futurumshop (eigen merk, er was een aanbieding).
Superfijn spul, wat je alleen maar uit hoeft te spoelen tussendoor.
Ze gaan deze winter onder mn Gabba tijdens het fietsen smile

3,366

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook een aantal shirts en lang ondergoed van merinowol, vooral veel gebruikt toen ik veel skiede, erg fijn spul!

3,367

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb zelf ook van die shirts maar nu is het wel zo dat ik op mijn lichaam zelden kou heb maar meestal enkel mijn handen en voeten. Nu heb ik wel verwarmde handschoenen en kousen en de handschoenen werken perfect maar de kousen dat is niet zo goed.

3,368 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (19-10-20 08:58:28)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Oeps

3,369

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

In Rotterdam zijn ze nog steeds aan het bedenken hoe ze het gaan aanpakken...

Hopelijk net zoals voorheen een ticket reserveren, maar dat kan dus in de tussentijd niet.
Ik zie op de website in Den Haag nog geen nieuws, maar of dat ook betekent dat er niets veranderd is, betwijfel ik. Heeft er iemand inside info?

Verkeerde topic gok ik smile

3,370 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (19-10-20 08:58:16)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Haha inderdaad.

3,371

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:
Gringo schreef:

Er is een topic voor de ervaringen met Stryd maar die kan nog wel wat bijdragen gebruiken smile

https://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=5326


Top , die had ik even gemist ....

Ik ook.. smile

3,372

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een abonnement op Komoot. En de wereldkaart. Ik vindt de surprise me routes van zowel Garmin als Strava beneden de maat en juist nu ik een edge 530 heb gekocht gaat dat gemis knellen. Aankomend weekend zit ik in Limburg dus daar kan ik het eens goed testen allemaal. Hier iemand op Komoot?

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,373

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk Mc Guyver, ga je veel plezier aan beleven.
Ik ben er echt heel erg blij mee.

Mn vakantietrip ermee gemaakt (hoe vind je anders onverharde paadjes in een regio die je niet kent?)
En vandaag nog een rit gemaakt in een voor mij onbekende omgeving.
Ook alsik ergens gahardlopen of wandelen waar ik t niet ken maak ik routes.
Heb nu zelfs de premium versie en ook dat vind ik echt een aanrader. Weersvoorspellingen, windrichting, tot op de minuut nauwkeurig op elke plek van je route.
Tevens handig met plannen van meerdaagse tochten: je kunt alles in mappen kwijt en aan elkaar linken.
En een diefstalverzekering zit er ook bij.

Tip: mocht je betaalde versies willen, maak eerst een gratis account aan, je krijgt dan vrij snel een aanbieding met 30% korting op de wereldkaarten (en als je die hebt komt er een aanbieding voor premium)

3,374 Laatst bewerkt door Hedcandy (19-10-20 17:32:27)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag de proefrit op de Madone (60km) en wat een feestje!!
De knoop direct doorgehakt en bestelling geplaatst (met andere wielset en langere zadelpen)  15 dec komt hij....

Ook top, zij verkopen mn oude racer voor mij...

3,375

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag de proefrit op de Madone (60km) en wat een feestje!!
De knoop direct doorgehakt en bestelling geplaatst (met andere wielset en langere zadelpen)  15 dec komt hij....

Ook top, zij verkopen mn oude racer voor mij...

Mooi! Zo wordt december toch nog een feestmaand smile