51

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Heel tof dat je dit allemaal bouwt! Zelf aangeleerd of ook beroepsmatig met programmeren bezig? Met Kotlin?

52

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Klinkt tof ..
Ik moet nog wachten heb een Iphone .

53 Laatst bewerkt door yoeri (18-08-20 22:16:11)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Globeskater1983 schreef:

Tof! Ik heb hem net gedownload!

Super, ben benieuwd naar hoe je de app ervaart!

MontanaMan schreef:

Heel tof dat je dit allemaal bouwt! Zelf aangeleerd of ook beroepsmatig met programmeren bezig? Met Kotlin?

Thanks! Ooit begonnen als hobbyist, maar inmiddels ook al een paar jaartjes beroepsmatig aan het programmeren. Deze app is gemaakt met Ionic (een framework om Angular heen). Met Ionic kun je eenvoudig webapplicaties omzetten in native-applicaties. Het idee is dat hiermee uiteindelijk ook gemakkelijk een iOS-versie is te releasen smile

@Jeanette schreef:

Klinkt tof ..
Ik moet nog wachten heb een Iphone .

Ja, ik ben bezig met onderzoek. Het is mijn eerste iOS-app en kennelijk heb ik hiervoor een Mac nodig om de app te kunnen publiceren in de App Store. Ik heb er wel eentje, maar die is van mijn werk. Dus ik moet even kijken of ik dit zomaar kan/mag doen. Maar de iOS-app staat zeker op de radar!

54 Laatst bewerkt door yoeri (06-09-20 19:17:59)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Intussen nog een klein nieuwigheidje gemaakt: een handig tooltje voor het berekenen van jouw css-score en bijbehorende zwemzones smile

55

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Een kleine update: we hebben toestemming bij TrainingPeaks gevraagd om gebruik te maken van hun api. Als we die krijgen, kunnen we werken aan een koppeling. Fingers crossed dus!

We vroegen ons trouwens af: zijn er zaken die jullie in het dagelijks bestaan missen wat betreft (digitale) triathlonhulpmiddeltjes? Het mag van alles zijn! We zoeken nog mooie dingen om te integreren in het WeTri-platform.

56

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Tips over trainingsroutes? Je kan natuurlijk via Strava en Garmin al wel mooie routes maken, maar wat is nu echt geschikt voor een TT training of interval training lopen zonder stoplichten etc.

Dus een soort lokale favoriete trainingsrondjes, of plaatsen om te zwemmen in open water.

57

Re: Wedstrijdkalender WeTri

LindaRotterdam schreef:

Tips over trainingsroutes? Je kan natuurlijk via Strava en Garmin al wel mooie routes maken, maar wat is nu echt geschikt voor een TT training of interval training lopen zonder stoplichten etc.

Dus een soort lokale favoriete trainingsrondjes, of plaatsen om te zwemmen in open water.

Klinkt interessant! Denk je dat mensen dit ook massaal zouden willen delen met anderen?

58

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Voor wie het interessant vindt: de Android-app heeft een paar wijzigingen ondergaan. Je kunt nu wedstrijden die zijn afgelast, wegfilteren. Ook is het mogelijk om alleen maar wedstrijden in Nederland en in België te tonen (standaard krijg je alle wedstrijden wereldwijd). Wat ook een spiksplinternieuwe feature is, is dat je voortaan eenvoudig via de app wedstrijden kunt delen met andere atleten.

Ook de website heeft wat wijzigingen ondergaan. Op de voorpagina is het wedstrijdoverzicht verbeterd. Daarnaast kun je nu ook op de wedstrijdenpagina eenvoudig filteren op wedstrijden in Nederland en België.

59

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Mooie updates weer Yoeri!

60

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Hallo Yoeri,

mijn apparaat zegt: niet compatibel met deze versie.

Nou is deze niet gloednieuw meer maar ook nog niet zo oud... Android 8.1.0
Een Moto G5s Plus.

Ligt het aan mijn Android versie, en kan je daar wat mee? Want dit lijkt me echt een prima app.

61

Re: Wedstrijdkalender WeTri

PGN10T schreef:

Hallo Yoeri,

mijn apparaat zegt: niet compatibel met deze versie.

Nou is deze niet gloednieuw meer maar ook nog niet zo oud... Android 8.1.0
Een Moto G5s Plus.

Ligt het aan mijn Android versie, en kan je daar wat mee? Want dit lijkt me echt een prima app.

Hoi PGN10T,

Deze nacht rolt er een update uit die als het goed is ondersteuning zou moeten toevoegen voor jouw Android-versie. Zou je dit morgen of later deze week even willen testen?

Het klopt dat de app eerst de 'oude' Android-versie niet ondersteunde. Dit komt omdat Google ontwikkelaars actief vraagt zich te richten tot nieuwere versies. Hierdoor had ik niet goed op de oudere versies gelet.

62

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Top!

Ik kan hem nu vinden (kon eerst alleen via de link in het forum) en downloaden.

...

Downloaden gelukt. En geopend, so far so good. smile

Als ik rare dingen tegenkom ga ik het je melden! Bedankt!

Groetjes Jan

63 Laatst bewerkt door yoeri (15-11-20 17:12:57)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Niet iedereen gebruikt Strava. Daarom hebben we nu ook een fit-importeerfunctie ingebouwd in WeTri. Zo kun je toch jouw trainingen aan WeTri toevoegen, om zo bijvoorbeeld jouw trainingsopbouw in de gaten te houden. Onder meer Garmin Connect, Trainingpeaks en Tacx bieden de mogelijkheid om workouts te exporteren naar fit-bestanden.

De workout wordt na het uploaden van het bestand op WeTri automatisch toegevoegd aan de trainingsagenda. Zo kun je de training ook terugzien in andere grafiekjes. Ook hebben we een losse analysefunctie gebouwd om de trainingen los te bekijken (fit-bestanden bieden veel meer nauwkeurige gegevens dan bijvoorbeeld Strava wil verstrekken).

Fit-bestanden kun je importeren via het dashboard -> Mijn Trainingen.

Mochten jullie opmerkingen hebben, dan horen we die graag!

64

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Oproepje aan iedereen: we hebben een klein onderzoek om na te gaan in hoeverre jullie WeTri gebruiken. We kunnen jullie input héél goed gebruiken en zijn jullie daar bij voorbaat heel dankbaar voor!

Je kunt met onderstaande link deelnemen. Invullen zou niet zo lang moeten duren smile
https://forms.office.com/Pages/Response … lLQTUxVC4u

65

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Hoi allemaal!

We hebben onze wedstrijdkalender flink uitgebreid de afgelopen dagen. Zo kunnen we ons allemaal verlekkeren aan de mooie wedstrijden die er aan gaan komen, en ons vast voorbereiden op de nieuwe planning. Ken jij een wedstrijd die nog niet in de kalender staat? Voeg hem dan zelf toe, of geef ons hier even een seintje smile

De kalender kun je hier vinden: https://www.we-tri.nl/competition (ook te vinden als Android-app: Triathlonwedstrijden).

Fijne feestdagen!

66 Laatst bewerkt door yoeri (27-04-21 18:53:25)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

We hebben vandaag een nieuwe versie van onze Android-app, Triathlonwedstrijden, online gezet. Met de app kun je nu ook een favorietenlijstje aanmaken met wedstrijden die je graag wilt bewaren om later nog eens op te zoeken. Ook kun je nu zien wie van je verenigingsgenoten meedoet aan welke wedstrijden.

Om gebruik te maken van de verenigingskalender, moet je lid zijn van een verenigingspagina op WeTri. Een verenigingspagina kun je zelf aanmaken. Zo kun je ook een 'verenigingspagina' aanmaken met een paar van je sportmaatjes.

De app kun je hier downloaden. Heb je feedback, laat het weten! Tot dusver ondersteunen we alleen Android. Heb je iOS of iets anders? Dan kun je natuurlijk altijd de website blijven gebruiken om favoriete wedstrijden op te slaan, een verenigingskalender te bekijken enzovoort.

67 Laatst bewerkt door yoeri (04-05-21 17:41:51)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Onlangs waren we te gast in de podcast Trispiration Talks van Josta Bolhuis. De aflevering is vandaag online verschenen. Voor wie het leuk vindt om de aflevering te beluisteren: dat kan hier.

68 Laatst bewerkt door yoeri (16-05-21 19:17:26)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

We hebben weer wat nieuws: vanaf nu kun je een embed-code maken om jouw wedstrijden in een widget te tonen op andere websites! Leuk voor op een persoonlijke weblog, bijvoorbeeld.

Check de afbeelding in de bijlage om te zien hoe de widget eruit kan zien.

In onze faq lees je hoe je de embed-code kunt maken ('Hoe toon ik mijn wedstrijden op een andere site?').

69

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Bij de toertochten e.d. staat niet getoond of ze geannuleerd zijn. Is dat wel mogelijk, of is die kopelling anders?

70

Re: Wedstrijdkalender WeTri

LindaRotterdam schreef:

Bij de toertochten e.d. staat niet getoond of ze geannuleerd zijn. Is dat wel mogelijk, of is die kopelling anders?

Als de toertocht in de kalender van Fietssport is gemarkeerd als 'geannuleerd', dan zou de software de toertocht in de WeTri-kalender ook moeten annuleren. Als dit niet gebeurt, dan is dit een bug en is dit iets wat we moeten oplossen. De toertochten waar jij het over hebt, staan die ook op Fietssport als geannuleerd?

Goed om te weten: als je een fout ziet, kun je die melden door op de detailpagina bij 'Fout melden' op de link te klikken. Dan kunnen we de toertocht aanpassen zodat de details actueel zijn smile

71

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Voor wie het handig lijkt: we hebben een paklijst gemaakt die je kunt gebruiken bij het pakken van je spullen voor een wedstrijd. Je kunt hem hier gratis downloaden. Verstuur hem vooral door aan anderen als die hem ook kunnen gebruiken smile

72 Laatst bewerkt door yoeri (10-08-21 22:05:30)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Weer wat nieuws: een tooltje om een paklijst te maken en items af te vinken. Je kunt hem hier vinden: paklijsttool op WeTri.

Nu staat er standaard een 'template' in voor triathlons, maar we willen hier ook kant-en-klare lijsten voor duathlons, trails en dergelijke aan toevoegen. Zodat je die met een druk op de knop meteen hebt.

Nu is het zo dat de items niet worden opgeslagen. Op termijn moet je 'jouw' lijst kunnen opslaan in je WeTri-account, zodat je op dag 1 alvast kunt beginnen met pakken en op dag 2 of later verder kunt gaan. Ook kun je dan met meerdere apparaten dezelfde lijst bijhouden. Misschien zou je wel meerdere lijsten willen opslaan of zelf basislijsten kunnen maken?

Goed om te weten: als je items toevoegt of verwijdert, gebeurt dit alleen op jouw apparaat. Andere mensen zien andere lijsten, dus experimenteer gerust!

We zijn benieuwd of jullie dit nuttig vinden!

73

Re: Wedstrijdkalender WeTri

yoeri schreef:

Weer wat nieuws: een tooltje om een paklijst te maken en items af te vinken. Je kunt hem hier vinden: paklijsttool op WeTri.

Nu is het zo dat de items niet worden opgeslagen. Op termijn moet je 'jouw' lijst kunnen opslaan in je WeTri-account, zodat je op dag 1 alvast kunt beginnen met pakken en op dag 2 of later verder kunt gaan. Ook kun je dan met meerdere apparaten dezelfde lijst bijhouden. Misschien zou je wel meerdere lijsten willen opslaan of zelf basislijsten kunnen maken?

Vanaf nu worden jouw paklijsten opgeslagen in het account! Dit betekent dat je een paklijst kunt maken op je pc, en bijvoorbeeld later op je mobiel met onze Triathlonwedstrijden-app (voor Android) verder af kunt werken. Natuurlijk kun je ook altijd gebruikmaken van de browser. Je kunt meerdere paklijsten tegelijkertijd beheren (zie screenshots).

Ook leuk om nog te melden, is dat we sinds kort begonnen zijn met het maken van tutorials op YouTube. We laten dan zien wat er allemaal mogelijk is op WeTri. Je kunt het kanaal hier vinden.

74 Laatst bewerkt door yoeri (14-07-22 09:22:43)

Re: Wedstrijdkalender WeTri

We hebben de notificatie-instellingen aangepast, waarbij je nu specifieker kunt zijn in wanneer je een mailtje ontvangt als er een nieuwe wedstrijd is aangemeld. Zo kun je aangeven dat je, na het wedstrijdseizoen, voorlopig geen mailtjes meer wilt ontvangen.

Je kunt deze instellingen vinden bij je accountinstellingen -> Meldingen.

75

Re: Wedstrijdkalender WeTri

Hoi allemaal,

Wie dit topic volgt, weet dat WeTri in de loop der jaren flink is gegroeid. Functioneel en technisch gezien is dit niet altijd even wenselijk geweest - er zijn features die nauwelijks worden gebruikt. Van die wildgroei willen we af, want het kost tijd en energie om alles te onderhouden.

Momenteel denken we na om WeTri van de grond af aan op te bouwen. Dit betekent dat technisch een boel zal veranderen, wat ons de juiste middelen geeft om flink in te zetten op nieuwe technieken en een betere infrastructuur (zodat we gemakkelijker kunnen 'schalen'). Maar belangrijker nog: ook qua functionaliteiten zal er - als we gaan herbouwen - veel veranderen.

We zijn het erover eens dat WeTri dé plek wordt voor het vinden van jouw wedstrijden. Onze ambitie is om geen simpele kalender te zijn, maar eentje waar jij ook mee kunt interacteren. Denk aan: notificaties van nieuwe wedstrijden, wedstrijden markeren als favorieten, wedstrijden waar je aan hebt meegedaan voorzien van 'ratings' voor anderen et cetera.

We zouden het leuk vinden als jullie met ons willen meedenken. Wat zouden jullie voor functionaliteiten willen in een 'slimme' wedstrijdkalender?