26

Re: Planning 2021

Ingeschreven voor 1/2 Iron Lakes en IM Cascais (uitgesteld dit jaar)

27

Re: Planning 2021

LindaRotterdam schreef:

En ik moet blijkbaar ook nog een wedstrijd in België doen. Deinze 111 had beloofd geld terug te geven indien het evenement gecanceld werd, maar krijg net het volgende bericht roll

Deze terugvordering zal een vergoeding zijn in de vorm van credits op uw account van Larssie.

Kun je die credits niet laten uitbetalen? Bij Strong Viking wordt het ook omgezet in credits, welke je dan vanaf maart kunt laten uitbetalen.

28

Re: Planning 2021

Idd heb ook de mail gehad, nu is er in 2021 geen enkele wedstrijd van sportevents die ik kan of wil meedoen dus waarschijnlijk geld kwijt of er moet nog een nieuwe komen die ik eventueel kan meedoen?

29

Re: Planning 2021

sanger schreef:
LindaRotterdam schreef:

En ik moet blijkbaar ook nog een wedstrijd in België doen. Deinze 111 had beloofd geld terug te geven indien het evenement gecanceld werd, maar krijg net het volgende bericht roll

Deze terugvordering zal een vergoeding zijn in de vorm van credits op uw account van Larssie.

Kun je die credits niet laten uitbetalen? Bij Strong Viking wordt het ook omgezet in credits, welke je dan vanaf maart kunt laten uitbetalen.

Dat ga ik proberen. De garantie om bij annulering mn geld terug te krijgen was de reden dat ik me ondanks het hoge bedrag (120 euro!) toch last minute heb ingeschreven.

Ook even gekeken, maar ze bieden verder vooral trail events aan...

30

Re: Planning 2021

Ze waren eerst van plan om helemaal niks of niemand terug te betalen maar aangezien de crisis langer duurt dan ze eerst gedacht hadden en er toch wel veel kritiek op kwam hebben ze er toch voor gekozen om de mensen op deze manier toch iets terug te geven, dus werkelijk geld terug zal er niet inzitten vrees ik.

31 Laatst bewerkt door sanger (24-10-20 15:56:41)

Re: Planning 2021

sanger schreef:

Tot nog toe alleen de doorgeschoven wedstrijden, en dat is maar 1 triathlon tot nu toe; die van Hoorn OD.

Ik zou afgelopen seizoen wat OD's doen en dan 2021 mijn eerste 70.3. Had daarvoor Barcelona op het oog, maar die valt nu samen met een andere doorgeschoven wedstrijden (OCR). Wil nu kijken naar Sable de Olone 70.3, al valt die wel veel vroeger in het seizoen.

Naast triathlons 2 OCR wedstrijden die doorgeschoven zijn en de 10k in Rotterdam die naar april is doorgeschoven.

Ik zag op Facebook voorbij komen dat de inschrijving voor Almere 2021 geopend is en me meteen maar ingeschreven voor de MD smile  Toch dus gehouden aan mijn originele planning van een midden afstand in 2021.

Planning tot nu toe:

10-11 april 10k Marathon Rotterdam
8-9 mei Strong Viking 13k
26 juni Ironman West Friesland OD
10 september Challenge Almere MD
3+4 oktober Spartan Race (OCR)

32

Re: Planning 2021

Ik heb me ook meteen ingeschreven voor de 1/2 in Almere op 10 september.
Blij dat deze toegevoegd is aan de kalender. Wel vrij prijzig met 210€.

33

Re: Planning 2021

Arnoutdv schreef:

Ik heb me ook meteen ingeschreven voor de 1/2 in Almere op 10 september.
Blij dat deze toegevoegd is aan de kalender. Wel vrij prijzig met 210€.

Ja vond ik ook. Wel ook de annuleringsoptie erbij gedaan. Maakte op dat bedrag ook niet zoveel meer uit :')

34

Re: Planning 2021

Voor mij is het feit dat er opeens een optie was voor de halve, het zetje geqeest om toch weer voor de WK Aquabike ta gaan in 2021.
Eerst dacht ik: laat maar zitten, maar nu besloten het toch te doen.
Mijn kwalificering is nog geldig, dat scheelt.
Heb gelijk maar weer het fietsschema erbij gepakt wat ik voor afgelopen jaar al had gemaakt (begint half feb).

35

Re: Planning 2021

Vwb Almere, ik dacht ik zal eens kijken of ik me kan inschrijven voor de long distance, maar helaas pindakaas, sold out!

36

Re: Planning 2021

davidr schreef:

Vwb Almere, ik dacht ik zal eens kijken of ik me kan inschrijven voor de long distance, maar helaas pindakaas, sold out!

Ja die open serie was van de zomer al open en zeer snel vol.

Wellicht kun je het WK in jouw agegroup overwegen? Zo ingewikkeld is dat allemaalniet, het enige is dat je in dat spuuglelijke NTB pakje moet starten...

37

Re: Planning 2021

Vond het nogal prijzig, maar verder echt wel tof om in zo'n pakje voor Nederland uit te komen.
Had je vroeger toch nooit gedacht, zonder enig talent voor sport big_smile

Doe m ook bij andere wedstrijden in het buitenland nog wel s aan.

38

Re: Planning 2021

Hedcandy schreef:
davidr schreef:

Vwb Almere, ik dacht ik zal eens kijken of ik me kan inschrijven voor de long distance, maar helaas pindakaas, sold out!

Ja die open serie was van de zomer al open en zeer snel vol.

Wellicht kun je het WK in jouw agegroup overwegen? Zo ingewikkeld is dat allemaalniet, het enige is dat je in dat spuuglelijke NTB pakje moet starten...

Ik wist niet dat dat kon, zal er eens induiken. thanks!

39

Re: Planning 2021

Voorlopige planning:
27 juni 70.3 Hoorn (3e poging...)
10 september Middle Distance Almere

Verder hoop ik deze winter nog een paar kleine cross loopjes te kunnen doen.

40 Laatst bewerkt door yoeri (04-11-20 08:37:02)

Re: Planning 2021

Voor aankomend jaar ingetekend voor de full distance in Almere (herkansing van dit jaar wink) en 111 van Bilzen in België. Hopelijk komen er nog meer wedstrijden bij!

Voor wie nog aan het oriënteren is: Rosmalen opent waarschijnlijk op 1 januari. We hebben als kernteam hier binnenkort overleg over om een definitief startmoment voor de inschrijving te kiezen. De datum staat al wel vast: 20 juni. Met of zonder covid-maatregelen, wat ons betreft gaat hij sowieso door.

41

Re: Planning 2021

M'n larssie-tegoed gelijk maar besteed bij sportevents. En weer een annuleringsverzekering afgesloten, dan zie ik t.z.t. wel wat er van m'n vakantieplannen terecht komt.

De agenda so far:
•    24/05/2021 Bilzen 111
•    30/05/2021 Nieuwkoop NK MD
•    28/08/2021 Axtri en vakantie Noorwegen
•    03/10/2021 IM Barcelona

En genoeg animo om een jaar door te gaan in de teamcompetitie!

42

Re: Planning 2021

In de hoop (wellicht tegen beter weten in) dat dat allemaal doorgaat?
Ik ben bang dat 2021, in ieder geval de eerste helft cq 3/4, een trainingsjaar wordt.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

43

Re: Planning 2021

Ik heb mijn doorgeschoven IM 70.3 Vichy gelukkig kunnen omzetten naar IM 70.3 Duisburg. In verband met een eventuele vakantie (fingers crossed) die niet meer in de buurt van Vichy is.

Daarnaast had ik nog een doorgeschoven Hoorn staan.

Dus ik heb nu staan:

5-6-2021            Tri Hard Nijmegen (onder voorbehoud)
27-6-2021            Ironman 70.3 Hoorn (doorgezet van volgend jaar)
11-7-2021            Tri Hard Rotterdam (doorgezet van volgend jaar)
29-8-2021            Ironman 70.3 Duisburg (doorgezet van volgend jaar, oorspronkelijk Vichy)
3-10-2021            Halve marathon Capelle aan den IJssel (doorgezet van volgend jaar)
24-10-2021    Rotterdam marathon (doorgezet van volgend jaar)

Ik heb ook nog een voucher van Bilzen111 die gecancelled is. Geen idee wat ik daar nog mee ga doen. Volgens mij kan ik die ook gebruiken voor trailruns in Belgie, misschien zoiets.

44

Re: Planning 2021

Jörgen schreef:

Voorlopige planning:
27 juni 70.3 Hoorn (3e poging...)
10 september Middle Distance Almere

Verder hoop ik deze winter nog een paar kleine cross loopjes te kunnen doen.

Zojuist bericht gekregen van IM, dat er nieuwe opties zijn voor deelnemers aan Hoorn;
- deelname in juni,
- verplaatsen naar Maastricht (1 augustus 2021),
- verplaatsen naar 2022.

Ondanks al het positieve nieuws over vaccins neig ik naar doorschuiven. Ik merk dat ik het zat ben om me steeds opnieuw voor te bereiden op wedstrijden die vervolgens weer niet doorgaan.

In september is de kans alweer een stuk groter dat grote internationale wedstrijden doorgaan.

45

Re: Planning 2021

Gaan ze in Maastricht volgend jaar een halve doen?

46

Re: Planning 2021

Yes!

De opties

1. Deelname aan IRONMAN 70.3 Westfriesland 2021 (27 juni 2021). Je hoeft hiervoor op dit moment geen actie te ondernemen.

2. Deelname aan onze nieuwe wedstrijd: IRONMAN 70.3 Maastricht - Limburg op 1 augustus 2021.

3. Deelname aan IRONMAN 70.3 Westfriesland 2022.

47

Re: Planning 2021

Ik heb het idee dat de organisatie hiermee, of ruimte probeert te creëren voor nieuwe aanmeldingen, of ruimte probeert te creëren voor een afgeslankte editie. Dit laatste om ruimte op het parcours en wisselzone te bewerkstelligen, zodat de gemeenten wel groen licht geven.
Voor nu houd ik mijn inschrijving gewoon op juni 2021.

48

Re: Planning 2021

Tof dat ze een halve doen in Maastricht!

49

Re: Planning 2021

wilagro schreef:

Ik heb het idee dat de organisatie hiermee, of ruimte probeert te creëren voor nieuwe aanmeldingen, of ruimte probeert te creëren voor een afgeslankte editie. Dit laatste om ruimte op het parcours en wisselzone te bewerkstelligen, zodat de gemeenten wel groen licht geven.
Voor nu houd ik mijn inschrijving gewoon op juni 2021.

Ik heb begrepen dat ze voor de oktober 2020 editie nieuwe inschrijvingen hadden. Die ruimte was er door de doorschuivingen van juni 2020 naar juni 2021. Nu schijnen ze dus teveel aanmeldingen te hebben, zelfs voor een evenement zonder COVID-19 invloeden.... Dus geen gek idee dat ze ruimte proberen te maken....

50

Re: Planning 2021

LindaRotterdam schreef:

M'n larssie-tegoed gelijk maar besteed bij sportevents. En weer een annuleringsverzekering afgesloten, dan zie ik t.z.t. wel wat er van m'n vakantieplannen terecht komt.

De agenda so far:
•    24/05/2021 Bilzen 111
•    30/05/2021 Nieuwkoop NK MD
•    14/08/2021 Axtri en vakantie Noorwegen
•    03/10/2021 IM Barcelona

En genoeg animo om een jaar door te gaan in de teamcompetitie!

En ook nog wat nieuws ingeschreven!
•    14/03/2021 Heuvelland Marathon
•    04/04/2021 NK RBR (10/40/5 km)

Dus de winter lekker blijven lopen en tijdig de TT uit het stof wink