3,426

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb Komoot geinstalleerd. 1e indruk, leuke app.

3,427

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:
davidr schreef:
sanger schreef:

Welke heb je gekocht? Ik heb nog zonder afstandsbediening, maar dat is misschien wel een toegevoegde waarde inderdaad smile

Dat lijkt mij ook wel handig! Nu zet ik em aan en ga rammelen op de tacx maar merk dat ie soms wel toch een tikje harder mag big_smile

Ik roep (of app) dan soms 1 van de kinderen en soms wil die een knopje indrukken (old school afstandbediening)

Zal het eens proberen bij mijn aartluie puberzoon :') tongue

3,428

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:
sanger schreef:

Welke heb je gekocht? Ik heb nog zonder afstandsbediening, maar dat is misschien wel een toegevoegde waarde inderdaad smile

Deze:
https://www.maxtotaal.nl/prem-i-air-eh1 … zwart.html

Doet het prima, nog niet echt geprobeerd bij het fietsen.
Hij is helemaal gemaakt van vrij zacht plastic. Eerlijk gezegd had ik iets steviger materiaal verwacht maar hij is zeker niet gammel. De afstandsbediening werkt goed.

Afstappen om de stand aan te passen leek me ook niet handig.

Thanks smile

3,429

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een zen8 besteld ben eens benieuwd welke meerwaarde dit gaat geven op mijn indoor zwemtraining :-) https://www.zen8swimtrainer.com/

3,430

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Deze week twee dingen gekocht die al een tijdje op m'n verlanglijst stonden:

- Neopreen zwemcap. Niet voor gebruik nu, ik word niet ineens een winter-doorzwemmer. Maar het was de afgelopen jaren af en toe wel nuttig geweest, bij vroeg en laat in het seizoen zwemmen en bij die enkele koude triathlon. Zwemanalyse had een soort uitverkoop, dus een mooi koopje, en fijn dat de maatvoering erbij stond, want met mijn hoofd kan ik niet zomaar iets kopen - ik heb maat XL!

- Trailschoenen - voor het eerst. Vanmiddag naar MudSweatTrails in Zoetermeer gefietst, erg leuke winkel, prettig geholpen, en thuisgekomen met een paar oranje Adidas Terrex Two Parley schoenen. En passant ook nog 40 km gefietst, op m'n stadsfiets, ik had geen zin om dezelfde weg terug te fietsen. Was ook lekker.

Louise

3,431

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk Louise!
Die cap is ook half mei heerlijk, weet ik uit ervaring.

Ik heb mn aankomendeTrek nog een upgrade gegeven met een aerostuur.
Vind dat toch zo supersexy en mooi, een slank stuur en alle kabels weg. Ze konden mn bestelling nog aanpassen gelukkig smile

3,432

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb winter fietsschoenen van Sidi gekocht en van het merk Fusion korte en lange tights en een soort trainingspak gekocht. Wat een mooi spul is dat Fusion zeg! En het zit perfect. Ik had nog nooit eerder iets van dit merk gekocht maar dit was zeker niet de laatste keer. Iemand ervaring met hun fietskleding?

3,433

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gringo schreef:

Wat een mooi spul is dat Fusion zeg! En het zit perfect. Ik had nog nooit eerder iets van dit merk gekocht maar dit was zeker niet de laatste keer. Iemand ervaring met hun fietskleding?

Ja, ik ben ook fan. Heb nu een trisuit, en wat hardloop-leggings. Vind de compressie wel fijn, en die side-pockets. Heb er ook nooit schuurplekken e.d. van en het droogt snel. Het is wel redelijk aan de prijs.

Lees dus even mee wat de meningen zijn over de fietskleding!

3,434

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb er wel wat loopkleding van en idd niet slecht maar vind Skinfit voor mezelf iets beter vallen.

3,435

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor de wat langere en dunnere persoon zweer ik sinds vorig jaar bij Endura.

3,436

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik denk al jaren over warme MTB schoenen voor de winter.
Had een bepaald model op het oog, deze week kwamen ze in de aanbieding, dus tsja smile
Hopelijk geen koude voeten meer straks, ik ben benieuwd.

3,437

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Ik denk al jaren over warme MTB schoenen voor de winter.
Had een bepaald model op het oog, deze week kwamen ze in de aanbieding, dus tsja smile
Hopelijk geen koude voeten meer straks, ik ben benieuwd.

Warme MTB schoenen? Is dat een dikkere stof van schoenen of thermisch materiaal in de schoenen ? Nu gebruik ik over mijn MTB schoenen een bescherming in neopreen of andere stof.

3,438

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hoesjes heb ik ook, alle soorten en maten, werkt niet bij mij (nog altijd ijsklompjes als het kouder is buiten)
Dus nu idd warme gevoerde schoenen.
Ik hoorde er positieve verhalen over dus ben benieuwd.

Het zijn de husky winter schoenen van Northwave.
Ze hebben ook nog meer geavanceerdere winterschoenen met gtx enzo, maar die zijn 200+ euro, dat werd me te gek.

3,439

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb zowel voor op de race als de MTB winterschoenen en dat is idd pakken beter alleen spijtig dat ze meestal niet waterdicht zijn. Maar op droge dagen heeft het zeker een meerwaarde.

3,440

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag gefietst met mn winterschoenen en ja, ik had zowaar nog warme voeten na 3 uur!
Nou was het niet echt koud nog, maar fris genoeg om mijn voeten normaal gesproken flink te laten afkoelen.

Er kunnen nog merinowollen sokken bij in als het echt kouder wordt, ben benieuwd.

3,441

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net bij Futurum als BF deal een Craft hardlooptrui en een Craft hardloopjack gekocht, voor de koudere dagen.

3,442

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Black friday heeft mij ook te pakken gehad. Bij bike24 een elite suito direct drive trainer besteld. Weet niet of het echt een black friday actie was, maar €508 is zeker voordelig voor dat model.

3,443

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Goede deal kunnen maken voor een HUUB Varman.

3,444

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zojuist de knoop doorgehakt en een dicht achterwiel besteld. Wilde in eerste instantie voor een tweedehands ffwd wiel gaan, maar uiteindelijk voor een voor mij tot eergisteren onbekend Nederlands merk gegaan (productie in China), Zirruz wielen. Normale prijs is 1.111 euro, maar met 30% black friday korting 777 euro (kortingcode 30BFS20 nog steeds geldig tot morgen..). Zit een dt350 naaf in en 3 jaar garantie. Ben benieuwd,  zal een foto posten zodra hij binnen is!

https://www.zirruz.nl/producten/de-zirr … en-tijdrit

3,445 Laatst bewerkt door j_werff (02-12-20 10:21:55)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb tijdens de Black Friday deal dagen een Zone3 Aqua flow plus trisuit gekocht. Was met 50% korting en had een nieuw pak nodig. Fit is echt super de maattabel die ze hebben is echt top, dit is een upgrade ten opzichte van mijn Lidl pak van twee jaar oud. Maar die heeft goed dienst gedaan om de triathlon sport te proberen.

3,446

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Black friday heeft mij ook te pakken gehad. Bij bike24 een elite suito direct drive trainer besteld. Weet niet of het echt een black friday actie was, maar €508 is zeker voordelig voor dat model.

Was ook te mooi om waar te zijn. Vandaag bericht van bike24 dat de Elite Suito niet geleverd kan worden en mijn order wordt gecanceld.
Wel vervelend, want mijn huidige Tacx is niet meer goed, dus binnen trainen wordt steeds lastiger.

3,447

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een week geleden gekocht maar nu eindelijk geleverd: de Hoka One One Gaviota 2. Ik heb er gisterenavond voor het eerst een echte training op gedaan, ze zijn wel echt anders dan mijn oude hardloopschoenen maar ik denk dat ik er wel aan kan wennen smile

3,448

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Garmin Edge 520 plus, dus met navigatie.

En omdat ik problemen had met m'n Stages L10 krijg ik van Stages een M50. Ook met navigatie.

Gelukkig heb ik genoeg fietsen om ze op te monteren.

Verder nog een fijn jasje van Castelli voor in de herfst.

3,449 Laatst bewerkt door rubenjmeijer (10-12-20 16:37:21)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:
Gringo schreef:

Wat een mooi spul is dat Fusion zeg! En het zit perfect. Ik had nog nooit eerder iets van dit merk gekocht maar dit was zeker niet de laatste keer. Iemand ervaring met hun fietskleding?

Ja, ik ben ook fan. Heb nu een trisuit, en wat hardloop-leggings. Vind de compressie wel fijn, en die side-pockets. Heb er ook nooit schuurplekken e.d. van en het droogt snel. Het is wel redelijk aan de prijs.

Lees dus even mee wat de meningen zijn over de fietskleding!

Na 2 jaar een kleine verzameling 'niet al te dure' triathlon kleding aangelegd te hebben besloot ik eens om een iets duurdere hardloopbroek voor de winter te kopen. Ik kwam daarbij uit bij het merk Fusion. Ik was erg onder de indruk hoe de broek zat en de zakken aan de zijkant was ook een groot voordeel. Begin dit jaar heb ik dan ook besloten om in 1 keer een groot deel van mijn sport kleding te vervangen door Fusion producten. Het was een flinke uitgave maar tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. De fietsbroek zit als gegoten en nooit ergens last van gehad. Twee overbroeken (fietsen) voor de winter welke ook ontzettend goed zitten. fietsshirtjes en dergelijke hebben een mooie pasvorm. Regenjack en windjack zijn ook perfect.

2 maandjes geleden nog een pittige valpartij onder het mountainbiken waarbij ik toch wat schaafwonden had opgelopen. Zowel op het fietsshirt met lange mouwen als ook op de lange fietsbroek is hier niets van te zien.

3,450

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bedankt voor je reactie Ruben, ik ga ook eens een fietsbroek en -shirt van ze proberen.