626 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (23-11-20 14:16:11)

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Hier een mooi taperweekje achter de rug, en zwemmen rustig opgestart. Mocht als afsluiting nog een startnummer  opspelden. En kreeg een medaille, toch een collectors item voor 2020 wink

Ma: Rust
Di: Lopen duur 8 km, fietsen herstel 30 km
Wo: Lopen interval 8 km
Do: Zwemmen duur 1600 m, krachttraining
Vr: Lopen duur 15 km
Za: Fietsen duur 41 km
Zo: Lopen race 5 km

9 uurtjes getraind en 458 TSS, met dank aan de kortere ritjes en loopjes.

Komende week is het zo prachtig weer en heb ik een paar dagen vrij; wordt nog een uitdaging om niet teveel te gaan sporten. big_smile

627

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Fijn herstelweekje, dus weinig gelopen en niet onnodig in de regen naar buiten gegaan wink

Ma: Fietsen CX/herstel 22 km
Di: Zwemmen techniek 2200 m
Wo: Rust
Do: Lopen herstel 4 km
Vr: Rust
Za: Fietsen 19 km (300 hm*), wandelen 8 km
Zo: Fietsen 76 km (780 hm)

* Net voor de afdaling lekgereden big_smile

Totaal 320 TSS en 8½ uur getraind.

628

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Veel gele vakjes in Trainingpeaks deze week, vooral het zwemmen is steeds korter dan verwacht met al die techniektraining. Lekker nutteloos ook, als de zwembaden zo weer gesloten worden sad
Eerste CX training zit er ook weer op, maar daar geldt hetzelfde voor...

Ma: Rust
Di: Zwemmen techniek 1900 m
Wo: Lopen interval 9 km
Do: Rust
Vr: Zwemmen les 900 m
Za: Fietsen CX-training 27 km
Zo: Lopen duur 20 km

629

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Haha, ik blijf hier rustig doortypen. Vind dat wel leuk om elke week even terug te kijken wat ik gedaan heb big_smile

Ma: Rust
Di: Lopen interval 11 km
Wo: Fietsen CX 11 km
Do: Rust (of lekker lang werken wink)
Vr: Lopen tempo 5 km
Za: Fietsen duur 56 km
Zo: Lopen duur 21 km

6,5 uur. Wordt nu wel serieus minder, en dat is prima.
Drie keer lopen, een keer CX en een duurrit als het lekker weer is.

630

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Gewoon doen want ik lees het altijd met plezier!

Je moet sneller dan de klos zijn.

631

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Gewoon posten, ik vind het altijd motiverend om te zien hoe veel / wat anderen trainen!

Zal dan ook mijn bescheiden bijdrage weer eens posten:

Ma:  Krachttraining
Di:   Hardlopen 2.3 km
Wo: Rust
Do:  Fietstraining indoor 60 min. sweetspot training + tempoloop 2.6 km
Vr:   Rust
Za:  Fietstraining indoor 35 min. ramp up/down
Zo:  Hardlopen 4.2 km extensief

Hardlopen begint weer ergens op te lijken na meer dan een jaar blessureleed! Dat is voor mij een verbetering tov vorige lockdown toen ik alleen kon fietsen.

632

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Bij mij is het trainen nu echt wel op een laag pitje denk dat ik aan nog geen 12u per week kom en met de feestdagen zal het helemaal weinig of niks worden. Maar goed vanaf volgende maand terug trainen richting de Chtriman en dan zal het snel terug wat meer worden.

633

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Ik vind t ook leuk om jullie lijstjes te zien hoor, dus ga gerust door Linda smile

634

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Ma :  30 minuten  run en core
Di: easy bike 1 uur
Woe: Hardlopen intervallen
Do:50 min Core
Vrij : rustdag
Za : 70 min run
Zo: 1.45 uur easy bike , 35 min run

635

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Ik heb lekker wat MTB routes verkend in mijn vakantie. Die zijn in het weekend steeds te druk en nu was het goed te doen. Na een mooie trailtocht een paar dagen looprust gehad, om m'n enkels te laten herstellen en eens rustig na te denken wat de volgende uitdaging wordt.

Ma: Fietsen CX 21 km
Di: Lopen tempo 12 km
Wo: Fietsen CX 11 km, lopen trail 18 km
Do/O: Rust
Vr/N: Rust
Za: Fietsen duur 64 km
Zo: Fietsen duur 53 km

Bij elkaar toch 10 ½ uur bezig geweest.

636

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Na een weekje quarantaine i.v.m. een positieve coronatest, ben ik afgelopen week weer lekker uit de startblokken geschoten. Gelukkig heeft mijn conditie niet veel te lijden gehad van mijn lichte ziekteverschijnselen.

Maandag: 37 km op stadsfiets en 5 km hardlopen
Dinsdag: 9,5 km hardlopen en 21 km op de racefiets
Woensdag: 40 km racefiets
Donderdag: 10 km hardlopen
Vrijdag: 73 km racefiets, waarvan twee uur á 33 km/h
Zaterdag: 16 km hardlopen en 26 km racefiets
Zondag: 81 km racefiets

Totaal 14 uur gesport

Het ging ook steeds beter, dus ik denk niet dat ik iets heb geforceerd.

637 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (11-01-21 16:50:05)

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Ma Lopen interval 8 km
Di Rust
Wo Fietsen CX 19 km
Do Lopen tempo 8 km
Vr Rust
Za Fietsen duur 54 km
Zo Lopen duur 27 km

Ruim 8 uur en 270 TSS. Maar TSS zegt weinig want fiets zonder power- of hrm, zag ik net.

Vind het wel saai worden zonder zwemmen hoor. Had eigenlijk gehoop de 22 januari de technieklessen weer op te pakken, maar dat gaat nog zeker 3 weken later worden. En de Heuvelland marathon zie ik ook niet doorgaan in maart, dus daar valt het eerste doel al weer weg.

Ik probeer wel wat vaker doordeweeks een cross- of MTB parcours op te zoeken, en dat in te passen in m'n werkagenda. Heb toch nog genoeg verlof staan en merk dat ik zo opvrolijk van even buitenspelen.

638 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (Vandaag 15:52:48)

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Ma Rust
Di Lopen interval 12 km
Wo Fietsen duur 44 km
Do Fietsen duur 39 km
Vr Lopen herstel 5 km
Za Fietsen CX 37 km
Zo Lopen duur 25 km

Totaal 9 ½ uur

Nog twee weekjes preparation en weer in het ritme komen, en dan start ik met een eerste fase Base training.
Duurlopen bouw ik in lengte wat af en worden sneller, die hele lange stukken zijn nu even nergens goed voor.