1

Onderwerp: Voorstellen

Hi, ik ben Tim, 23 jaar, en ik woon in Eindhoven.

Toen vorig jaar maart mijn studie overging op 100% digitaal, had ik ineens een hoop voormalige reistijd over. Omdat ik mezelf toch wat aan de maat vond voor mijn leeftijd ben ik die tijd maar gaan sporten.
Ik liep al een aantal jaren hard (niet al te serieus), en had wel al een paar keer een 5K / 10K gedaan op snelheden tussen de 5:00 en 5:30. Ook stond er nog een racefiets in de garage, en die ben ik ook maar gaan gebruiken.
Toen ging het balletje rollen, en voor ik het wist had ik me ingeschreven voor mijn eerste sprint triathlon in september.

Fietsen gaat me goed af, hardlopen minder (maar wel trainingsevaring), en zwemmen zit momenteel nog op niveau ABC. Ik ben lid geworden van dit forum omdat ik sinds de sprint in september helemaal fan ben geworden van het trainen en de evenementen, en ik wil er graag zo veel mogelijk van meekrijgen. Misschien kan ik al wat van mijn zeer beperkte ervaring delen met mede-beginners, en anders ga ik gewoon lekker tips lezen van de wat meer deskundige traithleten wink

Groet,

Tim

2

Re: Voorstellen

Welkom! Leuk dat je van de veranderingen door corona zoiets positiefs hebt gemaakt! Als je fan bent van wedstrijden en evenementen is het niet de makkelijkste tijd, maar laten we hopen dat er snel weer mogelijkheden komen om daarvan te genieten! Hoe gaat het met het trainen?

Louise

3

Re: Voorstellen

Dag Louise,

Het trainen gaat steady. Ik probeer de conditie te onderhouden met hardlopen (en fietsen), maar wel zo gestructureerd mogelijk. Heb nu als doel om een goede 10KM te lopen over 8 weken, en als het weer de komende maanden bijtrekt zal daar ook steeds meer fietsen en hopelijk ook zwemmen bij komen.

4

Re: Voorstellen

Welkom Tim!