126

Re: Planning 2021

Gisteren ook de wedstrijden waar ik voor ingeschreven ben nog eens gecontroleerd maar tot nu gaat alles nog door, al zie ik het voor Geel en Brouwersdam wel erg somber in.

127

Re: Planning 2021

Vandaag zijn zowel de grand raid als tri brouwersdam verplaatst.
Wel jammer, maar ergens blij dat ze verplaatst zijn en niet gecancelled. Dan blijft er hopelijk nog wat over smile

128

Re: Planning 2021

Lap.... Brouwersdam daar had ik al een weekend in een B&B voor gereserveerd.

129

Re: Planning 2021

Dan maar weekendje van maken, inschrijving verzet naar de 1/4e van Herkingen op 4 Sept want 25 Sept is de week voor IM Barcelona dus dat is wat veel van het goede.

130

Re: Planning 2021

Bij mij past het verschuiven van Brouwersdam helemaal niet .
12-9 heb ik ( hoop ik ) Nice .

131

Re: Planning 2021

Met wat ik zo hoor en zie rondom mij vrees ik dat het weer een jaar van sportief bezig zijn zal worden en weinig of geen evenementen, hopelijk ben ik mis.

132 Laatst bewerkt door ronnyke (27-02-21 23:12:24)

Re: Planning 2021

Ironman Nice ook al geannuleerd op 13 Juni.

133

Re: Planning 2021

Ik zie het juist wel positief in eigenlijk. Het gaat niet echt meer achteruit in NL, BEL etc, maar de Engelse variant leidt ook nog niet tot heel veel meer cases. De eerste tekenen van de effecten van de vaccines worden merkbaar, en dat effect zal alleen maar groter worden. Mensen gaan ook meer tijd buiten door brengen om elkaar te zien en dat helpt ook. Ik denk dat augstus onwards er wel redelijk normaal uit zal zien in Europa, mogelijk dat er weer wat restricties zullen zijn vanaf november ofzo, maar aug-sep zullen er toch wel redelijk wat triathlons zijn denk ik. Dat is niet een hele lange periode uiteraard, maar het is iets (hopelijk).

134

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Ironman Nice ook al geannuleerd op 13 Juni.

Waar las/hoorde je dat?

135

Re: Planning 2021

Diego van Looy de pro atleet zou daar starten en die zei dat hij bericht had gekregen dat deze niet doorging, heb zelf ook al op de site gekeken en zie het nochtans niet staan.

136

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Diego van Looy de pro atleet zou daar starten en die zei dat hij bericht had gekregen dat deze niet doorging, heb zelf ook al op de site gekeken en zie het nochtans niet staan.

Ah ok, ik kon ook al niks vinden. Ik verwacht ook niet dat het doorgaat (noch IM Hamburg op 6 juni waar ik zou starten) en ben benieuwd wanneer Ironman met berichtgeving gaat komen. Ondertussen train ik gewoon door...

137

Re: Planning 2021

Ironman is de laatste week niet zo goed in het nieuws gekomen wat betreft communicatie naar haar atleten toe dus tja....

138

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Ironman is de laatste week niet zo goed in het nieuws gekomen wat betreft communicatie naar haar atleten toe dus tja....

Inderdaad, ze communiceren tot het laatste moment dat een race wel doorgaat. Pas op het laatste moment zullen ze de annulering of verplaatsing doorgeven.

Met de ervaring van de veiligheidsregio vorig jaar hier in de omgeving, verwacht ik dat Ironman West Friesland geen vergunning zal krijgen. Ik ben benieuwd wanneer ze daarover bericht gaan geven.
Verder hoor ik nog niets van de andere organisaties hier in de buurt, behalve dat ze wachten op versoepeling voor die iets gaan organiseren.
Zal dus wel een wedstrijd loos 1e half jaar worden. (Gelukkig eigenlijk voor mij, des te rustiger mijn herstel kan zijn)

139 Laatst bewerkt door chrisbakker (01-03-21 23:36:19)

Re: Planning 2021

Ik heb een mail gekregen van duatlon Westrozebeke. Stond op 13-3 , en gaat niet door; Verschoven naar 24-7.
Was te denken . Dit weekend wel een trail Kunnen lopen in Ronse . De Kwaremont trail  En dit samen met mijn zoon; hoe zalig is dat. Prachtige omgeving, lekker wat hoogtemeters erbij en het genieten is compleet .

140

Re: Planning 2021

Ik heb gister maar eens een mailtje gestuurd naar Triathlon Ter Aar, ben benieuwd. Ik heb mijn inschrijving van vorig jaar doorgeschoven, en sindsdien is de communicatie 0: geen enkel bericht sinds mei 2020 op facebook, website of via de mail. In mei gaat-ie natuurlijk niet door, maar ik vind wel dat ze dan iets moeten laten horen, al is het alleen maar vanwege de financiële kant.

Voor mij is het hele idee van wedstrijden en triathlons inmiddels heeeeeeel ver weg. Ik ben ook wel blij dat ik me niet voor nieuwe dingen had ingeschreven en nu weer met de annuleer- en doorschuifshit zit. Ik heb er nog maar één staan, ook doorgeschoven, Zwin in september. Ik ben benieuwd, reken nergens op. Kom maar door met die vaccinaties, zou ik zeggen.

Louise

141

Re: Planning 2021

Maca944 schreef:
ronnyke schreef:

Diego van Looy de pro atleet zou daar starten en die zei dat hij bericht had gekregen dat deze niet doorging, heb zelf ook al op de site gekeken en zie het nochtans niet staan.

Ah ok, ik kon ook al niks vinden. Ik verwacht ook niet dat het doorgaat (noch IM Hamburg op 6 juni waar ik zou starten) en ben benieuwd wanneer Ironman met berichtgeving gaat komen. Ondertussen train ik gewoon door...

En nu officieel.

You may have seen the French regional elections were recently rescheduled to 13 - 20 June 2021 due to the continued status of the COVID-19 pandemic in France. Unfortunately, as a result of this change, we regret to inform you that the IRONMAN France Nice cannot take place on the original June date and has been rescheduled for September 12, 2021, coinciding with IRONMAN 70.3 Nice.

142

Re: Planning 2021

Idd zie het ook net nu https://tri-today.com/2021/03/new-dates … TfeUBeVcYg

143

Re: Planning 2021

Updateje:

Louise schreef:

Ik heb gister maar eens een mailtje gestuurd naar Triathlon Ter Aar, ben benieuwd. Ik heb mijn inschrijving van vorig jaar doorgeschoven, en sindsdien is de communicatie 0: geen enkel bericht sinds mei 2020 op facebook, website of via de mail. In mei gaat-ie natuurlijk niet door, maar ik vind wel dat ze dan iets moeten laten horen, al is het alleen maar vanwege de financiële kant.

Ik had geen antwoord gehad op mijn mail, dus vandaag maar eens de NTB gemaild. Toen wel snel antwoord: Ter Aar gaat ook in 2021 geen triathlon organiseren (vermoedde ik al) en ze zijn zich kennelijk nog aan het beraden op de terugbetaling. Dat wacht ik dan maar af. Ik blijf de radiostilte wel wat vreemd vinden; berichtje op Facebook ofzoiets is toch kleine moeite.

Louise

144

Re: Planning 2021

Ikzelf had mijn inschrijving van Brouwersdam ook verzet en erna niks meer gehoord, berichtje gestuurd dit weekend en onmiddellijk reactie gekregen, degene die verzet hebben kregen eind Maart een bevestiging hiervan. Hopelijk is dit voor de rest van het jaar niet meer nodig en gaat alles gewoon door.

145

Re: Planning 2021

Zojuist mail ontvangen dat IM Hamburg niet doorgaat op 6 juni. Geen grote verrassing uiteraard. De alternatieve datum is 29 augustus en de andere keuzemogelijkheden zijn doorschuiven naar volgend jaar of een voucher voor een IM wedstrijd in Duitsland. Ik denk dat ik voor augustus ga, dan zijn we weer iets verder, en Hamburg is per auto bereikbaar. Cascais op 23 oktober niet (althans, ik ga dat stuk niet rijden). En wie weet hoe de zaken er dan voor staan. Ik zou dus 2 hele triathlons binnen 2 maanden kunnen doen, maar dat lijkt me prima aangezien ik nog wel wat heb in te halen wink

146

Re: Planning 2021

Denk op Europese bodem dit jaar geen enkele IM zal doorgaan. Kan ik normaal nog 1x overzetten en dan is het geld kwijt, maar we zijn zover nog niet natuurlijk.

147

Re: Planning 2021

En Terheijden, voor mij om de hoek, helaas ook afgelast.

148

Re: Planning 2021

davidr schreef:

En Terheijden, voor mij om de hoek, helaas ook afgelast.

Wordt weer een Doe-het-zelfje in de omgeving van Galder...

Je moet sneller dan de klos zijn.

149

Re: Planning 2021

Holten ook niet dit jaar...
De agenda wordt leger en leger.

150

Re: Planning 2021

Hedcandy schreef:

Holten ook niet dit jaar...
De agenda wordt leger en leger.

Ai, dat geeft te denken voor Klazienaveen 1 week later. Al hoop ik dat het internationale aspect in Holten ook meespeelt (de wens is de vader van...)