1

Onderwerp: Huub Albacore 3:5 of Roka Maverick x2

Ik ben op zoek naar een nieuwe wetsuit en kwam deze 2 tegen voor een mooie prijs.
Iemand ervaring met 1 van de 2.
Welke heeft jullie voorkeur?

graag jullie feedback gevraagd!

2

Re: Huub Albacore 3:5 of Roka Maverick x2

Tsja, ik zou kijken wat jou het beste past, niet wat mij het beste bevalt. Daar heb je niks aan toch? Want onze lichamen en zwemstijlen zijn vast niet hetzelfde...

3 Laatst bewerkt door @Jeanette (27-03-21 08:41:46)

Re: Huub Albacore 3:5 of Roka Maverick x2

Ik zou er vooral mee willen zwemmen , voordat ik een wetsuit koop .

https://www.triathlon24.be/wetsuit-test … agen-2021/

Coronaproof wetsuit Test dagen .
Misschien is er iets bij je in de buurt .

4

Re: Huub Albacore 3:5 of Roka Maverick x2

Ik had de albacore gekocht, hem gepast en teruggestuurd, Vond het allemaal net niet.. Teveel fratsen naar mijn idee.

De Maverick X gekocht en daar was ik wel heel blij mee, gewoon een heel fijn, goedzittend wetsuit. Is allemaal persoonlijk natuurlijk, maar bij deze mijn mening smile

Mocht je toch de Huub kiezen, neem dan een maatje groter, dan de size chart, als je boven het midden van de range uitkomt. Hij viel klein uit vond ik.

5

Re: Huub Albacore 3:5 of Roka Maverick x2

Vanzella schreef:

Ik had de albacore gekocht, hem gepast en teruggestuurd, Vond het allemaal net niet.. Teveel fratsen naar mijn idee.

De Maverick X gekocht en daar was ik wel heel blij mee, gewoon een heel fijn, goedzittend wetsuit. Is allemaal persoonlijk natuurlijk, maar bij deze mijn mening smile

Mocht je toch de Huub kiezen, neem dan een maatje groter, dan de size chart, als je boven het midden van de range uitkomt. Hij viel klein uit vond ik.

Bedankt voor uw reactie!

Wat moet ik juist verstaan onder " fratsen"? Wat is de fit van de roka?

6

Re: Huub Albacore 3:5 of Roka Maverick x2

sebastiaankoopman schreef:
Vanzella schreef:

Ik had de albacore gekocht, hem gepast en teruggestuurd, Vond het allemaal net niet.. Teveel fratsen naar mijn idee.

De Maverick X gekocht en daar was ik wel heel blij mee, gewoon een heel fijn, goedzittend wetsuit. Is allemaal persoonlijk natuurlijk, maar bij deze mijn mening smile

Mocht je toch de Huub kiezen, neem dan een maatje groter, dan de size chart, als je boven het midden van de range uitkomt. Hij viel klein uit vond ik.

Bedankt voor uw reactie!

Wat moet ik juist verstaan onder " fratsen"? Wat is de fit van de roka?

Zoals gezegd, de Huub valt klein uit. Dat was de directe reden om hem terug te sturen. Ik heb geen nieuwe besteld een maatje groter omdat het meerdere paneeltjes in verschillende stoffen had in rood, zwart en wit. Vond het gewoon niet een geweldige wetsuit daardoor, misschien ben ik overdreven kritisch. De Roka was een stuk duurder, naar wel mijn smaak.