1

Onderwerp: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

Hallo, Ik ben net van een Suunto Ambit overgestapt naar een Garmin Swim 2. De Garmin bevalt me voor zowel in het zwembad als ook in open water.
Ik heb echter een probleem met de synchronisatie van de activiteiten. Mijn eerste swim afgelopen zondag wordt in Garmin connect weergeven. Toen heb ik het horloge wat aangepast en sindsdien wordt geen activiteit / training meer gesynchroniseerd.
Mijn dagelijkse stappen etc. vind ik wel terug in de app.
Het horloge is met de app / smartphone verbonden, de trainingen staat in de geschiedenis van het horloge .....
Ik heb de handleiding en het web uitgeplozen. Maar niets gevonden.
Hebben jullie een idee?
Petra.

2

Re: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

Soms helpt het om de app even helemaal af te sluiten.

3

Re: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

Heb je je toestel ook via de vaste computer aangemeld bij garmin? Niet connect, maar die andere. Ben ff kwijt welje en nu niet thuisom te kijken, handig he?!

4

Re: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

Hedcandy schreef:

Heb je je toestel ook via de vaste computer aangemeld bij garmin? Niet connect, maar die andere. Ben ff kwijt welje en nu niet thuisom te kijken, handig he?!

Garmin Express

Je moet sneller dan de klos zijn.

5

Re: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

Ik mag mezelf inmiddels een stroringsoplosser van garmin fenix 5 noemen omdat ik net uit een lange zoektocht kom waarom mijn batterij snel leeg liep: Inderdaad eerst maar eens hard reset, dan software-update via Express.

Je moet sneller dan de klos zijn.

6

Re: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

mcguyver schreef:
Hedcandy schreef:

Heb je je toestel ook via de vaste computer aangemeld bij garmin? Niet connect, maar die andere. Ben ff kwijt welje en nu niet thuisom te kijken, handig he?!

Garmin Express

Tnx ja, die!

7

Re: Garmin swim2 synchroniseert activiteiten onvolledig

Mag ik nog even een nieuwsgierig vraagje stellen?

wiedukind schreef:

Hallo, Ik ben net van een Suunto Ambit overgestapt naar een Garmin Swim 2.

Heeft die overstap te maken met het opdoeken door Suunto van Movescount? Ik heb ook nog een Ambit, was altijd een grote Suunto-fan maar ik vind het een miskleun dat ze dat hebben gedaan. Met de vervangende Suunto-app heb ik allerlei problemen: te weinig info, te priegelig, hartslagregistratie wijkt af tov vroeger.  Dus ik ben me aan het oriënteren op iets vervangends.

Louise