151

Re: Planning 2021

mcguyver schreef:
davidr schreef:

En Terheijden, voor mij om de hoek, helaas ook afgelast.

Wordt weer een Doe-het-zelfje in de omgeving van Galder...

Nu al zin an! Binnenkort aftrappen met een kwart.

152

Re: Planning 2021

Vandaag is hier in Belgie beslist dat er geen evenementen met meer dan 50 man mogen plaatsvinden tot Juni dus normaal gezien al tot Juni geen wedstrijden hier. Veurne, Leuven X terra Namen, Oostduinkerke zijn al afgelast dus vanavond en morgen zullen er nog wel volgen.

153

Re: Planning 2021

Blijft vreemd die verschillen tussen de EU-landen danwel buurlanden. Gisteren toevallig ingeschreven voor een Fieldlab Event met MudMasters op 8 mei. Gaat dan al snel richting de 1000 deelnemers...

154

Re: Planning 2021

Afhankelijk van de corona cijfers natuurlijk, bij ons liggen de ziekenhuizen momenteel bomvol dus alle risico's worden beperkt.

155 Laatst bewerkt door Louise (15-04-21 13:45:09)

Re: Planning 2021

Zo'n evenement als de Mudmasters is geen gewone wedstrijd, maar onderdeel van de Fieldlab-experimenten. Daar moet je voor getest worden en ze zijn nogal controversieel (al is het alleen maar omdat ze in totaal een miljard kosten). Andere evenementen mogen hier ook niet.

Louise

156

Re: Planning 2021

Mja het is nog afwachten, regels zijn nog niet helemaal duidelijk blijkbaar en van kracht. Challenge Geraardsbergen in Juni mag al zeker doorgaan weliswaar met aangepast parcours en zonder publiek maar dat is dan nog het minste. De muur enz blijft erin maar de aankomstzone en loopparcours gaat buiten de stad zijn.

157

Re: Planning 2021

KNWU verwacht dat er vanaf 1 juni weer koersen doorgaan, obv huidige 'routekaart'.

En in mei kan je in Enschede een 10 km lopen als fieldlab. Klinkt veelbelovend!

158

Re: Planning 2021

Oh en ontvang nu net bericht dat Bilzen111 is uitgesteld naar September.

Ook al... Hoeveel wedstrijden kan ik doen in September, als Ironman Barcelona op 3 oktober ook nog doorgaat big_smile

159

Re: Planning 2021

Mja erg spijtig, vrees ervoor dat dit weinig bemoedigend gat zijn voor veel triatleten.

160

Re: Planning 2021

LindaRotterdam schreef:

Oh en ontvang nu net bericht dat Bilzen111 is uitgesteld naar September.

Ook al... Hoeveel wedstrijden kan ik doen in September, als Ironman Barcelona op 3 oktober ook nog doorgaat big_smile

September heeft 4 weekenden, elk weekend 2 dagen dus tsja uh...

Nee ff zonder dollen, idd heel erg rot dat alles naar september gaat. Mijn weekenden zitten vol, er kan niks meer bij.

161

Re: Planning 2021

Ikzelf doe begin September een kwartje dat ik als alternatief voor Brouwersdam genomen heb maar had liever niks gedaan met Ironman Barcelona 4 weken later maar tja...

162

Re: Planning 2021

In Herkingen Ronny? Daar doe ik een sprint.
Als het doorgaat kunnen we elkaar daar gedag zeggen smile

163

Re: Planning 2021

Idd daar dus, zie ik wel zitten om daar een kwartje te doen, mooie streek dus een weekendje van maken waarschijnlijk maar alles zal afhangen van....?

164

Re: Planning 2021

Louise schreef:

Zo'n evenement als de Mudmasters is geen gewone wedstrijd, maar onderdeel van de Fieldlab-experimenten. Daar moet je voor getest worden en ze zijn nogal controversieel (al is het alleen maar omdat ze in totaal een miljard kosten). Andere evenementen mogen hier ook niet.

Louise

Klopt. Lees ook net een mail dat DTS Haarlemmermeer niet doorgaat als gevolg van MudMasters.... Die was een week later gepland in min of meer hetzelfde gebied.

165

Re: Planning 2021

Stein is inmiddels ook afgelast. Zojuist een mailtje ontvangen. Er komt geen editie dit jaar.

166

Re: Planning 2021

Hier in België is nu ook alles afgelast bijna tot Juli, het word weer een jaar van niks.

167

Re: Planning 2021

Challenge Geraardsbergen gaat door

168

Re: Planning 2021

Tot hiertoe is dat naar mijn weten de enige die normaal gezien door zal gaan idd.

169

Re: Planning 2021

The Cave lijkt ook nog door te gaan. Fingers crossed!

170

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Hier in België is nu ook alles afgelast bijna tot Juli, het word weer een jaar van niks.

Kortrijk gaat nog steeds door dacht ik op 13 juni

171

Re: Planning 2021

Triatlon Lievegem (een halve) heeft ook groen light gekregen voor 15 Mei gisteren, gauw gekeken en er waren nog 2 plaatsen vrij bij de 40+ dus maar direct ingeschreven. Hopelijk dus toch een tri in Mei voor mij hopelijk.

172 Laatst bewerkt door Louise (19-04-21 17:53:51)

Re: Planning 2021

Mijn seizoen krijgt ook iets meer vorm - het gaat welgeteld tien dagen duren!

Ik had nog maar één doorgeschoven triathlon staan, de kwart van het Zwin op 1 september, dus voor mij gelukkig niet al te veel doorschuifproblemen. Ik heb geen idee wat we op die termijn mogen verwachten, maar ik heb me wel net ingeschreven voor de sprint in Leiderdorp op 22 augustus. Als het goed gaat allemaal, is dat een voorbereiding voor de halve van Noordoostpolder op 29 augustus - de week ervoor weer even opfrissen hoe dat ook alweer gaat, een triathlon (; 

Die halve zit dan veel te dicht op die van 1 september om daar nog fatsoenlijk te presteren natuurlijk, maar dan doe ik die kwart wel wat rustiger aan.

Dat is het dan, want september houd ik verder vrij voor het geval we op vakantie kunnen dan. Daar heb ik meer behoefte aan dan aan nog meer triathlons.

Maar goed, eerst maar eens zien hoe het er dan voor staat allemaal natuurlijk.

Louise

173

Re: Planning 2021

Ironman Karnten ook al uitgesteld naar September, denk dat de meeste in September 2 wedstrijden per dag moeten gaan doen :-)

174

Re: Planning 2021

Ironman Thun/Switzerland ook verplaatst, naar 5 september...

175

Re: Planning 2021

Frankfurt ook verplaatst naar Augustus.