176

Re: Planning 2021

Gister weer een stukje van de Ridgeway hardgelopen hier in de UK. Ik kwam mensen tegen die aan een wandeltocht van een goed doel meededen, mensen die aan een fietstoertocht meededen, mensen die een een MTB toertocht meededen. Ik zou vandaag meedoen aan een toertocht maar heb nog niet buiten gefietst dit jaar en het is op dit moment ook te druk (werk - studenten zijn net aangekomen, tuin explodeert, vandeweek een nieuwbouwhuis gereserveerd en moeten veel papierwerk invullen nu).
Maar het voelt allemaal weer normaler hier, ook na het lopen op het terras zitten lunchen, en lekker gefrustreerd kunnen raken met het niveau van de service in Engeland. In de ruim een uur die we op ons eten moesten wachten werd er welgeteld aan 4 tafels eten geserveerd, de grootste van die tafels had 5 man. Ze keken vreemd op toen ik vroeg of dat misschien niet iets efficienter kon. Je voelt je toch geen Hollander als je niet iets hebt om over te zeuren!

177

Re: Planning 2021

Vanzella schreef:
LindaRotterdam schreef:
Nick__C schreef:

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat een verkennend loopje in de komende weken misschien geen slecht idee is voor mezelf. Al is het maar om te testen wat de benen gaan zeggen bij het lopen van de hoogtemeters. Dan kan ik daarna nog overwegen om een ander type schoen aan te schaffen.

De Heuvelland marathon is ook al weer gecanceld en naar eind juni verplaatst. Dan zal het wel meevallen met de modder wink

Grrr het lopen gaat net lekker.. 27 juni is hartje triathlon seizoen.

Dat dacht ik eerst ook, maar het lijkt erop dat er verder niets doorgaat.
Dan ga ik toch echt wel voor de Heuvelland Marathon.

Ik zorg nu dat m'n lange duurlopen zo rond de 20 km blijven, dan kan ik in 6 weken prima voorbereiden. Ga daar toch niet voor een snelle tijd, maar wil het nu wel eens meemaken!

Zijn jullie er ook bij Nick_C en Vanzella?

178

Re: Planning 2021

Ik heb de laatste knoop(jes) doorgehakt voor mijn programma dit jaar:

15 mei: Sprint Schagen (trainingswedstrijd)
24 mei: Swimrun Rhederlaag (trainingswedstrijd)
26 juni: OD Tri2one (trainingswedstrijd)

10 juli:  OD Lauwersoog
18 september: Swimrun Lauwersoog --> ga ik recreatief aan mee doen, want 8 dagen erna mijn hoofddoel:

26 september Ironman 70.3 Hoorn

Nog een klein nabrandertje op 9 oktober: tijdrit Tri2one 42 km, die wil ik sneller dan 40 km/u afleggen (bucketlist dingetje, ik haalde het 3 x net niet)

Ik had de marathon Amsterdam nog gepland maar die heb ik doorgeschoven naar 2022.

179

Re: Planning 2021

arnosmit schreef:

Ik heb de laatste knoop(jes) doorgehakt voor mijn programma dit jaar:

15 mei: Sprint Schagen (trainingswedstrijd)
24 mei: Swimrun Rhederlaag (trainingswedstrijd)
26 juni: OD Tri2one (trainingswedstrijd)

10 juli:  OD Lauwersoog
18 september: Swimrun Lauwersoog --> ga ik recreatief aan mee doen, want 8 dagen erna mijn hoofddoel:

26 september Ironman 70.3 Hoorn

Nog een klein nabrandertje op 9 oktober: tijdrit Tri2one 42 km, die wil ik sneller dan 40 km/u afleggen (bucketlist dingetje, ik haalde het 3 x net niet)

Ik had de marathon Amsterdam nog gepland maar die heb ik doorgeschoven naar 2022.

Mooi programma en hopelijk zie ik je in Hoorn. Die 40+ moet op je Canyon wel lukken als je in vorm bent lijkt me zo. Hoeveel watt heb je denk je nodig?

180

Re: Planning 2021

Maca944 schreef:

Mooi programma en hopelijk zie ik je in Hoorn. Die 40+ moet op je Canyon wel lukken als je in vorm bent lijkt me zo. Hoeveel watt heb je denk je nodig?

Volgens deze https://cyclinglab.cc/bereken-zelf-je-ftp/ ongeveer 280 watt en dat moet haalbaar zijn, maar het hangt natuurlijk wel af van de omstandigheden.

181

Re: Planning 2021

LindaRotterdam schreef:
Vanzella schreef:
LindaRotterdam schreef:

De Heuvelland marathon is ook al weer gecanceld en naar eind juni verplaatst. Dan zal het wel meevallen met de modder wink

Grrr het lopen gaat net lekker.. 27 juni is hartje triathlon seizoen.

Dat dacht ik eerst ook, maar het lijkt erop dat er verder niets doorgaat.
Dan ga ik toch echt wel voor de Heuvelland Marathon.

Ik zorg nu dat m'n lange duurlopen zo rond de 20 km blijven, dan kan ik in 6 weken prima voorbereiden. Ga daar toch niet voor een snelle tijd, maar wil het nu wel eens meemaken!

Zijn jullie er ook bij Nick_C en Vanzella?

Ik had me uitgeschreven, maar de credits staan nog in mijn Larssie account. Plan was niet, maar aangezien ik vier weken geleden mijn pols en arm gebroken heb, voorlopig niet kan zwemmen en fietsen (op een uurtje tacx hangend op mijn elleboog na) en zaterdag redelijk probleemloos vier km gelopen heb smile misschien toch maar de halve doen met een buddy :-)

182

Re: Planning 2021

Zie net dat Challenge Geraardsbergen toch nog met veel onzekerheden zit wat betreft het wel of niet kunnen doorgaan, het is een internationale wedstrijd dus zal niet makkelijk zijn vrees ik om buitenlandse atleten te laten starten.

183

Re: Planning 2021

Louise schreef:

Mijn seizoen krijgt ook iets meer vorm - het gaat welgeteld tien dagen duren!

Ik had nog maar één doorgeschoven triathlon staan, de kwart van het Zwin op 1 september, dus voor mij gelukkig niet al te veel doorschuifproblemen. Ik heb geen idee wat we op die termijn mogen verwachten, maar ik heb me wel net ingeschreven voor de sprint in Leiderdorp op 22 augustus. Als het goed gaat allemaal, is dat een voorbereiding voor de halve van Noordoostpolder op 29 augustus - de week ervoor weer even opfrissen hoe dat ook alweer gaat, een triathlon (;

De inschrijving voor de halve van Noordoostpolder zou vandaag openen, dus ik ging net lekker aan de slag.... afgelast. Domper zeg! Ik had op die termijn toch echt wel hoop, maar het is te onzeker en het terrein is nu nog in gebruik als teststraat.

Louise

184

Re: Planning 2021

Emmeloord afgelast? Die stond ook op mijn lijst. Begint heel irritant te worden.

Je moet sneller dan de klos zijn.

185

Re: Planning 2021

Ja, zeker irritant!

186

Re: Planning 2021

Dat is jammer zeg. Ik had die ook nog als back up in gedachten.

187

Re: Planning 2021

Ja, zeker jammer..

188

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Zie net dat Challenge Geraardsbergen toch nog met veel onzekerheden zit wat betreft het wel of niet kunnen doorgaan, het is een internationale wedstrijd dus zal niet makkelijk zijn vrees ik om buitenlandse atleten te laten starten.

Wedstrijd uitgesteld naar 2022

189

Re: Planning 2021

Das minder :-( ook de Chitriman in Juli zitten nog met twijfels ook al zouden tegen dan de maatregelen in Frankrijk opgeheven moeten zijn.

190

Re: Planning 2021

In Belgie begint er eindelijk licht te komen aan de horizon :-) https://www.wielerkrant.be/nieuws/2021- … 9ahcPsD0oo

191

Re: Planning 2021

Oud-Gastel (26 juni) ook exit

Je moet sneller dan de klos zijn.

192

Re: Planning 2021

Zwintriatlon ook volledig afgelast zowel de kwart als de halve. :-(

193

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Zwintriatlon ook volledig afgelast zowel de kwart als de halve. :-(

Wanneer was die?

194 Laatst bewerkt door Louise (07-05-21 17:24:14)

Re: Planning 2021

Ah, nee - pff, er blijft van mijn plannen vrijwel niks over zo. Nu al. Ik vind het wel ontmoedigend, moet ik zeggen, al die wedstrijden van na de zomer die nu al geannuleerd worden.

@nico, Zwin zou op 1 september zijn (de kwart).

Louise

195

Re: Planning 2021

Voor 1 juli als originele datum snap ik nog wel, ivm het garantiefonds. Maar om nu al een evenement van 1 september af te gelasten....

196

Re: Planning 2021

Nico0105 schreef:
ronnyke schreef:

Zwintriatlon ook volledig afgelast zowel de kwart als de halve. :-(

Wanneer was die?

De Zwintriatlon is altijd op de 1e woensdag van September en de zaterdag erop is de halve.

197

Re: Planning 2021

Vandaag mijn laatste taper training gedaan en alles klaargezet voor zaterdag een halve te doen en nu een mailtje dat het toch niet door kan gaan. Te veel klachten van omwonenden en andere mensen :-( beter laat dan nooit maar dit is toch wel heel laat.

198

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Vandaag mijn laatste taper training gedaan en alles klaargezet voor zaterdag een halve te doen en nu een mailtje dat het toch niet door kan gaan. Te veel klachten van omwonenden en andere mensen :-( beter laat dan nooit maar dit is toch wel heel laat.

Welke wedstrijd ging je doen?

199

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Vandaag mijn laatste taper training gedaan en alles klaargezet voor zaterdag een halve te doen en nu een mailtje dat het toch niet door kan gaan. Te veel klachten van omwonenden en andere mensen :-( beter laat dan nooit maar dit is toch wel heel laat.

Oh nee , dat is echt kort dag .
Wat balen zeg .

200

Re: Planning 2021

Nico0105 schreef:
ronnyke schreef:

Vandaag mijn laatste taper training gedaan en alles klaargezet voor zaterdag een halve te doen en nu een mailtje dat het toch niet door kan gaan. Te veel klachten van omwonenden en andere mensen :-( beter laat dan nooit maar dit is toch wel heel laat.

Welke wedstrijd ging je doen?

Triatlon Lievegem>.