26

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Gisteren bezorgd en vandaag getest. Eerste indruk is dat het de fijnste zwembril is die ik ooit heb gehad. Geen condens, geen lekkage en zit gewoon prettig doordat je niet strak hoeft aan te trekken. Ik ben er zeer tevreden mee. Ben benieuwd hoe ze zich op lange termijn houden.

27

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik ben er nu al enkele weken mee aan het zwemmen en nog steeds perfect.

28

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Hoelang hebben jullie op de bestelling moeten wachten?
Mijn brillen zijn op 19 april verzonden, maar nog niet ontvangen.
zeer benieuwd om deze te testen!

29

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik op mijn laatste een kleine 3 weken toch wel.

30

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

15 april verzonden en 5 mei bezorgd.

31

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Nog steeds niets ontvangen.

Bij het nazien van de track en trace krijg ik plots volgende pagina :

32

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Dat is raar, Maca heb jij de jouwe al?

33

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

ronnyke schreef:

Dat is raar, Maca heb jij de jouwe al?

Ja, ik heb de mijne vrijdag binnengekregen en er zaterdag meteen mee gezwommen. Op 8 april besteld dus bijna een maand moeten wachten. Overigens is de eerste indruk positief, voor het eerst sinds tijden dat ik een nieuw brilletje een hele training heb gedragen.

34

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

reactie van Themagic5 op mijn email ivm de DHL track en trace :


Garen (THEMAGIC5)

May 13, 2021, 8:40 PM EDT
Hi Sebastian,

Thank you for your email.

It looks like your order has been lost in the mail (that is the most likely explanation for the error you are seeing in the tracking info).

I will have our team prepare and ship a new bundle to you ASAP.

Let me know if you need anything else! 

All the best,

Garen

Beetje spijtig aangezien ik toch wel al een tijdje erop wacht, maar wel zeer mooi gebaar van hen!

nu maar stiekem hopen dat er plots 2 pakketjes brillen voor de deur liggen smile

35

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik kijk nu het EK zwemmen en vraag mij af: zwemmen er daar veel toppers met dit billetje?

Ik herken hem nog niet goed om dat te zien.
Maar als het zo'n topding is zou ik wel verwachten dat de meerderheid er mee zwemt?

36

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Hedcandy schreef:

Ik kijk nu het EK zwemmen en vraag mij af: zwemmen er daar veel toppers met dit billetje?

Ik herken hem nog niet goed om dat te zien.
Maar als het zo'n topding is zou ik wel verwachten dat de meerderheid er mee zwemt?

Veel toppers zijn afhankelijk van sponsors dus die hebben hun verplichtingen om met het materiaal te zwemmen dat deze ter beschikking stelt.

37

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Met de brilletjes nou net niet, zo heb ik me laten vertellen...

38

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

https://themagic5.com/pages/themagic5-experience

Jan Frodeno zwemt ermee. En ik neem aan dat hij voor de moeite ook nog wat geld toegestopt krijgt. En nog wat andere atleten zo te zien.

Verder interesseert het me niet zo veel, zolang het voor mij werkt. Ik heb er nu een keer of 10 mee gezwommen en heb geen lekkage, goed zicht en de bril voelt comfortabel. Benieuwd hoe het straks in het buitenwater is, met name het zicht dan. Voorheen gebruikte ik de (oude) Zoggs Predator maar die is niet meer (makkelijk) te verkrijgen en alle brillen die ik daarna heb geprobeerd hadden wel hun gebreken.

Kortom, ik ben tevreden, maar zeker geen topper wink

39

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik heb idd nog op de valreep die oude pradator gevonden en gekocht.
Hebnu een voorraadje waarmee ik het nog wel een poos uitzing.
Daarnazien we wel weer...

De prijs van dieze magic houdt me wel tegen om hem te proberen moet ik zeggen.
Ook omdat ik nog voldoende alternatief heb.

40

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Maca944 schreef:

https://themagic5.com/pages/themagic5-experience

Jan Frodeno zwemt ermee. En ik neem aan dat hij voor de moeite ook nog wat geld toegestopt krijgt. En nog wat andere atleten zo te zien.

Verder interesseert het me niet zo veel, zolang het voor mij werkt. Ik heb er nu een keer of 10 mee gezwommen en heb geen lekkage, goed zicht en de bril voelt comfortabel. Benieuwd hoe het straks in het buitenwater is, met name het zicht dan. Voorheen gebruikte ik de (oude) Zoggs Predator maar die is niet meer (makkelijk) te verkrijgen en alle brillen die ik daarna heb geprobeerd hadden wel hun gebreken.

Kortom, ik ben tevreden, maar zeker geen topper wink

Jan Frodeno is aandeelhouder van het bedrijf :-)

41

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Nou, nu ook mn beste vriendin en nog een ander trainingsmaatje lyrisch zijn ben ik toch overstag gegaan.
Met een kortingscode een brilletje besteld, ik ben benieuwd...

42

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Je zult er geen spijt van krijgen denk ik. Is echt wel een meerwaarde,

43

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik hou me aanbevolen voor een kortingscode.

Gisteren me weer helemaal wild geergerd aan een constant vollopende en beslaande zwembril.

44

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Inschrijven op de nieuwsbrief

45

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Dank!

46

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

De spring bundle is hier ook toegekomen.

1e ervaringen zijn dubbel....

Openwaterzwemmen ging super, pasvorm top, je voelt hem bijna niet op je hoofd.

Gisteren indoor getest = een ramp, na 750m gestopt, constant damp.
Zwem je dan blind met het duurste zwembrilletje van het bad...zucht

47

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Dat is raar, mijne zijn toch al enkele weken oud en heb nog maar weinig last van condens.

48

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

ronnyke schreef:

Dat is raar, mijne zijn toch al enkele weken oud en heb nog maar weinig last van condens.

Geen idee maar na 150m volledig gecondenseerd. Was 1e x dat ik indoorbrilletje gebruikt had.

Gisteren zoek geraakte pakket afgehaald bij de post dus 6 brilletjes voor de prijs van 3.
Kan eventjes weg nu smile

49

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Dan mag er al eentje tussen zitten dat condenseert :-) maar zoals ik al zei gisteren mijn oudste en meest gebruikte brilletje opgehad en niks condens dus tja...

50

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Hedcandy schreef:

Nou, nu ook mn beste vriendin en nog een ander trainingsmaatje lyrisch zijn ben ik toch overstag gegaan.
Met een kortingscode een brilletje besteld, ik ben benieuwd...

@Ronnyke... nu heb je haar dus gezien wink