276

Re: Planning 2021

Leuk Hugo, ik zal je toeschreeuwen als ik je zie!

Dankjewel en altijd leuk als je aanmoediging krijgt.  Als je me ziet natuurlijk tussen de andere 199 deelnemers. Wat misschien helpt is, ik draag een wit met blauw sailfish trisuit.

277

Re: Planning 2021

Hugo, Het water is daar zo ondiep, je kunt ook lopen wink

278

Re: Planning 2021

hugo schreef:

Voor degene die dit wil weten. Ik heb startnummer 64 op de Frysman, mijn eerste hele triatlon.

Ik heb startnummer 175. Ik ben blij dat het bijna zover is, ik merk dat de vele trainingen me nu een beetje tegen gaan staan, met name de echt lange duurtrainingen. Dit heb ik overigens vaker richting een wedstrijd, dan wil ik gewoon dat het zover is. Kortom, ik heb er zin in!

279 Laatst bewerkt door hugo (20-06-21 20:01:02)

Re: Planning 2021

Haha goed om te weten Hedcandy. Zal een extra paar loopschoenen meenemen.

280

Re: Planning 2021

Jij ook success Ronnyke! Die trainingsvolumes van jou zijn indrukwekkend. Leuk om te lezen dat long distance wedstrijden doorgaan weer!
Clubgenoot heeft afgelopen weekend een flinke trail ultra gelopen, de Race to the King, ruim 80 km, met ruim 600 deelnemers. Maar als er iets socially distanced kan zijn het wel long-distance wedstrijden.

281

Re: Planning 2021

Thx het vervelende momenteel is dat ik geen enkel richtpunt heb waar ik mijn conditie op kan inschatten, we hebben wel testen enz gedaan maar dat zijn maar korte momentopnames waar je wel wat cijfertjes uit kan halen maar daar stopt het ook mee. Maar goed we zien wel ik heb mijn ambitie waar ik mee start en hopelijk kan ik deze waarmaken maar dan zal ook het parcours en meteo wat mee moeten zitten.

282

Re: Planning 2021

Die zijn hun geld kwijt dus, hopelijk gaan hier in Europa terug wat evenementen door nog dit jaar want Ironman.... https://tri-today.com/2021/06/ironman-c … HwKIhGfT0o

283

Re: Planning 2021

ronnyke schreef:

Die zijn hun geld kwijt dus, hopelijk gaan hier in Europa terug wat evenementen door nog dit jaar want Ironman.... https://tri-today.com/2021/06/ironman-c … HwKIhGfT0o

Ik lees iets anders:

Ironman has provided athletes with a number of other race options or a refund

284

Re: Planning 2021

Ik ben zelf nog steeds optimistisch over het doorgaan van IM Kopenhagen, dit weekend start de 70.3 in dezelfde regio en dat is zelfs het EK.

285

Re: Planning 2021

Nielss schreef:

Ik ben zelf nog steeds optimistisch over het doorgaan van IM Kopenhagen, dit weekend start de 70.3 in dezelfde regio en dat is zelfs het EK.

Klopt, Elsinore ... daar had ik ook zullen staan, niet voor een EK podium, maar gewoon als nederige age-grouper
Met de nog geldende reisbeperkingen moest ik alleen zowel daar als hier in quarantaine, dat ging Bruin niet trekken helaas :-(

Grtz
D.

286 Laatst bewerkt door Macer (22-06-21 10:02:37)

Re: Planning 2021

Als je gisteren het stadion in Kopenhagen zag lijkt het wel goed te gaan in Denemarken. Dat zat voor het grootste deel gewoon vol.


Gisteren ook een positieve mail gehad vanuit Hamburg voor augustus met wat aanpassingen in het programma naar aanleiding van Covid, maar het hele verhaal geeft me toch goede hoop dat het door gaat.

Van Kalmar heb ik een bericht gehad dat ik mijn inschrijfgeld zonder problemen terug krijg, dus daar ben ik ook erg blij mee.

287

Re: Planning 2021

Ik zou gisteren horen of mijn marathon op 3 juli doorgaat, dat is nog een weekje uitgesteld.
Dat is vrij last-minute, maar beter dan cancelen wink

288

Re: Planning 2021

Macer schreef:

Van Kalmar heb ik een bericht gehad dat ik mijn inschrijfgeld zonder problemen terug krijg, dus daar ben ik ook erg blij mee.

Ik heb voor Kalmar een voucher gekregen die in te zetten is t/m eind 2024, maar als ik had geweten dat geld terug ook een optie was geweest dan had ik daarvoor gekozen. Heb jij gewoon rechtstreeks contact opgenomen met de organisatie? Dat ga ik dan in ieder geval ook maar eens doen.

289

Re: Planning 2021

Ja ik heb een mail gestuurd dat ik het erg jammer vond dat het dit jaar niet doorging en ik nu verplaatst had naar Hamburg een week later. Daarna kreeg ik een mail met een link waarmee ik mij geld terug kon vragen.

290

Re: Planning 2021

Macer schreef:

Gisteren ook een positieve mail gehad vanuit Hamburg voor augustus met wat aanpassingen in het programma naar aanleiding van Covid, maar het hele verhaal geeft me toch goede hoop dat het door gaat.

Vreemd, die heb ik (nog) niet ontvangen, terwijl ik wel op de deelnemerslijst sta. Ik ga ervan uit dat deze wel doorgaat, benieuwd welke aanpassingen er gemaakt moeten gaan worden.

291

Re: Planning 2021

WTCS gaat door in Hamburg, Ironman staat nog onder voorbehoud en moet nog gecommuniceerd worden.

292

Re: Planning 2021

Ik heb even een screenshot gemaakt van de mail..
Niet veel bijzonders, maar online briefing en bepaalde tijden voor inchecken zijn het belangrijkste..

https://i.ibb.co/JqNmfR5/photo-2021-06-22-14-48-11.jpg

293

Re: Planning 2021

Macer schreef:

Ik heb even een screenshot gemaakt van de mail..
Niet veel bijzonders, maar online briefing en bepaalde tijden voor inchecken zijn het belangrijkste..

https://i.ibb.co/JqNmfR5/photo-2021-06-22-14-48-11.jpg

Dank daarvoor, ik ga eens uitzoeken waarom ik deze niet kreeg. Wat ik ook wel belangrijk vind is dat het fietsparcours nu uit 3 ronden bestaat, dat die brug er niet in zit en belangrijker de kasseien. Benieuwd naar de exacte lengte maar dit gaat een erg snel parcours worden denk ik.

294

Re: Planning 2021

Vanaf het moment dat ik me op Hamburg aan het richten was zag ik al dat het 3 rondes waren en een zo goed als vlak parcours..  Ik wist dus niet dat dat eerst anders was.. Wat alleen de Covid voordelen zijn waar ze het over hebben is mij een compleet raadsel.

295

Re: Planning 2021

Macer schreef:

Vanaf het moment dat ik me op Hamburg aan het richten was zag ik al dat het 3 rondes waren en een zo goed als vlak parcours..  Ik wist dus niet dat dat eerst anders was.. Wat alleen de Covid voordelen zijn waar ze het over hebben is mij een compleet raadsel.

Grappig, ik wist niet beter dan dat het een parcours was van twee ronden, wanneer heb jij je ingeschreven? Als je op de link naar het PDF bestand klikt kom je nog bij het originele parcours (zoals dat in 2019 ook was) terecht (en dat was ook al een snel parcours, maar met veel draaien en keren in de haven en die kasseien. Die brug had me wel leuk geleken). Ik zie ook niet in waarom het veld op deze manier beter verspreid is (althans, ik maak uit de tekst op dat dat is wat ze bedoelen). We gaan het zien, als het maar doorgaat.

Challenge Roth gaat begin september in elk geval wel door, ook met een flink aantal aanpassingen aan het parcours en het deelnemersaantal.
https://cdn1.sportngin.com/attachments/ … 1620641040

296

Re: Planning 2021

Challenge Roth mag ook doorgaan, ook onder bepaalde voorwaarden maar daar gaan nu alle wedstrijden voorlopig wel mee te maken hebben vrees ik.

297 Laatst bewerkt door Macer (22-06-21 21:23:32)

Re: Planning 2021

Ik heb me pas vorige week ingeschreven, nadat Kalmar was afgelast. Moest kiezen tussen Hamburg en Vicky en het fietsparcours was een van de punten die de doorslag gaf.

298

Re: Planning 2021

Midzomermarathon Apeldoorn heeft toch geen vergunning gekregen.

Beetje hopeloos wat ik met mn goede vorm aan moet. Ooit moet er toch s wat doorgaan?

299

Re: Planning 2021

Komend weekend Amersfoort. Eindelijk weer eens een wedstrijd. #zinin smile

300

Re: Planning 2021

Cootje schreef:

Komend weekend Amersfoort. Eindelijk weer eens een wedstrijd. #zinin smile

Leuk! Ik sta daar als NTB jury opgesteld big_smile