51

Re: WK Multisports 2020 Almere

davidr schreef:

Nog niet. Had nog wel wat vragen mbt prijs, pasdagen en de maten.

Wil voor 195 euro liever geen verkeerde keuze maken. Val net tussen 2 maten in...

Benieuwd wat je te vragen hebt over de prijs, waarom het zo duur is?? smile

Ik val ook tussen 2 maten in, maar heb eigenlijk nooit XL. Dus ben voor L gegaan. Heb niet het idee dat ze een italiaanse snit hanteren daar in Frankrijk, fingers crossed....

52

Re: WK Multisports 2020 Almere

Hedcandy schreef:
davidr schreef:

Nog niet. Had nog wel wat vragen mbt prijs, pasdagen en de maten.

Wil voor 195 euro liever geen verkeerde keuze maken. Val net tussen 2 maten in...

Benieuwd wat je te vragen hebt over de prijs, waarom het zo duur is?? smile

Ik val ook tussen 2 maten in, maar heb eigenlijk nooit XL. Dus ben voor L gegaan. Heb niet het idee dat ze een italiaanse snit hanteren daar in Frankrijk, fingers crossed....

Hahaha ja! Met name wat dan het introductie aanbod is, de gratis verzending wellicht.
Vwb kg zit ik in M, maar ik ga dan ook maar voor L, beter lang genoeg dan veel te krap.

53

Re: WK Multisports 2020 Almere

Het gaat al lekker met bestellen...
Ik heb bij comments ingevuld welke naam ik op de trisuit wilde en 5 euro extra betaald voor bedrukking. Zo stond dit ook in de mail van de NTB, als ik t goed heb gelezen.

Een ander deed vandaag hetzelfde.
Die werd gebeld door Zerod.
Waar de naam moest, voor of achter? Uhh...allebei? Dan kostte het ineens 10 euro.
En of er ook NED op moest? Uhh.. ja, dat is verplicht??

Nu vraag ik me af of t bij mij wel goed gaat allemaal. Ik heb het even bij de AG coordinator gemeld dat het bij Zerod niet duidelijk is.
Wel vreemd, want Zerod doet van zoveel landen al de pakjes, dan zou je toch denken dat ze wel weten wat de eisen zijn??

54

Re: WK Multisports 2020 Almere

Ik heb mn trisuit inmiddels binnen en hij gaat gelijk retour want de bedrukking klopt dus niet.
Geen landcode voor en achter (is wel verplicht) en mn naam alleen achter.
Dat laatste mag, maar de voorkant schijnt zó door (neem om die redeneen maat groter bij twijfel!) Dat ik hoop dat een tekst dat een beetje maskeert.

Maar wat een flutkwaliteit voor dat geld zeg... echt belachelijk.
Broekje super, maar bovenkant echt goedkope flutstof.

55

Re: WK Multisports 2020 Almere

Dat klinkt niet best Hedcandy.

Zoals ik het begreep hebben we dus geen keus en moeten we dat pak maar gewoon accepteren, ondanks de prijs en kwaliteit.

Het minste is dan nog wel dat het bedrukken goed gaat !

56

Re: WK Multisports 2020 Almere

Ik weet dat er bij de vorige leverancier ook heel wat mis ging, in aanloop naar het WK in 2017.
Dat leverder vooral veel gedoe op, maar de pakjes waren wel van goede kwaliteit.

Ik ben bang dat je er heel weinig aan doet. Zorgen dat het voldoet aan de regels, zodat je iig kunt starten, is wel essentieel.

57

Re: WK Multisports 2020 Almere

Doorschijnende pakjes? Ik zie het probleem niet....

58 Laatst bewerkt door Hedcandy (28-06-21 10:28:51)

Re: WK Multisports 2020 Almere

Mijn pakje is inmiddels retour Frankrijk... ze gaan de landcode voor en achter, en mn naam voor er nog bij drukken.

De verwarring zit in de communicatie van de NTB naar ons. Daar staat dat de landcode er al op staat en je bij comments je naam moet invullen. Ik heb toen ook 1x5 euro voor bedrukken aangevinkt.

Maar bij Zerod verwachten ze dat je bij comments alles invulet wat erop moet komen, en daar ook per woord 5 euro extra voor aftikt (in totaal 20 euro dus).

Nou ja, de NTB neemt t op met Zerod, zal wel goedkomen uiteindelijk.

Het pakje schijnt overigens niet door, ben ik nu achter, maar als de stof op rek komt wordt t wit omdat de binnenkant vd stof wit is. Een zwarte sport bh eronder helpt dus niets helaas...

59

Re: WK Multisports 2020 Almere

Ok dan. Dus land voor én achter + achternaam voor én achter doorgeven.

60

Re: WK Multisports 2020 Almere

Jep.
En dus 20 euro extra aftikken... het was al bijna gratis

61

Re: WK Multisports 2020 Almere

Hedcandy schreef:

Jep.
En dus 20 euro extra aftikken... het was al bijna gratis

Wordt zo wel een dure grap inderdaad. Maar ja, laten we hopen op een onvergetelijk mooie dag.

Weet jij trouwens of er in het Weerwater gewoon gezwommen mag worden op een normale dag?
Ik ben van plan 10 juli een doe het zelf halve in Almere te doen als testje om het parcours een beetje te verkennen.

62 Laatst bewerkt door Hedcandy (29-06-21 15:47:43)

Re: WK Multisports 2020 Almere

Ja hoor, we zwemmen er heel vaak. Het fijnste kun je vertrekken vanaf het strandje bij het Lumiere strand. Je auto kun je daar ook gratis parkeren in de wijk (filmwijk, L Chrispijnstraat).

Ook aan de andere kant van het water, in Stedenwijk kun je parkeren, daar kun je het water in vanaf het nieuwe loopparcours (blauwe wandelstrook) thv Ermelopad.

63

Re: WK Multisports 2020 Almere

Hedcandy schreef:

Ja hoor, we zwemmen er heel vaak. Het fijnste kun je vertrekken vanaf het strandje bij het Lumiere strand. Je auto kun je daar ook gratis parkeren in de wijk (filmwijk, L Chrispijnstraat).

Ook aan de andere kant van het water, in Stedenwijk kun je parkeren, daar kun je het water in vanaf het nieuwe loopparcours (blauwe wandelstrook) thv Ermelopad.

Top! Het toeval wil ik dat vlakbij dat strand al een b&b op het oog had.

64

Re: WK Multisports 2020 Almere

Ah, leuk!
Het is dat ik zelf dan net op vakantie ga, anders hadden we nog samen kunnen trainen..

65

Re: WK Multisports 2020 Almere

Nou, over minder dan 2 weken is het zover.

Wie doet er nog meer mee in Almere ?

Ik ben me uiteraard aan het voorbereiden en inlezen ben momenteel op zoek naar een duidelijk schema en informatie over de dag zelf. Ik zie hier wel dat er een Athlete guide zou moeten zijn maar vinden kan ik hem niet.

Iemand ideeen?

https://almere.triathlon.org/race-infor … ete-guide/

66

Re: WK Multisports 2020 Almere

Euh daar kan ik je niet mee helpen maar wel heel veel succes en plezier in ieder geval!

67

Re: WK Multisports 2020 Almere

ik doe ook mee. Open serie.

Guide is er inderdaad nog niet. Wel een Covid Guide.

Afgelopen weekend op zaterdag in Almere getraint. Zwemmen, fietsen en lopen. Fietsen was pittig met noord oosten wind. 30km bikkelen naar Lelystad. Hoop dat de wind dan anders staat.

GR

68

Re: WK Multisports 2020 Almere

@David, via Google kan je de Athlete guide van 2019 vinden, dan heb je alvast een idee.

Zelf doe ik vrijdag de halve, veel zin. Hopelijk valt het inderdaad mee qua wind en is het niet te warm, verder maakt het me niet zoveel uit. Voorlopige voorspellingen zijn ok.

69

Re: WK Multisports 2020 Almere

Kijk David, dat zijn de berichten. Ik barst van de vragen over je schema maar die komen nog wel.

Je moet sneller dan de klos zijn.

70

Re: WK Multisports 2020 Almere

Ik doe ook mee, op zondag met de WK Aquabike.
Heb al een prima tijdschema gezien, maar weet niet of dat is wat je zoekt?

71

Re: WK Multisports 2020 Almere

https://almere.triathlon.org/itu-races/long-distance/
Even naar beneden scrollen...

72

Re: WK Multisports 2020 Almere

De athleteguide staat nu ook online... maar liefst 50 pagina's haha

73

Re: WK Multisports 2020 Almere

Bedankt voor alle reacties!

Ik heb inderdaad nu de athlete guide gevonden, zo te zien uitgebreid genoeg smile voor nu ga ik eens zien of daarmee al m'n vragen beantwoord worden.

74

Re: WK Multisports 2020 Almere

mcguyver schreef:

Kijk David, dat zijn de berichten. Ik barst van de vragen over je schema maar die komen nog wel.

Ja tuurlijk! Ik zie een mooi post event aankomen.

75

Re: WK Multisports 2020 Almere

Heel veel succes en plezier allemaal in Almere!