1

Onderwerp: Frysman 2021

Vandaag mijn eerste hele triatlon de Frysman uitgelopen in een tijd van 11uur en 13 minuten. Super blij mee!
Zwemmen ging goed in 1uur 29minuten maar ik kwam goed het water uit daarna fietsen in 5en half uur. Om met lopen te besluiten in iets meer dan 4 uur.
Kortom een meer dan geslaagde dag!

2

Re: Frysman 2021

hugo schreef:

Vandaag mijn eerste hele triatlon de Frysman uitgelopen in een tijd van 11uur en 13 minuten. Super blij mee!
Zwemmen ging goed in 1uur 29minuten maar ik kwam goed het water uit daarna fietsen in 5en half uur. Om met lopen te besluiten in iets meer dan 4 uur.
Kortom een meer dan geslaagde dag!

Mooi! Gefeliciteerd en nu de beentjes hoog?

3

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd, super knap!

4

Re: Frysman 2021

Gefelicteerd! Klinkt als een goede dag!

5

Re: Frysman 2021

Dank jullie wel. Benen hoog voor de komende dagen. smile

6

Re: Frysman 2021

Proficiat; ik mag vandaag mijn conditie eens testen,

7

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd Hugo! Do bist ein Frysman!

Was leuk om jou en Mart aan te moedigen.
Ik had een prima plekje, met telkens meelopen met mn vriendin tot aan die k helling, en voor de rest iedereen aanmoedigen.
Hoop nieuwe vrienden gemaakt smile

En zo leuk, het boerinnetje van het huis waar ik zat, kwam thee en een appel brengen.
Dat is echt hoe de sfeer bij de frysman is, ik heb een topdag gehad!
(Er heen op de fiets, 130km in wedstrijdtempo gereden, dat was eigenlijk ook al best pittig, maar voldaan gevoel!)

8

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd Hugo , een hele mooie tijd heb je neer gezet .
Ik heb het via de streaming een beetje gevolgd .
Wat een mooie sfeer daar zeg ..

9

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd Hugo! Knappe prestatie!

10

Re: Frysman 2021

ronnyke schreef:

Proficiat; ik mag vandaag mijn conditie eens testen,

Succes Ronny, leuk om ook eens van jou een verslag te lezen als je klaar bent.

11

Re: Frysman 2021

hugo schreef:

Vandaag mijn eerste hele triatlon de Frysman uitgelopen in een tijd van 11uur en 13 minuten. Super blij mee!
Zwemmen ging goed in 1uur 29minuten maar ik kwam goed het water uit daarna fietsen in 5en half uur. Om met lopen te besluiten in iets meer dan 4 uur.
Kortom een meer dan geslaagde dag!

Schitterende prestatie!

12

Re: Frysman 2021

Bedankt allemaal!
Ter attentie van hedcandy. Ja super leuk en bedankt voor je support want lopen was toch best pittig zeker dat laatste stukje nog even omhoog, voor de verandering haha:).
Leuk ook om je een keer gezien te hebben buiten het forum om.

13

Re: Frysman 2021

Knap gedaan Hugo, gefeliciteerd!

Voor mij was het afzien gisteren. Zwemmen ging redelijk volgens verwachting (1:42). Over het fietsen was ik ook wel redelijk tevreden (5:54), al merkte ik halverwege de derde fietsronde dat het me meer moeite kostte dan gebruikelijk. Had iets sneller gehoopt, maar kon hier wel mee leven.

Tijdens het lopen ging het daarna niet bepaald zoals gehoopt. Ik voelde na een paar km al dat het niet echt van harte ging. Na 10 km schoot vervolgens vol de kramp in mijn kuiten, die daarna niet meer weg geweest is. Ik had gehoopt om binnen de 12 uur te finishen, maar binnen de 13 zou zeker geen probleem moeten zijn. Dat ‘liep’ dus even anders. Het werd veel wandelen, met af en toe een stukje ‘hardlopen’. Uiteindelijk een eindtijd van 13:42.

Voor wat betreft de eindtijd en het lopen was het wat teleurstellend, maar buiten dat: wat een supermooie dag en wat een geweldige triathlon. Een superleuke, ontspannen en positieve sfeer. Hedcandy (nog bedankt voor de support!) schreef al: ‘een hoop nieuwe vrienden gemaakt’ en dat kan ik alleen maar beamen.

14

Re: Frysman 2021

Zo zie je maar dat soms de kop sterker is dan het lijf, knap dat je hebt doorgezet Mart, gefeliciteerd met je finish!!

15

Re: Frysman 2021

He Mart dankjewel!
Het was doorbijten inderdaad, geen twijfel over mogelijk maar je bent een Frysman!
Die titel nemen ze je niet meer af.

16

Re: Frysman 2021

Mart schreef:

Knap gedaan Hugo, gefeliciteerd!

Voor mij was het afzien gisteren. Zwemmen ging redelijk volgens verwachting (1:42). Over het fietsen was ik ook wel redelijk tevreden (5:54), al merkte ik halverwege de derde fietsronde dat het me meer moeite kostte dan gebruikelijk. Had iets sneller gehoopt, maar kon hier wel mee leven.

Tijdens het lopen ging het daarna niet bepaald zoals gehoopt. Ik voelde na een paar km al dat het niet echt van harte ging. Na 10 km schoot vervolgens vol de kramp in mijn kuiten, die daarna niet meer weg geweest is. Ik had gehoopt om binnen de 12 uur te finishen, maar binnen de 13 zou zeker geen probleem moeten zijn. Dat ‘liep’ dus even anders. Het werd veel wandelen, met af en toe een stukje ‘hardlopen’. Uiteindelijk een eindtijd van 13:42.

Voor wat betreft de eindtijd en het lopen was het wat teleurstellend, maar buiten dat: wat een supermooie dag en wat een geweldige triathlon. Een superleuke, ontspannen en positieve sfeer. Hedcandy (nog bedankt voor de support!) schreef al: ‘een hoop nieuwe vrienden gemaakt’ en dat kan ik alleen maar beamen.

Gefeliciteerd Mart! Ondanks wellicht een minder looponderdeel blijf het een sterkte prestatie, mentaal gewoon doorgezet!

17

Re: Frysman 2021

Mart schreef:

Knap gedaan Hugo, gefeliciteerd!

Voor mij was het afzien gisteren. Zwemmen ging redelijk volgens verwachting (1:42). Over het fietsen was ik ook wel redelijk tevreden (5:54), al merkte ik halverwege de derde fietsronde dat het me meer moeite kostte dan gebruikelijk. Had iets sneller gehoopt, maar kon hier wel mee leven.

Tijdens het lopen ging het daarna niet bepaald zoals gehoopt. Ik voelde na een paar km al dat het niet echt van harte ging. Na 10 km schoot vervolgens vol de kramp in mijn kuiten, die daarna niet meer weg geweest is. Ik had gehoopt om binnen de 12 uur te finishen, maar binnen de 13 zou zeker geen probleem moeten zijn. Dat ‘liep’ dus even anders. Het werd veel wandelen, met af en toe een stukje ‘hardlopen’. Uiteindelijk een eindtijd van 13:42.

Voor wat betreft de eindtijd en het lopen was het wat teleurstellend, maar buiten dat: wat een supermooie dag en wat een geweldige triathlon. Een superleuke, ontspannen en positieve sfeer. Hedcandy (nog bedankt voor de support!) schreef al: ‘een hoop nieuwe vrienden gemaakt’ en dat kan ik alleen maar beamen.

Je hebt het gehaald, ondanks te moeten wandelen. Het blijft een tegenstelling, afzien en toch genieten van je finish. Proficiat! Mooi gedaan.

18

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd en respect voor iedereen die is Gefinisht.

Mijn coach vroeg laatst ook of ik ooit een FD wil gaan doen . Pfff dat weet ik nog niet .
Eerst maar eens mijn eerste officiële HD
finishen .

Maar stiekem gaat het toch af en toe door mijn hoofd .

19

Re: Frysman 2021

Mooie prestaties Hugo en Mart! Was het in Friesland ook zo vies benauwd? Viel de zee mee dit keer?


Ik heb juist heel lang beweerd dat ik echt geen FD ging doen. Begon met marathons trouwens precies zo. big_smile

20

Re: Frysman 2021

Bedankt en super blij mee. Herstel gaat al de goede kant op, gisteren lekker even gezwommen.
Voor mij begon het allemaal met een halve marathon dus let op met de doelen die je stelt.:)  wink
Vanaf de wal zag het er super vlak uit maar buiten best wat deining.
Weer was prima, het werd zelfs een beetje bewolkt tijdens hardlopen.

21

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd, Mart en hugo! Mijn Fries is niet zo goed, wat is het meervoud van Frysman? Dat zijn jullie!
Sowieso gaaf dat het is doorgegaan natuurlijk.

22

Re: Frysman 2021

Dankjewel Louise en mijn fries is net zo goed als dat van jou.
Wel of niet doorgaan was nog best een dingetje. Ontving eind Mei een email met 5% kans dat het doorgaat, om ongeveer een week later de definitieve bevestiging te krijgen dat het 100% door gaat.

23

Re: Frysman 2021

Gefeliciteerd Hugo! Mooie prestatie. En je doelen van een paar jaar terug perfect uitgevoerd!

24

Re: Frysman 2021

Ja precies davidr. Ik heb een paar jaar terug mezelf als doel gesteld om op mijn 50e een hele te doen . Dat is ruimschoots gelukt!