26

Re: Hallo

Gefeliciteerd! En ik ben ook wel benieuwd naar volgende doelen.

27

Re: Hallo

Gefeliciteerd Hanneke, leuk te lezen!

Je maan komt meidd bekend voor van het aanmoedigen (ik zat in roze hemdje bij de waterslang op t loopparcours).

28

Re: Hallo

Hedcandy schreef:

Gefeliciteerd Hanneke, leuk te lezen!

Je maan komt meidd bekend voor van het aanmoedigen (ik zat in roze hemdje bij de waterslang op t loopparcours).

Wat leuk dat je er was! Altijd fijn aanmoedigingen!
Dank daar voor!

29

Re: Hallo

Mart schreef:

Gefeliciteerd, mooi resultaat! Als ik het zo terug kijk in de uitslagenlijst, hebben wij elkaar volgens mij nog gesproken op de avond voor de Frysman, na de briefing. Ik herken het aan startnummer 75 (ik had 175).

Ja dat klopt Mart! we hebben elkaar gesproken na de briefing.
Jij ook gefeliciteerd met je resultaat!

Ik had nog nooit zoiets meegemaakt, ik moet zeggen de sfeer was super! Smaakt naar meer (maar goed ik leef nu nog even op mijn roze wolkje betreft de prestatie). Kan zijn dat een volgende tegen valt, maar dat zien we dan wel weer.

Ben jij ook goed hersteld Mart?

30

Re: Hallo

Na de vraag van een aantal wat mijn volgende doelen zijn:

Korte versie: Toch weer eens een hele Triathlon, en dan hopelijk iets van de tijd afsnoepen.
Deze Frysman was het doel finishen. En dat is gelukt.

Lange versie: Eerst mijn gezondheid monitoren. Voor ik dit avontuur ben begonnen, ben ik zo verstandig geweest om een sportmedische keurig te ondergaan. maar helaas was de uitkomst niet wat ik hoopte. Ze zijn de keuring gestaakt.
Laat ik het kort houden. ik ben doorverwezen naar de HA, cardioloog, MRI. Mijn motor deed het gelukkig na behoren, dat was het goede nieuws.
We hadden ze een toevalsbevinding, waardoor ik weer door de MRI mocht.
Uitslag: 6 tumoren in mijn lever. Tja en nu?
Geen last dus gewoon doorgaan met mijn doel. de Frysman!
Ik heb binnenkort weer een MRI voor vervolg afwachten dus.

In de tussentijd ga ik lekker een 1/8e doen en een 1/4.
Mogelijk later eens een 1/2 die afstand heb ik nog niet gedaan.
Een winter triatlon staat ook op mijn lijstje nog volgend jaar februari. mag ik eindelijk doen waar ik goed in ben(schaatsen).

En hopelijk volgend jaar weer een hele triatlon richting het najaar.
Tijdens aankomende Frysman(als ik hem zelf niet meedoe) de heldenhelper uithangen!

Genoeg te doen dacht ik zo :-)

31

Re: Hallo

Heftig verhaal, Bulliebone, sterkte met dat monitoren, en hopelijk kun je inderdaad gewoon lekker aan die doelen gaan werken!

Louise

32

Re: Hallo

Een sterk aangrijpend verhaal met je MRI uitslag van de lever. Sterkte hoor voor je mentale verwerking. Tjonge . Gelukkig geen klachten, en hopelijk blijvend voor de jaren die volgen.

Je doelen blijven stellen is goed hoor! Mooi.

Graag zie ik je dan eens bij de wintertriatlon; die zou ik namelijk ook eens willen doen. Yeah! schaatsen!

Chris

33

Re: Hallo

Dat zou ik graag niet bij de pakken neerzitten willen  noemen!