1 Laatst bewerkt door hperaaijmakers (28-12-21 07:36:20)

Onderwerp: Verkocht

**verkocht**

2

Re: Verkocht

Welke maat?

3

Re: Verkocht

LindaRotterdam schreef:

Welke maat?

Ah u kunt de foto's niet zien?, die staan wel op de site maar ik denk nog niet goedgekeurd door de beheerder.

Als u een email heeft stuur ik u die.

Met vriendelijke groet,

Eric

4

Re: Verkocht

LindaRotterdam schreef:

Welke maat?

Maat 56, ik heb even gekeken op een foto.

5 Laatst bewerkt door Seb21 (27-07-21 09:51:23)

Re: Verkocht

Je geeft aan dat de fiets nagenoeg nieuw is, maar het model op de foto is volgens mij de Cervélo P3 model 2011. Erg herkenbaar door de bolling op de voorkant van het frame. Daar zijn ze na dit model mee gestopt, daarna zijn de frames bij de balhoofden recht.

Dan heb je dus een 'nagenoeg nieuwe fiets' van tien jaar oud. Aangezien jij hem recent hebt aangeschaft, betekent dit dat de vorige eigenaar hem dus een keer in de vijf jaar heeft gebruikt? Niet veel voor een pro-atleet. Ik kan het mis hebben hoor, maar het viel me wel direct op. Die HED3 wielen zijn ook van die periode.

Heb ook de marktplaatsadvertentie van deze fiets bekeken en daar geef je aan dat de nieuwprijs 7500 euro is, maar dat is gewoon niet meer realistisch als referentiepunt. Er zit toch een tien jaar oude groepset op en Dura Ace heeft inmiddels wel behoorlijke ontwikkelingen doorgemaakt, zeker die eerste generaties Di2 zijn nu wel iets stabieler. Tel daar 10 jaar aan aerodynamicaontwikkelingen bij op en deze fiets is gewoon niet meer te vergelijken met een nieuwe fiets van bijvoorbeeld vorig jaar of twee jaar geleden.

Daar komt bij dat als ik de foto's van de drivetrain zie (hier, maar ook op de marktplaatsadvertentie) deze in ieder geval niet heel netjes zijn behandeld: allemaal zand en onder de krassen. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld het stuk stuur waar de fietscomputer gemonteerd zit. Vind ik opvallend voor een fiets die volgens de advertentie maar 200km heeft gereden. Zeker bij serieuze atleten verwacht je dat die toch wel goed schoon is gemaakt na de ritten en goed is vervoerd zodat die krassen er niet op zitten.

(Op mijn fiets is behoorlijk wat meer gefietst, maar die drivetrain ziet er echt nog spotless uit).

Kortom: onwaarschijnlijk verhaal dat deze fiets in tien jaar tijd slechts 200 kilometer heeft gereden, terwijl deze van een professionele atleet was en niet realistisch om deze fiets als nagenoeg nieuwe fiets te willen aanbieden.