Knap gedaan Hugo, gefeliciteerd!
Voor mij was het afzien gisteren. Zwemmen ging redelijk volgens verwachting (1:42). Over het fietsen was ik ook wel redelijk tevreden (5:54), al merkte ik halverwege de derde fietsronde dat het me meer moeite kostte dan gebruikelijk. Had iets sneller gehoopt, maar kon hier wel mee leven.
Tijdens het lopen ging het daarna niet bepaald zoals gehoopt. Ik voelde na een paar km al dat het niet echt van harte ging. Na 10 km schoot vervolgens vol de kramp in mijn kuiten, die daarna niet meer weg geweest is. Ik had gehoopt om binnen de 12 uur te finishen, maar binnen de 13 zou zeker geen probleem moeten zijn. Dat ‘liep’ dus even anders. Het werd veel wandelen, met af en toe een stukje ‘hardlopen’. Uiteindelijk een eindtijd van 13:42.
Voor wat betreft de eindtijd en het lopen was het wat teleurstellend, maar buiten dat: wat een supermooie dag en wat een geweldige triathlon. Een superleuke, ontspannen en positieve sfeer. Hedcandy (nog bedankt voor de support!) schreef al: ‘een hoop nieuwe vrienden gemaakt’ en dat kan ik alleen maar beamen.