151

Re: Actiefoto-topic

Trilen schreef:

Ja dat is een mooi punt. Dat is het bruggetje met dat irritante opstaande randje... Aantal vrienden hebben daar al lek gereden neutral

En een roodwit paaltje waarvoor het uitkijken is....

152

Re: Actiefoto-topic

Dus zo gezegd zo gedaan.  Helaas had ik een mooi plaatje in het hoofd, maar werd dit verbroken door het publiek dat ook in die bocht stond. En mooie sportfoto's eigenlijk teniet gedaan door het brede beeld dat ik voor ogen had.
Maar wel een uur lang toppers voorbij zien fietsen die een prachtige dag hadden voor de westfriese Ironman 70.3
Ik zal van de week kijken of ik de beste foto's op de triatlon liefhebbers pagina van Facebook kan plaatsen.

153

Re: Actiefoto-topic

wilagro schreef:

Dus zo gezegd zo gedaan.  Helaas had ik een mooi plaatje in het hoofd, maar werd dit verbroken door het publiek dat ook in die bocht stond. En mooie sportfoto's eigenlijk teniet gedaan door het brede beeld dat ik voor ogen had.
Maar wel een uur lang toppers voorbij zien fietsen die een prachtige dag hadden voor de westfriese Ironman 70.3
Ik zal van de week kijken of ik de beste foto's op de triatlon liefhebbers pagina van Facebook kan plaatsen.

Ah, ik ben benieuwd, kun je een linkje posten?

154

Re: Actiefoto-topic

arnosmit schreef:
wilagro schreef:

Dus zo gezegd zo gedaan.  Helaas had ik een mooi plaatje in het hoofd, maar werd dit verbroken door het publiek dat ook in die bocht stond. En mooie sportfoto's eigenlijk teniet gedaan door het brede beeld dat ik voor ogen had.
Maar wel een uur lang toppers voorbij zien fietsen die een prachtige dag hadden voor de westfriese Ironman 70.3
Ik zal van de week kijken of ik de beste foto's op de triatlon liefhebbers pagina van Facebook kan plaatsen.

Ah, ik ben benieuwd, kun je een linkje posten?

Ik ben benieuwd, er stonden aardig wat mensen te fotograferen en er waren ook best veel fotogenieke locaties.

155 Laatst bewerkt door Cootje (27-09-21 17:37:15)

Re: Actiefoto-topic

Nou vooruit dan, een actiefoto gevonden vanuit een hele specifieke hoek :-)

156

Re: Actiefoto-topic

Leuk!!
Idd een originele hoek...

157

Re: Actiefoto-topic

https://m.facebook.com/groups/Triathlon … 102405233/
Hier staan mijn foto's, niet heel scherp allemaal, maar ik ben ook maar een amateur. Volgens mij heb ik in elk geval Maca944 erop staan, verder weet ik het niet.

158

Re: Actiefoto-topic

wilagro schreef:

https://m.facebook.com/groups/Triathlon … 102405233/
Hier staan mijn foto's, niet heel scherp allemaal, maar ik ben ook maar een amateur. Volgens mij heb ik in elk geval Maca944 erop staan, verder weet ik het niet.

Ik heb mezelf nog niet gezien. Maar in ieder geval bedankt dat je dit hebt gedaan.

Triathletes don't get older. They just change their age group.