276

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

@Jeanette schreef:

Zo , dan eindelijk mijn Hoorn verslag .

Mijn eerste halve triatlon , en ik deed deze ook nog als Kika Extreme deelneemster .

@Trillen : leuk je gezien en gesproken te hebben .
En een mooi verslag heb je geschreven .

Gefeliciteerd met het finishen van je eerste IM 70.3! Dat smaakt vast naar meer big_smile
En inderdaad, leuk om elkaar even te spreken bij de registratie en op de wedstrijdochtend vroeg.

Ik denk stilletjes aan een full distance Ironman voor volgend jaar maar moet nog even bekijken hoe ik dat inpas met m'n werk...

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

277 Laatst bewerkt door @Jeanette (02-10-21 10:47:44)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Trilen schreef:
@Jeanette schreef:

Zo , dan eindelijk mijn Hoorn verslag .

Mijn eerste halve triatlon , en ik deed deze ook nog als Kika Extreme deelneemster .

@Trillen : leuk je gezien en gesproken te hebben .
En een mooi verslag heb je geschreven .

Gefeliciteerd met het finishen van je eerste IM 70.3! Dat smaakt vast naar meer big_smile
En inderdaad, leuk om elkaar even te spreken bij de registratie en op de wedstrijdochtend vroeg.

Ik denk stilletjes aan een full distance Ironman voor volgend jaar maar moet nog even bekijken hoe ik dat inpas met m'n werk...


Dankjewel ...dat smaakt zeker naar meer ...en wellicht ook nog een stapje verder .
Maar wanneer daar ben ik nog niet helemaal over uit , dat stapje verder dan .

278

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Voor diegene die deelgenomen hebben , ik weet niet of deze link al bekend was ?
Maar hier staan heel erg veel mooie foto,s op de bike bij Schellinkhout .

https://onswestfriesland.nl/2021/0fotos … e-fotos-2/

279

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Leuk om te lezen, Jeanette, gefeliciteerd - en vooral complimenten voor het zwemmen, dat je dat hebt volbracht!

280

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Louise schreef:

Leuk om te lezen, Jeanette, gefeliciteerd - en vooral complimenten voor het zwemmen, dat je dat hebt volbracht!

Thanks Louise ....

Met zwemmen kwam ik niet echt snel vooruit , maar ik heb het gedaan .
En daar ben ik zeer zeker trots op .

281

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Zag dat de inschrijving voor volgend jaar vandaag om 14u opent...

282

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Als de datum wat uitkomt met mijn werk en andere wedstrijden schrijf ik me mischien ook wel in.

283

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Net ingeschreven! Wordt mijn eerste 70.3. Ben benieuwd.

284

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik ben er ook weer bij, 3 weken na IM Hamburg maar dan moet ik wel weer hersteld zijn.

285 Laatst bewerkt door Macer (12-10-21 15:43:30)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

En wij zijn ook ingeschreven voor Hoorn volgend jaar... Weer bijna 700 euro richting IRONMAN smile

286

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik ga ook de halve doen.
Leuk, zoveel forummers!

287

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik sta doorgeschoven van dit jaar dus ben er in 2022 ook bij.

288

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Dacht dat het de week voor de Frysman was maar is 2 weken ervoor en dan zou het mischien wel kunnen. Morgen eens bespreken met de coach en dan zien we wel.

289

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Word een gezellige boel .
Ik sta doorgeschoven van 2020 naar 2022 .

290

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

ronnyke schreef:

Dacht dat het de week voor de Frysman was maar is 2 weken ervoor en dan zou het mischien wel kunnen. Morgen eens bespreken met de coach en dan zien we wel.

Idem voor mij haha.

291 Laatst bewerkt door Jörgen (12-10-21 22:39:57)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Hoorn staat ook op mijn lijstje, ook doorgeschoven van vorig jaar.

292

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Afgelopen zondag stom geweest, de wind stond heel gunstig om de fiets route te gaan proef rijden. Helaas had ik die nog niet op mijn horloge, zodat dat niet kon. Nu maar wel op mijn horloge gezet, dus komend weekend ga ik de route verkennen. Zitten nogal wat vreemde kronkels in, on vergelijking met hoe ik dit rondje normaal fiets.

293

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Even een praktische vraag.
Ik probeer nog een daglicentie aan te schaffen, maar kan nergens vinden hoe dat mogelijk is. Ik log in op active.com zoals in een mail aangegeven was. Dan kan ik dus wel mijn gegevens zien die ingevuld zijn, maar ik zie nergens de mogelijkheid om de gegevens aan te passen. Zie ik iets over het hoofd, of ben ik te laat met aanpassen en moet ik mijn daglicentie bij aanmelden nog regelen?

294

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

wilagro schreef:

Even een praktische vraag.
Ik probeer nog een daglicentie aan te schaffen, maar kan nergens vinden hoe dat mogelijk is. Ik log in op active.com zoals in een mail aangegeven was. Dan kan ik dus wel mijn gegevens zien die ingevuld zijn, maar ik zie nergens de mogelijkheid om de gegevens aan te passen. Zie ik iets over het hoofd, of ben ik te laat met aanpassen en moet ik mijn daglicentie bij aanmelden nog regelen?

Mocht je bij een club zitten kun je beter een atletenlicentie aanmaken in je NTB profiel. Kost minder dan een daglicentie voor een halve en mocht je later in het seizoen nog een wedstrijdje doen scheelt het je weer daglicenties.

295

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Vanzella schreef:
wilagro schreef:

Even een praktische vraag.
Ik probeer nog een daglicentie aan te schaffen, maar kan nergens vinden hoe dat mogelijk is. Ik log in op active.com zoals in een mail aangegeven was. Dan kan ik dus wel mijn gegevens zien die ingevuld zijn, maar ik zie nergens de mogelijkheid om de gegevens aan te passen. Zie ik iets over het hoofd, of ben ik te laat met aanpassen en moet ik mijn daglicentie bij aanmelden nog regelen?

Mocht je bij een club zitten kun je beter een atletenlicentie aanmaken in je NTB profiel. Kost minder dan een daglicentie voor een halve en mocht je later in het seizoen nog een wedstrijdje doen scheelt het je weer daglicenties.

Ik zit alleen bij een atletiek vereniging. Die licentie is niet geldig voor een halve Ironman staat er.

296

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

wilagro schreef:

Even een praktische vraag.
Ik probeer nog een daglicentie aan te schaffen, maar kan nergens vinden hoe dat mogelijk is. Ik log in op active.com zoals in een mail aangegeven was. Dan kan ik dus wel mijn gegevens zien die ingevuld zijn, maar ik zie nergens de mogelijkheid om de gegevens aan te passen. Zie ik iets over het hoofd, of ben ik te laat met aanpassen en moet ik mijn daglicentie bij aanmelden nog regelen?

Ik wil een daglicentie aanschaffen voor Maastricht. Zie in mijn account ook geen mogelijkheid om dit te doen. Mailen met de organisatie werkt ook niet. Maar je kan op de dag zelf bij je registratie ook nog een licentie aanschaffen.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

297

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik had de vraag maar via mail bij de organisatie gesteld. Doemverhalen op internet dat die niet reageren kloppen in mijn geval niet, 3 werkdagen later al reactie.
Het is op dit moment inderdaad alleen nog tijdens het evenement zelf mogelijk een daglicentie aan te schaffen.

298 Laatst bewerkt door Jörgen (16-06-22 15:51:23)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Om daar even op in te haken: ik wacht sinds 8 juni op een reactie, dus al ruim een week.

Edit: zojuist reactie, netjes opgelost.