26

Re: Planning 2022

Ingeschreven voor IM Hamburg. Nu eventjes rust inbouwen en tijd nemen om een schema op te stellen. De motivatie om te kunnen starten trainen is alvast enorm hoog, hopelijk blijft die motivatie ook zo big_smile

27

Re: Planning 2022

Hamburg ga ik waarschijnlijk in 2023 doen.

28

Re: Planning 2022

Ben nog aan het bedenken wat ik in 2022 wil, maar veel zit al weer vol joh. Gerardmer was ik de datum checken en al te laat big_smile

29

Re: Planning 2022

Omdat we een sucker zijn voor brits publiek en veel te dure wedstrijden, hebben we ons zojuist ingeschreven voor IM70.3 Staffordshire!

12 juni cool

Zin in!

30

Re: Planning 2022

Wat leuk Linda!

31 Laatst bewerkt door Macer (11-10-21 11:00:02)

Re: Planning 2022

Ruben89 schreef:

Ik deed dit jaar Hamburg mee.

Eerlijk gezegd viel die zogezegde magische IM sfeer me wel wat tegen al kwam ook dat misschien doordat ik tijdens het lopen niet meer geweldig aan het genieten was.
Op zich wel veel publiek dat mij toch over de finish kreeg, goeie bevoorrading tijdens de wedstrijd en enthousiaste vrijwilligers.

De grootste oorzaak hiervan is denk ik dat het midden in een grote stad is.. De dagen voor de IM is er eigenlijk weinig te merken wat er gaat gebeuren en gaat het leven gewoon verder zoals normaal. In Barcelona vorige week en vooral tijdens de Challenge op Mallorca was de dagen voor de wedstrijd al veel meer beleving richting de dag.

Tijdens de wedstrijd, en vooral tijden het lopen, vond ik de sfeer echt wel goed.. Langs het grootste deel van het loopparcours stonden mensen je aan te moedigen en hebben mij er echt wel doorheen gesleept.

Wat betreft 2022.. Ik had het idee om volgend jaar de FD over te slaan, maar inmiddels ben ik er alweer op teruggekomen. Ik wil volgend jaar toch proberen onder de 11 uur te komen, dus heb me ingeschreven voor Almere. Verder staat IM Hoorn 70.3 op de planning, maar eens een jaartje dicht bij huis.

32

Re: Planning 2022

Challenge Salou op 4 april is de eerste inschrijving voor 2022 die gedaan is smile

De enige wedstrijd ooit waar ik ben uitgestapt en nog niet teruggegaan ben om die smet op mijn blazoen te corrigeren...

33

Re: Planning 2022

Misschien is het omdat ik komende zaterdag nog ga deelnemen aan IM Cascais maar ik heb nog niets vastgelegd voor 2022.
Ik heb er zelfs nog niet concreet over nagedacht.

34

Re: Planning 2022

Vanzella schreef:

Challenge Salou op 4 april is de eerste inschrijving voor 2022 die gedaan is smile

De enige wedstrijd ooit waar ik ben uitgestapt en nog niet teruggegaan ben om die smet op mijn blazoen te corrigeren...

Weet ik idd nog deed er toen ook mee.

35

Re: Planning 2022

Ik ben ook een beetje vooruit aan het kijken, maar er is nog heel weinig bekend. Ja, de grote wedstrijden, dus de Ironmans en Challenges enzo. Maar die ga ik zeker niet doen, en de agenda voor en de websites van de kleine, plaatselijke wedstrijden zijn juist nog heel leeg. Ter Aar, Terheijden, Hoeksche Waard, TriRotterdam, ...? Volgens mij is er nu minder dan om deze tijd in 'normale' jaren, dus voor corona, en ik durf er niet zomaar van uit te gaan dat ze allemaal terugkeren naar hun gebruikelijke data.

Ik heb wel nog een doorgeschoven kwart triathlon: Zwin, 7 september. Maar de rest weet ik dus nog niet.

Louise

36

Re: Planning 2022

Heb mijn planning intussen gemaakt voor 2022 dus voor enkele ben ik inmiddels ingeschreven de andere is nog even wachten, na IM Maastricht ga ik nog enkele kwartjes doen en geen grote doelen meer, heb dit jaar vrij lang blijven trainen voor Barcelona en ik heb gemerkt dat dat toch mijn ding niet is.

37

Re: Planning 2022

Gisteren hebben we de WeTri-kalender aangevuld met wat leuke wedstrijden. Onder meer DTS (afsplitsing van Tri Hard) maakte gisteren de data van haar triathlonseries bekend. Verder hebben we data toegevoegd van Sportevents (111 Bilzen, 111 The Cave). Ook staat Oud Gastel (bekend van de 1/3e) er nu in.

Met The Cave en Oud Gastel heb ik goede ervaringen. Die eerste heb ik dit jaar gedaan. Technisch en zwaar parcours, maar vooral daarom zeker de moeite waard. Oud Gastel kan interessant voor je zijn als je vooral kwartjes doet en je een keer íets verder wil, maar nog niet klaar bent voor de halve. Toen ik hem deed was de sfeer daar erg goed smile

Voor wie het interessant is: ik weet niet of jullie zelf lijstjes bijhouden om jezelf te oriënteren voor wedstrijden, maar via WeTri kun je een favorietenlijst bijhouden. Bijvoorbeeld als je een interessante wedstrijd ziet en hem wilt bewaren voor later. Hier laat ik zien hoe dat werkt. Werkt ook via de app Triathlonwedstrijden (Android).

38

Re: Planning 2022

Begint er op te lijken:

05/02 Kroondomein het Loo marathon trail
13/03 Heuvelland Marathon
10/04 Pacen Rotterdam Marathon
21/05 Brouwersdam90
12/06 IM70.3 Staffordshire
??/08 Mongolie Sunrise2Sunset Marathon (100 km)

En tussendoor nog wat teamcompetitie wedstrijden.
In de winter dus een goede basis leggen, en vanaf april specifieker trainen voor triathlons en snelheid.
Zin in!

39

Re: Planning 2022

Zo , mijn race kalender voor volgend jaar neemt zo langzaam vorm aan .
Nu hopen dat het volgend jaar ook allemaal plaatsvind .
De komende winter periode benutten wat loopjes doen .

maart ; Halve marathon Nijmegen
April : Tijdrit Almere
Mei : Half LCW
juni : 70.3 Hoorn
oktober : Mijn eerste hele in Barcelona .

40

Re: Planning 2022

@Jeanette schreef:

Zo , mijn race kalender voor volgend jaar neemt zo langzaam vorm aan .
Nu hopen dat het volgend jaar ook allemaal plaatsvind .
De komende winter periode benutten wat loopjes doen .

maart ; Halve marathon Nijmegen
April : Tijdrit Almere
Mei : Half LCW
juni : 70.3 Hoorn
oktober : Mijn eerste hele in Barcelona .

Mooie vooruitzichten.

41

Re: Planning 2022

Leuk Jeannette!!

Ik zoek nog een leuke halve (in de buurt, mag best kort over de grens ook) eind juli of in aug, iemand een leuk idee? (Maastricht weet ik al van)

42

Re: Planning 2022

ronnyke schreef:
@Jeanette schreef:

Zo , mijn race kalender voor volgend jaar neemt zo langzaam vorm aan .
Nu hopen dat het volgend jaar ook allemaal plaatsvind .
De komende winter periode benutten wat loopjes doen .

maart ; Halve marathon Nijmegen
April : Tijdrit Almere
Mei : Half LCW
juni : 70.3 Hoorn
oktober : Mijn eerste hele in Barcelona .

Mooie vooruitzichten.


Ja , Thanks .
En er zullen ongetwijfeld nog twijfel momentjes over de hele komen .
Maar we hebben gelukkig nog even .

43

Re: Planning 2022

Leuk Jeanette je eerste hele!

44

Re: Planning 2022

hugo schreef:

Leuk Jeanette je eerste hele!

Jaaaa , super spannend

45

Re: Planning 2022

Leuk Jeanette! Mooie plannen voor volgend jaar!

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

46 Laatst bewerkt door @Jeanette (08-11-21 06:53:35)

Re: Planning 2022

Trilen schreef:

Leuk Jeanette! Mooie plannen voor volgend jaar!

Thanks , zeker weten .
De hele weg richting oktober 2022 zal bijzonder worden .

47

Re: Planning 2022

Hedcandy schreef:

Leuk Jeannette!!

Ik zoek nog een leuke halve (in de buurt, mag best kort over de grens ook) eind juli of in aug, iemand een leuk idee? (Maastricht weet ik al van)

Hopelijk gaat Emmeloord volgend jaar weer door. Dat is altijd een leuke wedstrijd.

48

Re: Planning 2022

Oh da's een goeie ja! Die past dacht ik wel... of was die het laatste weekend van aug? Dan weer niet.
Hmm nou ja, even afwachten maar.


Sowieso hoop ik dat al die locale organisaties, die toch draaien op vrijwilligers, het weer aandurven hun wedstrijd op te pakken. Zou eeuwig zonde zijn als ze van de kaart verdwijnen.
Daarnaast vertik ik het ook om 70 euro neer te tellen voor een OD (zoals de prijs nu is voor de trihard series) doe ff normaal! Dan kun je geen 8-10 wedstrijden meer doen in een seizoen, op zo'n manier...

49

Re: Planning 2022

Hedcandy schreef:

Sowieso hoop ik dat al die locale organisaties, die toch draaien op vrijwilligers, het weer aandurven hun wedstrijd op te pakken. Zou eeuwig zonde zijn als ze van de kaart verdwijnen.
Daarnaast vertik ik het ook om 70 euro neer te tellen voor een OD (zoals de prijs nu is voor de trihard series) doe ff normaal! Dan kun je geen 8-10 wedstrijden meer doen in een seizoen, op zo'n manier...

+1. Maar zodoende is mijn jaarplanning nog bijna helemaal blanco.

@Jeannette - leuk dat je een hele gaat doen!

Louise

50

Re: Planning 2022

Hedcandy schreef:

Oh da's een goeie ja! Die past dacht ik wel... of was die het laatste weekend van aug? Dan weer niet.

Jammerrr..., volgens https://triathlonnoordoostpolder.nl: "Weet jij het zeker? Doe je op 28 augustus 2022 mee aan dé Fit Fun Triathlon Noordoostpolder? Super! Schrijf je hiernaast in voor de 1/8e, 1/4e of 1/2e triathlon in Emmeloord".

De kosten vallen ook mee:
Midden    € 80
Kwart    € 35
Achtste    € 25
plus een eventuele daglicentie natuurlijk.