1

Onderwerp: Black Friday aanbiedingen 2021

Zullen we hier interessante aanbiedingen neerzetten die voorbij komen? Ik heb nog niet echt spannende dingen gezien, maar mocht de Garmin Fenix 6 voor een mooie prijs gaan dan houd ik me aanbevolen. Ook ben ik op zoek naar een setje Favero Assioma double pedalen. En laat weten als er iets is wat jullie zoeken, dan kan ik dat ook in de gaten houden.

2

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

ja, ik zit ook al te grasduinen. Nog niks interessants gezien tot en met nu.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Fenix6 zou moeten lukken aangezien de Fenix7 eigenlijk al uit zou moeten zijn. Introductie zou in Augustus moeten geweest zijn maar is uitgesteld.

4

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Maca944 schreef:

Zullen we hier interessante aanbiedingen neerzetten die voorbij komen? Ik heb nog niet echt spannende dingen gezien, maar mocht de Garmin Fenix 6 voor een mooie prijs gaan dan houd ik me aanbevolen. Ook ben ik op zoek naar een setje Favero Assioma double pedalen. En laat weten als er iets is wat jullie zoeken, dan kan ik dat ook in de gaten houden.

Op dit moment een stukje goedkoper dan bij anderen:
FuturumShop nu €599,95
https://www.futurumshop.nl/favero-assio … ight.phtml

5

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Goed idee dit topic! Ik ben niet erg enthousiast over de Fenix 6, ik heb hem nu bijna 1 jaar. GPS en polshartslagmeting zijn aanmerkelijk slechter dan bij de Garmin Forerunner 935 die ik hier voor had en véél slechter bij de Apple Watch waar ik ook vaak mee hardloop. Vooral onder een bladerdak is de snelheidsmeting erg matig. Batterijduur is wel weer erg goed. Maar al met al geen aanrader.

6

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Een heel erg afgeprijsde Garmin Varia mag ook wel in mijn schoentje....

7

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Arnoutdv schreef:
Maca944 schreef:

Zullen we hier interessante aanbiedingen neerzetten die voorbij komen? Ik heb nog niet echt spannende dingen gezien, maar mocht de Garmin Fenix 6 voor een mooie prijs gaan dan houd ik me aanbevolen. Ook ben ik op zoek naar een setje Favero Assioma double pedalen. En laat weten als er iets is wat jullie zoeken, dan kan ik dat ook in de gaten houden.

Op dit moment een stukje goedkoper dan bij anderen:
FuturumShop nu €599,95
https://www.futurumshop.nl/favero-assio … ight.phtml

Dank, meteen maar besteld wink

arnosmit schreef:

Goed idee dit topic! Ik ben niet erg enthousiast over de Fenix 6, ik heb hem nu bijna 1 jaar. GPS en polshartslagmeting zijn aanmerkelijk slechter dan bij de Garmin Forerunner 935 die ik hier voor had en véél slechter bij de Apple Watch waar ik ook vaak mee hardloop. Vooral onder een bladerdak is de snelheidsmeting erg matig. Batterijduur is wel weer erg goed. Maar al met al geen aanrader.

Een heel erg afgeprijsde Garmin Varia mag ook wel in mijn schoentje....

Hm, ik ben wel tevreden over mijn Fenix 5 en de 3 die ik daarvoor had, mss een maandagochtenmodel? Mocht ik de  Varia tegenkomen dan laat ik het weten.

8 Laatst bewerkt door Vanzella (12-11-21 14:30:21)

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

@maca944 Ik ben geen power meter guru, maar voor nu de prijzen wat reeeler worden is het misschien wel "leuk" om er eens mee te experimenteren.

Waarom deze pedalen, ik ken het merk niet? Ik zie de Garmin Vector 3 dual bijvoorbeeld ook in de aanbieding voor 560 euro bij bike discount. (blijf ik gelijk on topic :-))

Ik neem aan dat je pedalen boven cranck meting kiest vanwege de uitwisselbaarheid?

9

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Maca944 schreef:

Zullen we hier interessante aanbiedingen neerzetten die voorbij komen? Ik heb nog niet echt spannende dingen gezien, maar mocht de Garmin Fenix 6 voor een mooie prijs gaan dan houd ik me aanbevolen. Ook ben ik op zoek naar een setje Favero Assioma double pedalen. En laat weten als er iets is wat jullie zoeken, dan kan ik dat ook in de gaten houden.

Www.wielerkoopjes.nl, 579 euro

Je moet sneller dan de klos zijn.

10

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

DC Rainmaker houdt het ook in de gaten voor ons, zo te zien alleen via de VS vooralsnog.

https://www.dcrainmaker.com/2021/11/big … deals.html

11

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Vanzella schreef:

@maca944 Ik ben geen power meter guru, maar voor nu de prijzen wat reeeler worden is het misschien wel "leuk" om er eens mee te experimenteren.

Waarom deze pedalen, ik ken het merk niet? Ik zie de Garmin Vector 3 dual bijvoorbeeld ook in de aanbieding voor 560 euro bij bike discount. (blijf ik gelijk on topic :-))

Ik neem aan dat je pedalen boven cranck meting kiest vanwege de uitwisselbaarheid?

Die Favero Assioma's komen heel goed uit alle testen, ook bij DC Rainmaker, en er worden veel minder problemen mee gemeld dan met bijvoorbeeld Garmin Vector 3 pedalen.

12

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Favero zijn idd top, op mijn nieuwe fiets komen ze ook te staan als hij ooit geleverd word :-)

13

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Overigens: bij wielerkoopjes.nl heb ik mijn tacx flux gehaald. Was toen de goedkoopste. Ik heb geen enkel belang overigens bij die site. ✅

Je moet sneller dan de klos zijn.

14

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Voor de Assioma liefhebbers zag ik toevallig net: https://www.facebook.com/groups/1421707 … 5296033132

15

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Had ik ook al gezien

16

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

MontanaMan schreef:
Vanzella schreef:

@maca944 Ik ben geen power meter guru, maar voor nu de prijzen wat reeeler worden is het misschien wel "leuk" om er eens mee te experimenteren.

Waarom deze pedalen, ik ken het merk niet? Ik zie de Garmin Vector 3 dual bijvoorbeeld ook in de aanbieding voor 560 euro bij bike discount. (blijf ik gelijk on topic :-))

Ik neem aan dat je pedalen boven cranck meting kiest vanwege de uitwisselbaarheid?

Die Favero Assioma's komen heel goed uit alle testen, ook bij DC Rainmaker, en er worden veel minder problemen mee gemeld dan met bijvoorbeeld Garmin Vector 3 pedalen.

Thanks, ik zie inderdaad dat de Garmins issues hebben/hadden nu ik goed gekeken heb.

17

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

De eerste Vector3 had problemen, te gevoelig en niet vochtvrij maar degene die ik heb daar zijn alle problemen van opgelost, maar zoals ik al zei op mijn nieuwe fiets komen ook Favero's want de Vector is inmiddels van naam verandert en ook van prijs en dat in negatieve zin. En ik zie je al denken... de vector's staan op mijn TT fiets en mijn nieuwe is een gewone koersvelo, op mijn huidige staat een Stages maar dat vind ik niks en moet ik nooit meer hebben.

18

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Mijn Garmin hrm run hartslag band is er spontaan mee gestopt. Als iemand nog een goede aanbieding daarvoor ziet, hoor ik die graag

19

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

wilagro schreef:

Mijn Garmin hrm run hartslag band is er spontaan mee gestopt. Als iemand nog een goede aanbieding daarvoor ziet, hoor ik die graag

Even contact opnemen met garmin?
Die van mij deed dat ook eens (mn tri band) en ze stuurden me toen een nieuwe...

20

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Hier een BF deal voor de Favero https://www.urbantrisports.be/index.php … JoonGADI5o

21

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Deze kreeg ik van iemand doorgestuurd .

https://www.wiggle.nl/garmin-vector-3-v … in-vector3

22

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Probleem bij Wiggle is dat die nu buiten de EU zitten en je extra taxen moet betalen, wilde er deze week ook bestellen maar heb het terug weggedaan en in Duitsland besteld. Op de site van Favero staat ook dat ze een verassing hebben voor Black Friday

23

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

ronnyke schreef:

Probleem bij Wiggle is dat die nu buiten de EU zitten en je extra taxen moet betalen, wilde er deze week ook bestellen maar heb het terug weggedaan en in Duitsland besteld.

Heb je daar ervaring mee, want ze geven aan inclusief alle belastingen.

24

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

wilagro schreef:
ronnyke schreef:

Probleem bij Wiggle is dat die nu buiten de EU zitten en je extra taxen moet betalen, wilde er deze week ook bestellen maar heb het terug weggedaan en in Duitsland besteld.

Heb je daar ervaring mee, want ze geven aan inclusief alle belastingen.

Mijn ervaring is dat er idd niks meer bijkomt. De prijzen die er staan zijn incl.
Het kan wel soms wat langer duren voor het er is, maar daar kan Wiggle niets aan doen. De douane doet er soms lang over voordat het ingeklaard wordt. En soms gaat t razend snel...

25

Re: Black Friday aanbiedingen 2021

Ik had dus moeten wachten, dit zijn wel aanbiedingen:

https://www.futurumshop.nl/black-friday-22-favero