3,726

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Pfff, zeker een extreme machtspositie zo dus, dan zit je inderdaad klem. Lastige situatie zo! Ergens zitten daar ook vast mensen lekker rijk van te worden...

Louise

3,727

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat er van deze situatie mensen en bedrijven rijk worden daar moet je niet aan twijfelen, er zijn al bedenkingen dat bedrijven in Azië nu de productie laag houden om de prijzen kunstmatig hoog te houden. Hoor verhalen van winkels die 250 euro vragen voor een Shimano 11sp cassette.

3,728

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een zwift run pod :-) heb wel een Stryd maar de batterij duur is niet vet meer, is ook al een vrij oud ding. Die run pods zijn niet makkelijk te vinden al bij al.

3,729

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Dat er van deze situatie mensen en bedrijven rijk worden daar moet je niet aan twijfelen, er zijn al bedenkingen dat bedrijven in Azië nu de productie laag houden om de prijzen kunstmatig hoog te houden. Hoor verhalen van winkels die 250 euro vragen voor een Shimano 11sp cassette.

Er zijn automerken die hun productie bewust niet gelijk terugbrengen naar het niveau van voor de pandemie. Die vinden het wel OK op dit moment dat de prijzen iets hoger zijn, daardoor halen ze eenzelfde winst bij lagere productie. Maar uiteindelijk is de prijs het product van vraag en aanbod. Het zal niet blijven dat mensen Shimano 11sp cassettes voor 250EUR kopen.

3,730

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet vandaag maar vorige week: een Saris H3 ter vervanging van een oude Tacx. Ik ben niet zo'n binnenfietser maar bevalt prima tot nu toe, ritjes in ERG modus zijn best leuk om te doen.

3,731

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanaf morgen behoor ik ook de groep eigenaren van een tacx Flux s. Ik fietste altijd op een spinfiets van voor Mozes maar die is nu op. En vast geroest. Eerst ging ik voor een marktplaats exemplaar maar na een week van teleurstelling (ik heb 2 x 140 km gereden naar een fake adres) gisteravond een nieuw exemplaar besteld. Zin in!

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,732

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mcguyver schreef:

Vanaf morgen behoor ik ook de groep eigenaren van een tacx Flux s. Ik fietste altijd op een spinfiets van voor Mozes maar die is nu op. En vast geroest. Eerst ging ik voor een marktplaats exemplaar maar na een week van teleurstelling (ik heb 2 x 140 km gereden naar een fake adres) gisteravond een nieuw exemplaar besteld. Zin in!

2x gereden naar een fake adres yikes Gelukkig dat je niet ter goede trouw geld over hebt gemaakt.

3,733

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Onbegrijpelijk, heb nu ook zelf net mijn oude rollen verkocht aan iemand die van vrij ver moet komen en kan me niet inbeelden dat je dit gewoon doet voor iemand te kloten.

3,734

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Daar ga je veel plezier aan beleven mcguyver!

3,735

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Onbegrijpelijk, heb nu ook zelf net mijn oude rollen verkocht aan iemand die van vrij ver moet komen en kan me niet inbeelden dat je dit gewoon doet voor iemand te kloten.


Ik ook niet, totaal onbegrijpelijk.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,736

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

2x gereden naar een fake adres yikes Gelukkig dat je niet ter goede trouw geld over hebt gemaakt.

Dat klopt, het bedrag was te hoog om ongezien te kopen.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,737

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn vriendin heeft een loopband gekocht. Ze wandelt lange afstanden en wilde nu het donker wordt ook binnen kunnen lopen.
Maar meteen gekozen voor 1 die ik ook kan gebruiken (qua snelheid) en op Zwift kan. Heeft zij niet veel aan maar als we er dan toch 1 aanschaffen.
Komende tijd even kijken wat je er allemaal mee kan.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,738

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

olaf2004 schreef:

Mijn vriendin heeft een loopband gekocht. Ze wandelt lange afstanden en wilde nu het donker wordt ook binnen kunnen lopen.
Maar meteen gekozen voor 1 die ik ook kan gebruiken (qua snelheid) en op Zwift kan. Heeft zij niet veel aan maar als we er dan toch 1 aanschaffen.
Komende tijd even kijken wat je er allemaal mee kan.

Cool. Welke loopband is het geworden ?

3,739

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Cool. Welke loopband is het geworden ?

De Virtufit Elite Smart Touch.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,740

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

olaf2004 schreef:
davidr schreef:

Cool. Welke loopband is het geworden ?

De Virtufit Elite Smart Touch.

Gaaf ding zeg!

3,741

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn nieuwe mtb. Cube elite c68 met 29 wielen.
Super blij mee. Vandaag gereden in Schoorl. Oftewel im test: sehr gut. smile

3,742

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tacx Tacx ANT+ Antenne T2028, omdat ik vandaag na 5 minuten de bleutooth verbinding verloor. 3x. Dit lost het op. Naar verluidt....

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,743

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eerder al gekocht, vandaag getest: injinji sokken. Met losse tenen dus.
Tijdens de wat langere looptrainingen, zowel trail als op de weg, krijg ik vaak last van blaren tussen mn tenen.
Smeren met blarenstick werkt op een gegeven moment niet meer.
Ik vroeg me vooraf af of je het zou voelen, ieder teentje in een eigen hulsje sok, maar zodra je je schoen aanhebt is dat niet meer zo.
En... geen blaren!!

Nadeel is wel dat het aantrekken even gepruts is, dus echt ideaal voor tijdens een triathlonwedstrijd zijn ze niet.

3,744

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Nadeel is wel dat het aantrekken even gepruts is, dus echt ideaal voor tijdens een triathlonwedstrijd zijn ze niet.

Ja ;-) dat lijkt me een heeeele lange T1. Ik heb nog nooit last gehad van blaren tussen mijn tenen...vreemd, waardoor zou dat komen?

3,745

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

arnosmit schreef:
Hedcandy schreef:

Nadeel is wel dat het aantrekken even gepruts is, dus echt ideaal voor tijdens een triathlonwedstrijd zijn ze niet.

Ja ;-) dat lijkt me een heeeele lange T1. Ik heb nog nooit last gehad van blaren tussen mijn tenen...vreemd, waardoor zou dat komen?

In mijn geval: alles in mn lijf is hypermobiel, zo ook mijn voeten. Ik heb geen steun van kapsel en banden, dus als mn spieren moe worden zakt alles in elkaar en ontstaat er wrijving.
Zooltjes op maat gemaakt doen ook al een hoop, maar zijn geen 100% oplossing (die gaat er ook nooit zijn). Alle beetjes helpen, zo ook deze sokken..

3,746

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb met injinji sokken ook geen blaren meer tussen mijn tenen.
Als de sokken net gewassen zijn kunnen ze wat moeilijker aan gaan maar het kan helpen om ze al van tevoren aan te trekken.
Wanneer je ze ook even draagt krijgen ze een beetje vorm en bij de volgende keer gaat het al makkelijker. Oefenen kan ook helpen.

3,747

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik wilde niet meedoen aan dat black friday gedoe, maar heb een tire booster gekocht, nu in de aanbieding en hij stond al op mn wensenlijstje...

3,748

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik wil ook niet meedoen aan black Friday, maar het is sterker dan ik...

  • paar Newton Gravity schoenen met 20% korting

  • Huub wetsuit voor ongeveer half geld

  • Scicon fietkoffer voor relatieve bodemprijs

3,749

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Toch maar gezwicht voor de Favero Assioma Uno. Eens met Maca944 wil eigenlijk niet zwichten voor de BF commercie maar ik heb het nog niet goedkoper gezien dan nu...

3,750

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nog iemand die gezwicht is. Drie zaken aangeschaft. Een jaar abonnement op zowel trainingpeaks als Bkool. En een airofit ademtrainer.