1 Laatst bewerkt door Macer (11-01-22 16:42:36)

Onderwerp: 90 dagen Fulgaz uitproberen

Misschien hebben jullie het al gezien in de mail van Ironman VR, maar als je eens wat anders wil proberen dan Zwift kan je nu met de code 22IRONMANVC 90 dagen Fulgaz uitproberen..

Ik ben Zwift wel een beetje zat, dus dit maar eens uitproberen.. En tegen de tijd dat die 90 dagen voorbij zijn kunnen we hopelijk weer gewoon in het zonnetje buiten fietsen.. :-)

2

Re: 90 dagen Fulgaz uitproberen

Bedankt voor de tip!

3

Inderdaad, dank voor de tip!

4

Goeie tip!

5

Dus Ironman is gestopt met Rouvy, om zich aan Fulgaz te binden?
Wel een fijne aanbieding, 90 dagen is een behoorlijke tijd. Dank voor de tip.

6

Ik zit vandaag voor het eerst wat te grasduinen in het aanbod van Fulgaz, dat ziet er goed uit! Ik heb een aantal te rijden routes alvast gedownload: Mt Evans (waar ik in 2010 in het echt fietste naar 4340 m!), die wil ik nog wel eens bekijken, de Gorges du Lot en Kona. Ik ga zo eens proberen hoe het fietst. Misschien leuk om een triathlonforum-groupride te plannen op het Kona parcours?

7 Laatst bewerkt door Macer (17-01-22 15:55:49)

Je hoeft ze niet te downloaden overigens, gaat ook perfect met streamen..

Gisteren (het grootste deel) van de Ironman 70.3 Indian Wells gereden, een bijzonder parcours (vooral op je Strava).

Vind wel dat het vrij zwaar is, wanneer het parcours 1% omhoog gaat moet ik al echt mijn best doen om het tempo boven de 30 kmh te houden... Dat zou in het real life geen enkel probleem zijn.