3,351

Re: prestaties van de dag

Gelukkig ben ik een vroege vogel... vaak al aardig op weg als de toerist zn bed uitrolt smile
Het komt vast goed, altijd leuk om weer ergens een weekendje te kamperen icm trainen.

3,352 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (29-11-21 09:35:31)

Re: prestaties van de dag

Na vorig jaar de 3 Bruggen Ultra op eigen initiatief te hebben gelopen, ging ie dit jaar wel door! Dit keer 10 minuten sneller, maar met heel andere verwachtingen weg gegaan. Gek hoe verschil dat kan maken. Daarnaast een kneiterdrukke maand op werk gehad, dus wist sowieso niet wat er nog in de tank zat.

Was van plan op het begin rustig met een groepje mee te lopen, maar dat viel even tegen. En het waaide!
Had voor 32 km al kramp op allerlei gekke plekken, maar besloten nog door te gaan naar de verzorgingspost op 50 km en daar desnoods uit te stappen. Die bleek op 52 km te staan en toen was het nog maar 13 km big_smile
Ander paar schoenen aan gedaan en naar de finish gedribbeld. Wist niet dat ik zo langzaam kon lopen. De laatste brug op was wandelen sneller.

Dus toch gehaald in 7:11:47. Als eerste (en enige) vrouw.
Er ligt volgend jaar dus een gratis startnummer klaar. Maar geloof dat ik dat rondje nu echt wel gezien heb.

3,353

Re: prestaties van de dag

LindaRotterdam schreef:

Na vorig jaar de 3 Bruggen Ultra op eigen initiatief te hebben gelopen, ging ie dit jaar wel door! Dit keer 10 minuten sneller, maar met heel andere verwachtingen weg gegaan. Gek hoe verschil dat kan maken. Daarnaast een kneiterdrukke maand op werk gehad, dus wist sowieso niet wat er nog in de tank zat.

Was van plan op het begin rustig met een groepje mee te lopen, maar dat viel even tegen. En het waaide!
Had voor 32 km al kramp op allerlei gekke plekken, maar besloten nog door te gaan naar de verzorgingspost op 50 km en daar desnoods uit te stappen. Die bleek op 52 km te staan en toen was het nog maar 13 km big_smile
Ander paar schoenen aan gedaan en naar de finish gedribbeld. Wist niet dat ik zo langzaam kon lopen. De laatste brug op was wandelen sneller.

Dus toch gehaald in 7:11:47. Als eerste (en enige) vrouw.
Er ligt volgend jaar dus een gratis startnummer klaar. Maar geloof dat ik dat rondje nu echt wel gezien heb.

Goed gedaan!! Karakter hoor!!

3,354

Re: prestaties van de dag

Knap inderdaad hoor. Mijn complimenten want ik doe het je echt niet na ruim 7uur  hardlopen.

3,355

Re: prestaties van de dag

Gefeliciteerd! Lijkt me mentaal een zware met die lange rechte stukken.

3,356

Re: prestaties van de dag

Waanzinnig Linda !!
Dat is denk ik mentaal ook pittig geweest ?
Pfff petje af hoor .

3,357

Re: prestaties van de dag

Wow zeg, gefeliciteerd Linda, wat een prestatie!! Knap hoor.

3,358

Re: prestaties van de dag

Wauw Linda, chapeau! Dat doe ik ook zeker niet na. Enige vrouw, sohee - hoe veel doen er dan in totaal aan mee?

3,359

Re: prestaties van de dag

Echt een hele mooie prestatie ! Super gedaan Linda.
Maar zoals je zegt, op een gegeven moment heb je wel gezien denk ik dan. Saaie stukken ertussen, die lang rechtdoor gaan.
Dan voor mijn eerder de fun van het trail lopen. Afwisseling is groter.

3,360

Re: prestaties van de dag

chrisbakker, ja precies! Ik wil daar deze winter mee aan de slag. Kan het gewoon niet goed, qua enkelstabiliteit e.d. Maar misschien dat dat met veel oefenen te overwinnen is.

Lijkt me zo tof! Zondag Voorne Duin Trail om te beginnen, desnoods wandel ik m wink

3,361

Re: prestaties van de dag

Vandaag dus een eerste trail gelopen. Was echt geweldig! Vond t eigenlijk te kort en zit nu al de kalenders af te speuren voor een volgend evenement

Schoenen nieuw uit de doos, eerste meters gelijk het ijskoude water in en daarna ook lekker veel plassen en blubber. Verder goed te doen en prachtige omgeving, zeker in de zon. Maar een keer mn enkel gezwikt, toen de plas veel dieper bleek dan ik dacht.

Ik ben om wink

3,362

Re: prestaties van de dag

Mooi Linda!
Heerlijk 'crossen'; maar met nieuwe schoenen ineens?
Zo een hardloopevenement is al een stabilisatie training op zich. Welke afstand deed je?
Ik zag dat er 4 afstanden waren, 9.8, 15 , 28 en 43 km.
Het zal zwaar geweest zijn met veel zand in het parcours vermoed ik.

3,363

Re: prestaties van de dag

Leuk Linda, ik vind het ook erg leuk.
Vooral de wat meer ongedwongen sfeer, minder prestatiedruk van de cijfertjes.
Gewoon lekker hardlopen door de natuur...

De wisenttrail op oudjaarsdag is altijd erg leuk.
Hij gaat door maar weet niet of je al kunt inschrijven.

3,364 Laatst bewerkt door Flower345 (06-12-21 15:26:14)

Re: prestaties van de dag

Heel leuk Linda.
Inderdaad is die trail op oudjaarsdag ook echt leuk, heb hem al eens gelopen. Ik vind trails leuker dan wedstrijdjes op de weg door de meer ontspannen sfeer en mooie omgeving.

3,365

Re: prestaties van de dag

Hedcandy schreef:

De wisenttrail op oudjaarsdag is altijd erg leuk.
Hij gaat door maar weet niet of je al kunt inschrijven.

Ja, die is nu open! Ik twijfel nog even of ik zo'n eind wil reizen op oudjaarsdag, als ik al vrij ben.

https://fb.watch/9XeV9XkG_A/

3,366

Re: prestaties van de dag

Ik ben inmiddels ingeschreven voor de 23km
(Moest ook even afwachten of ik zou werken of niet)

3,367

Re: prestaties van de dag

Vandaag in een trainingsloop een halve marathon gelopen.
Ik zat in een lekker groepje en al kletsend gleden de km's voorbij
Uiteindelijk zeer verbaasd over mn tijd, de 2e ooit gelopen! Terwijl ik alleen de laatste km alles heb gegeven.
Het geeft veel vertrouwen moet ik zeggen, blij mee!

3,368 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (16-01-22 15:46:36)

Re: prestaties van de dag

Inmiddels ook mn tweede trail erop zitten. 21 km door het bos van Chartreuse. Echt heel tof parcours en strak georganiseerd.

En ik blijk het dus met een paar goede schoenen best te kunnen. Zelfs een paar keer naar beneden gehuppeld over allerlei keien en boomstronken.

Het is eigenlijk net zoiets als veldrijden,  daar moet je in de blubber ook niet te hard aanzetten en soms beter met een klein verzetje rijden (dribbelen in dit geval).

In Februari ga ik een trail run clinic doen en later de Brabantse Ultra Trail. Kom maar op!

3,369

Re: prestaties van de dag

In mijn Road to Rotterdam trainingsgebeuren stond afgelopen zaterdag een duurloop van 2u50 op het programma. Ik dacht vooraf dat ik dan zo'n 26km zou moeten lopen.
Ik ben met de trein naar Amsterdam Sloterdijk gegaan en van daaruit met een kleine slinger naar Zandvoort gelopen, erg leuk!
Stuk over geitenpaadjes langs het spoor, stuk door Spaarnwoude, dwars door mijn o zo geliefde Haarlem en toen vanaf Kraantje Lek nog 7km op en neer door de duinen.
Dat laatste was wel pitgig, maar hee, I did it!
Mn langste loopafstand ooit smile
(En goed gegokt, in 2u.52)

3,370

Re: prestaties van de dag

Klinkt als een mooi rondje  en hoe zijn je injinji sokken bevallen?

3,371

Re: prestaties van de dag

hugo schreef:

Klinkt als een mooi rondje  en hoe zijn je injinji sokken bevallen?

Het was een van A naar B wink

Die sokken bevallen me heel goed, heb ze een aantal malen gedragen. En ik greep natuurlijk mis (nog in de was) dus heb inmiddels wat meer paren.
Wat me ook opvalt is dat ze echt heel droog blijven. Ook na 2,5u rennen. Top.

3,372

Re: prestaties van de dag

Eerste week van mijn trainingsschema voor de Ironman Maastricht achter de rug.
Ik volg het schema van de NTB. Alles in trainingpeaks gezet. Dat werkt goed. Alleen zwemmen pas ik wat aan. Pas weer twee x gezwommen sinds september.
Maar het valt me (nu nog) mee.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,373

Re: prestaties van de dag

Ik had vandaag een bijzondere prestatie en die heeft alles met dit forum te maken: mcguyver en ik hebben samen een halve marathon gelopen. Wij zagen elkaar voor het eerst, maar kennen elkaar online (dit forum, Strava, mijn blogs, mail) eigenlijk al jaren best wel goed. Dus dat was sowieso leuk!

Drie jaar geleden ben ik twee keer moeten uitstappen uit een halve marathon, en toen bood hij al aan om mij een keer naar succes te hazen. Ik heb sindsdien geen halve meer gelopen, maar vandaag was de dag. De georganiseerde loop die we in gedachten hadden, werd afgelast, maar geen probleem om er een doe-het-zelf van te maken, bij mij vandaan.

Mcguyver haasde mij supergoed, had ik veel aan, zeker ook in de tegenwind: ik kon goed achter hem wegkruipen. Desalniettemin was die zo hard (dikke windkracht 5 en het is hier nogal onbeschut) dat een goede tijd er niet in zat, en ik had ook niet mijn beste dag. Ook niet superslecht, dus ik kon 'm wel uitlopen in 2u11, maar ik denk dat er op zich een tijd dicht op die 2 uur of zelfs iets eronder in mijn benen zit. Daar heb ik ook voor getraind. Nou goed, daarvoor moeten de omstandigheden een keertje beter zijn - hopelijk binnenkort.

Veel belangrijker: het was leuk en gezellig, ook na afloop nog met manlief en een biertje erbij. Ik geloof ook dat mcguyver wel lol had in de sightseeing hier in de omgeving, maar dat mag-ie zelf vertellen!

Louise

3,374

Re: prestaties van de dag

Ha mooi Louise, gefeliciteerd toch! Superleuk dat McGuyver dit wilde doen, ook benieuwd naar zijn verhaal wink

3,375

Re: prestaties van de dag

Wat ontzettend leuk!!
Gefeliciteerd Louise, knap dat het je gelukt is!

En leuk wat het forum zoal voortbrengt smile