1

Onderwerp: Ironman Hamburg 2022

Ik geloof dat er ook mensen van hier aanwezig zullen zijn bij de Ironman in Hamburg?
Lijkt me leuk om eens mensen van het forum te treffen, roept u maar! big_smile

2

Re: Ironman Hamburg 2022

YouriL schreef:

Ik geloof dat er ook mensen van hier aanwezig zullen zijn bij de Ironman in Hamburg?
Lijkt me leuk om eens mensen van het forum te treffen, roept u maar! big_smile

Ik sta ingeschreven, maar ga hem niet doen, na het overlijden van mijn moeder in maart vond ik het verstandig om niet voor een hele te gaan in juni.

Succes in elk geval!

3

Re: Ironman Hamburg 2022

Maca944 schreef:
YouriL schreef:

Ik geloof dat er ook mensen van hier aanwezig zullen zijn bij de Ironman in Hamburg?
Lijkt me leuk om eens mensen van het forum te treffen, roept u maar! big_smile

Ik sta ingeschreven, maar ga hem niet doen, na het overlijden van mijn moeder in maart vond ik het verstandig om niet voor een hele te gaan in juni.

Succes in elk geval!

Ga je hem dan volgend jaar doen of een andere Ironman? Zit zelf ook in dubio om Maasricht te cancelen, zit met een blessure en ik vrees ervoor dat het eentje van lange adem gaat worden dus denk niet dat ik de eerste maanden nog zal kunnen lopen.

4

Re: Ironman Hamburg 2022

Maca944 schreef:
YouriL schreef:

Ik geloof dat er ook mensen van hier aanwezig zullen zijn bij de Ironman in Hamburg?
Lijkt me leuk om eens mensen van het forum te treffen, roept u maar! big_smile

Ik sta ingeschreven, maar ga hem niet doen, na het overlijden van mijn moeder in maart vond ik het verstandig om niet voor een hele te gaan in juni.

Succes in elk geval!

Oh ja jeetje, lijkt me inderdaad een verstandig besluit!

5

Re: Ironman Hamburg 2022

Ik zie dat de priority entry voor 2023 open is.
Was niet op zoek naar een full distance voor volgend jaar, maar lijkt me wel een mooi evenement.  1 wisselzone, grote ronde zwemmen, vlak fietsparcours, prima aan te reizen en vind Hamburg wel een toffe stad.

Hoe was het?!

6

Re: Ironman Hamburg 2022

LindaRotterdam schreef:

Ik zie dat de priority entry voor 2023 open is.
Was niet op zoek naar een full distance voor volgend jaar, maar lijkt me wel een mooi evenement.  1 wisselzone, grote ronde zwemmen, vlak fietsparcours, prima aan te reizen en vind Hamburg wel een toffe stad.

Hoe was het?!

Ik vond het fantastisch! De alsters zijn wel echt goor, maar daar prik je wel doorheen als je aan het racen bent. Het zwemparcours vind ik ook echt mooi, zeker als je terugkomt richting de stad en het rathaus als land mark kunt gebruiken!
Fietsparcours is voor het grootste deel niet bijster inspirerend.
Het lopen vond ik ronduit fantastisch, op een paar dode kilometers na stond er overal publiek en het stuk wat je niet door de volgepakte binnenstad loopt, loop je door een heel mooi park en langs het water.
Ik vind het zeker een aanrader en de stad is inderdaad ook heel tof.

7 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (23-06-22 12:04:21)

Re: Ironman Hamburg 2022

Bedankt voor de info!

Hoorde over het fietsparcours dat het ook veel klinkertjes en bruggetjes zijn, en over een industrieterren?

Oh, en de alsters zijn de meren daar he? https://www.weekendplanner.nl/duitsland … -meren.htm

8

Re: Ironman Hamburg 2022

Blijkbaar is het parcours de afgelopen jaren regelmatig aangepast. Net het liveverslag teruggekeken, ziet er top uit!

Alleen lopen op blote voeten mag ik wel gaan oefenen met die lange wisselzone big_smile

9

Re: Ironman Hamburg 2022

Hahah ja het was wel een stukje lopen inderdaad! Maar klinkers vond ik wel meevallen moet ik zeggen, lagen er wel een paar, maar op 180km te verwaarlozen vind ik. Maar zat ook wel behoorlijk in mijn 'zone', dus kan daar ook aan gelegen hebben. Ik vond het wegdek over het algemeen verrassend goed.