101

Re: Planning 2022

https://ecopedia.s3.eu-central-1.amazonaws.com/styles/colorbox-groot/sa/media/7/771-master.jpg?itok=_a411mn4

Zodat we weten waar het over gaat, verder heb ik geen mening over deze kwestie anders dan dat ik vind dat de mens een veel te grote invloed heeft op de natuur in al haar vormen. En daar ben ik zelf ook verantwoordelijk voor natuurlijk.

102

Re: Planning 2022

Ik heb weer eens een paar wedstrijdje op de agenda gezet.

Na de wel ruim vooraf geplande halve in Salou op 3 april nu een paar last minute wedstrijdjes.

Zwemloop in Maastricht vanavond
111 Bilzen op zondag
18 juni teamcompetitie kwart (2e of 3e divisie) in Oss
misschien de dubbele supersprint in 4e divisie Rotterdam 25 juni

En dan gaapt weer de grote leegte..

Op zich wel lekker, eens een seizoen zonder plan, zonder moeten en alleen wedstrijdjes op korte termijn toevoegen.  Het plannen maken doe ik alleen voor anderen in de teamcompetitie dit jaar. Ik val in als er een team niet compleet is.

103

Re: Planning 2022

Mijn planning is ook nu wel gemaakt vrees ik, niks in 2022. Nog steeds elke dag veel pijn; Zaterdag onder MRI en hopelijk vinden ze iets zodat het opgelost kan worden maar heb haast niks van spiermassa meer in mijn linker been.

104

Re: Planning 2022

ronnyke schreef:

Mijn planning is ook nu wel gemaakt vrees ik, niks in 2022. Nog steeds elke dag veel pijn; Zaterdag onder MRI en hopelijk vinden ze iets zodat het opgelost kan worden maar heb haast niks van spiermassa meer in mijn linker been.

Dat is balen Ronny. Wel in rap tempo snel serieus slechter geworden, sterkte!

105

Re: Planning 2022

Jeetje Ronnyke ...balen .
Sterkte , en ik hoop dat er door de MRI een oorzaak gevonden word .

106

Re: Planning 2022

Mooi kl@te ronnyke, ik duim voor je dat er iets nuttigs uit de MRI komt. Take care!

107

Re: Planning 2022

Sterkte, vreselijk slecht nieuws.

Je moet sneller dan de klos zijn.

108

Re: Planning 2022

He balen voor je Ronny!
Benieuwd of, en wat ze vinden. Hopelijk kun je er dan een etiketje op plakken en gericht werken naar je herstel...

109

Re: Planning 2022

Jeetje wat rot! Hopen op een verklaring en voorspoedig herstel dan, beterschap!

110

Re: Planning 2022

Hey Ronneke, hoop voor je dat ze wat vinden om wat meer te weten te komen . Zwemmen gaat ook niet meer begrijp ik?
Sterkte!

111

Re: Planning 2022

Nee heb Dinsdag nog gezwommen en ook hier achteraf veel last, kine zij dat dit komt door met een holle rug in het zwembad te liggen, ik heb al wat gegoogeld op de klachten die ik heb en eigenlijk wijst alles op een hernia dus hopelijk vinden ze deze op de MRI en kan er een behandeling opgestart worden. Qua sportieve doelen heb ik me er al bij neergelegd dat dit jaar niks zal worden dus nu is pijnvrij worden de eerste prioriteit zodat ik wat comfortabeler kan werken en slapen en terug met mijn hond kan gaan wandelen.

112

Re: Planning 2022

Balen Ronny, ik hoop dat ze een duidelijke oorzaak vinden en er iets aan kunnen doen.

113

Re: Planning 2022

Zwaar balen Ronnyke! Inderdaad, pijnvrij worden is de eerste prioriteit. Ik hoop voor je dat ze de oorzaak snel kunnen vinden en dat je dan binnenkort met het herstel kan gaan beginnen! Succes!

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

114

Re: Planning 2022

Ronny, beterschap! Hopelijk komen ze er snel achter.
Zat zelf met een blokkade ooit in li heup maar gelukkig niks ernstig. Kon het er uitkrijgen met oefeningen gelukkig. Was helemaal niet opbeurend. Kon gewoon heel weinig, vooral hardlopen was niet mogelijk.

115

Re: Planning 2022

Al eens bij een Ostheopaat geweest Ronnyke? Die kunnen geen wonderen verrichten, maar het komt wel heel dichtbij. Als het echt een hernia is, zal het wel lastig worden, maar een zenuw beknelling kunnen ze wel vrij maken. (Had ik in mijn heup, waardoor ik altijd last hield van mijn hiel)

116

Re: Planning 2022

Ja idd osteopaat, morgen naar de dokter om te kijken waar het probleem juist zit en dan kan er aan gewerkt worden, hopelijk is er geen operatie nodig maar tja...

117

Re: Planning 2022

En weer gaat er een streep door een wedstrijd...
Ik blijf maar moe moe moe en heb niet t idee dat ik vooruit ga met trainen.

Dus, mocht iemand interesse hebben in een startbewijs voor de kwart triathlon in Terheijden zondag 12 juni... let me know, hij mag voor een zacht prijsje weg.

Ik ga voor de finish in Hoorn, al doe ik er een dag over. Het is wat het is, dit seizoen is gewoon klaar. Of eigenlijk nooit begonnen haha

118

Re: Planning 2022

Euh en ik dacht nog wel dat het nu juist weer wat beter ging.

119

Re: Planning 2022

Dat is balen, Hedcandy! Jammer van die triathlon,  maar natuurlijk vooral dat je je nog niet fit voelt.

120

Re: Planning 2022

hugo schreef:

Euh en ik dacht nog wel dat het nu juist weer wat beter ging.

Dat dacht ik zelf eigenlijk ook...
Helaas toch niet

121

Re: Planning 2022

Balen van je lange na sleep Hedcandy .

122

Re: Planning 2022

Hedcandy schreef:

En weer gaat er een streep door een wedstrijd...
Ik blijf maar moe moe moe en heb niet t idee dat ik vooruit ga met trainen.

Dus, mocht iemand interesse hebben in een startbewijs voor de kwart triathlon in Terheijden zondag 12 juni... let me know, hij mag voor een zacht prijsje weg.

Ik ga voor de finish in Hoorn, al doe ik er een dag over. Het is wat het is, dit seizoen is gewoon klaar. Of eigenlijk nooit begonnen haha

Gezellig, dan gaan we samen. Proberen voor de tijdslimiet te blijven.

123

Re: Planning 2022

Mijn kinesist heeft enkele weken ook covid gehad en is aan het trainen voor Ironman Kopenhagen en ook hij geraakt niet op dreef, veel moe en weinig kracht.

124

Re: Planning 2022

Jammer Hedcandy! Zelf sta ik aan de start van de halve daar. Doen er nog meer mensen (wel) mee ? Afgezien van McGuyver natuurlijk.

125

Re: Planning 2022

Ik dus, hoewel ik jullie waarschijnlijk niet zal zien. Ik gok dat mijn tijden namelijk gelijk zijn aan die van Blumenfelt afgelopen zondag. 6 uur 45 teken ik op dit moment voor op voor mijn eerste (en waarschijnlijk enigste) halve.