3,876

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Kask Mistral aero helm omdat m'n vorige helm een flinke deuk had gekregen in m'n ongeval op Koningsdag.
Ik heb de maat medium en die zit net aan goed. Ik twijfel of de large comfortabeler zit maar aan de andere kant zal de large ook in z'n geheel weer iets groter uitvallen...

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

3,877

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Ik ben heel internet aan het afstruinen...mijn favoriete sport bh gaat er uit.

Misschien heb je hier wat aan, zag ik net voorbij komen op Twitter: https://www.triathlete.com/gear/run/ask … right-now/

Louise

3,878

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:
Hedcandy schreef:

Ik ben heel internet aan het afstruinen...mijn favoriete sport bh gaat er uit.

Misschien heb je hier wat aan, zag ik net voorbij komen op Twitter: https://www.triathlete.com/gear/run/ask … right-now/

Louise

Dank je voor de link.
De merken die ik ken hebben precies die fancy dingen waar ik dus echt niks aan heb. De andere merken zijn amerikaans, niet te koop hier.

Maar goed, ik heb voor het komende jaar, 1,5 jaar nu nog een voorraad smile

3,879

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Iemand enig idee waar ik nieuwe Pads (kussentjes) kan krijgen voor mijn Profile Design 4+? Ik kan ze werkelijk nergens op voorraad vinden en ze beginnen toch echt slecht te worden. Of iemand een andere oplossing?

3,880

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Macer schreef:

Iemand enig idee waar ik nieuwe Pads (kussentjes) kan krijgen voor mijn Profile Design 4+? Ik kan ze werkelijk nergens op voorraad vinden en ze beginnen toch echt slecht te worden. Of iemand een andere oplossing?

PD 4+ levert me niet zoveel informatie op. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst hier, staat hier voor jou iets tussen?

https://www.bike-components.de/en/compo … e%20Design

3,881

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Macer schreef:

Iemand enig idee waar ik nieuwe Pads (kussentjes) kan krijgen voor mijn Profile Design 4+? Ik kan ze werkelijk nergens op voorraad vinden en ze beginnen toch echt slecht te worden. Of iemand een andere oplossing?


https://www.bike24.com/p2215868.html?so … anonymized

3,882

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Deze dus? https://www.bike-components.de/en/Profi … ts-p54074/

3,883

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn oude Bell "aero" pothelmpje voor de triathlon zomer races en het winterse MTB en had zijn beste tijd gehad.

Bij Ekoi de AR15 besteld in de sale. Voor 90 euro (inclusief verzending) weer een mooie triathlon en winterhelm in de pocket.

3,884

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Helaas ook out of stock.... Wordt toch een kwestie van het hele ligstuur vervangen denk ik.
Dit is het standaard stuur wat op de oude Speedmax werd gemonteerd..

3,885

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb vandaag een nieuw pakje gekocht (het is die van BTTLNS geworden @Jeanette) en een bidonhouder voor onder het zadel. Blij dat ik er een eind voor heb gereden want het passen was de moeite waard. En gelukkig komt er een triathlonwinkel in Noord Nederland (Meppel), dat scheelt veel tijd...

3,886

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Garmin Forerunner 255, met triathlon modus. Ten opzichte van m'n Fenix 5S zou GPS een stuk beter moeten zijn, m'n Fenix mist nog wel eens een stukje water bij open water zwemmen. En het formaat vind ik wel prettig, iets lichter en groter.

3,887

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Twee ant+/BT speedsensors, voor een wat accuratere snelheidsregistratie én zodat ik met https://www.activityfix.com automatisch de juiste fiets aan het stravaritje kan koppelen.

3,888

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Al die jaren fiets ik met bib shorts, zonder bretels dus.
Toch eentje gekocht in de uitverkoop, ik moet zeggen... het zit echt zoveel lekkerder!
Dus mn volgende fietsbroeken worden ook met.
Enige uitzondering is voor de fietsvakanties. Dan gaat de broek wat vaker uit op n dag vanwege plasstops, dan is t wel handig dat niet telkens alles uithoeft.

3,889

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bibshorts is toch mét bretels?

Anyway, heb alleen een triathlonbroekje zonder en dat zit zo vervelend. Blijft je hemd niet in je broek etc. Wel makkelijk voor pitstops inderdaad.

3,890

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Bibshorts is toch mét bretels?
.

O nou ja, een fietsbroek zónder bedoelde ik.
Ik herken niet het probleem dat hemdjes eruit floepen. Die zijn wel lang genoeg en de fietsbroek zit hoog in de taille.
Maar lang niet zo strak als die bretelsbroeken.

3,891

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ook al sta ik momenteel op non actief toch maar een nieuwe Castelli tri suit gekocht, is al solden dus er ging bijna 100 euro vanaf en een paar nieuwe fiets schoenen want bij mijn oude is de BOA sluiting kapot.

3,892

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heeft iemand ervaring met fietskleding van Rapha? Met name kwaliteit en maatvoering ben ik benieuwd naar.

Reed laatst een hele poos in een groepje achter iemand met fietsbroek en shirt van dit merk. Vond het erg wel mooi uitzien en ben van plan om wat te bestellen. Niet goedkoop, dus hopelijk wel zeer duurzaam.

Ik ben 1.88 en weeg 73kilo. Ik neig naar L, tips zijn welkom!

3,893

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

David, ik heb meerdere dingen van Rapha. Er zit best wel wat dingen verschil in maatvoering tussen hun verschillende lijnen, daar moet je wel rekening mee houden. Pro team valt wat klein, ik ben 1:77 en 67kg maar heb daar large van dus misschien heb jij wel een iets grotere nodig? De maattabellen vond ik wel vrij goed.

3,894

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nielss schreef:

David, ik heb meerdere dingen van Rapha. Er zit best wel wat dingen verschil in maatvoering tussen hun verschillende lijnen, daar moet je wel rekening mee houden. Pro team valt wat klein, ik ben 1:77 en 67kg maar heb daar large van dus misschien heb jij wel een iets grotere nodig? De maattabellen vond ik wel vrij goed.

Thanks Niels. Ik heb ook wat reviews gelezen inmiddels en contact gehad met customer service. Ik kan wat bestellen en (kosteloos) retourneren voor een goede maat mocht dat nodig zijn.

3,895

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Carbon 9th wave wielen 29 voor mijn mtb met dt swiss naven. Ga ik tubeless rijden dus super benieuwd.

3,896

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe fietsschoenen (Fizik Transiro Infinito R3)  , mijn oude waren na 6 jaar wel aan vervanging toe .

3,897 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (05-09-22 08:45:35)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eindelijk een echte aerohelm! Van dezelfde producent en kleur als mijn normale helm, en hij zit echt als gegoten:

https://www.futurumshop.nl/img/Products/6359-0210-001-N2109/thumb/1.jpg

Moest voor een snelle wissel wel oefenen met af en opzetten, en heb er gisteren tijdens de teamcompetities maar het schermpje even afgelaten big_smile

3,898

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Eindelijk een echte aerohelm! Van dezelfde producent en kleur als mijn normale helm, en hij zit echt als gegoten:

https://www.futurumshop.nl/img/Products/6359-0210-001-N2109/thumb/1.jpg

Moest voor een snelle wissel wel oefenen met af en opzetten, en heb er gisteren tijdens de teamcompetities maar het schermpje even afgelaten big_smile

Mooie helm Linda! En ging je ook sneller nu? Of vooral gekocht voor het comfort?

Ik heb zelf tijdje terug de ABUS gamechanger gekocht na beetje twijfel tussen volledige aero helm en een 'gewone".
Zit perfect.

3,899

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Mooie helm Linda! En ging je ook sneller nu? Of vooral gekocht voor het comfort?

Ik heb zelf tijdje terug de ABUS gamechanger gekocht na beetje twijfel tussen volledige aero helm en een 'gewone".
Zit perfect.

Thanks. Dit is inderdaad de Gamechanger Tri.

Verschil lijkt me lastig te meten, maar het ziet er iig snel uit wink

3,900

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hij is mooi zeg!