1

Onderwerp: Doneren

Goed idee, die donatie knop, gelijk wat overgemaakt. Of stond hij er de hele tijd al?

2

Re: Doneren

Waar staat die dan Arno?
Ik heb daar ook geen weet van...

3 Laatst bewerkt door olaf2004 (27-06-22 10:41:00)

Re: Doneren

Hedcandy schreef:

Waar staat die dan Arno?
Ik heb daar ook geen weet van...

Op mijn telefoon zie ik de knop niet zo staan. Hij staat onder de menuknop rechtsboven. Op de laptop staat hij er direct. En hij werkt.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

4

Re: Doneren

Hedcandy schreef:

Waar staat die dan Arno?
Ik heb daar ook geen weet van...

Op PC rechts naast index/gebruikerslijst/zoeken/profiel/uitloggen --> Doneren

op telefoon onder het streepjes menu rechtsboven, onderste optie.

5

Re: Doneren

Done, Wijnand heeft al het werk aan deze site, voor alle kosten hoeft hij niet op te draaien.

6

Re: Doneren

Gevonden!!
Is er ook een Ideal mogelijkheid?
Ik heb geen cr card en ook geen paypal.

7

Re: Doneren

Maca944 schreef:

Done, Wijnand heeft al het werk aan deze site, voor alle kosten hoeft hij niet op te draaien.

Precies!

8 Laatst bewerkt door hugo (27-06-22 12:39:14)

Re: Doneren

Ja via Ideal zou ideaal zijn:)
Overschrijven op een rekeningnummer is ook geen probleem.

9

Re: Doneren

Hedcandy schreef:

Waar staat die dan Arno?
Ik heb daar ook geen weet van...


Ik ook niet

10

Re: Doneren

Heb inderdaad al wat bedragen gezien. super bedankt!

Heb de knop gisteren geplaatst in het hoofdmenu (helemaal rechts en op mobiel > klikken op het menu-symbool en dan verschijnt de button als onderdeel van het menu.

Er kan nu inderdaad alleen met Paypal of creditcard een bedrag overgemaakt worden, ik ga vandaag kijken of er meer mogelijkheden geactiveerd kunnen worden.

Ik ben erg blij met de donaties. De kosten en het werk voor het forum zijn de afgelopen tijd opgelopen waardoor ik dacht 'Een donatie button kan een steuntje in de rug geven'. En zoals ik zal zei is er al een aantal bedragen overgemaakt, heel erg fijn!

11

Re: Doneren

Wijnand schreef:

Heb inderdaad al wat bedragen gezien. super bedankt!

Heb de knop gisteren geplaatst in het hoofdmenu (helemaal rechts en op mobiel > klikken op het menu-symbool en dan verschijnt de button als onderdeel van het menu.

Er kan nu inderdaad alleen met Paypal of creditcard een bedrag overgemaakt worden, ik ga vandaag kijken of er meer mogelijkheden geactiveerd kunnen worden.

Ik ben erg blij met de donaties. De kosten en het werk voor het forum zijn de afgelopen tijd opgelopen waardoor ik dacht 'Een donatie button kan een steuntje in de rug geven'. En zoals ik zal zei is er al een aantal bedragen overgemaakt, heel erg fijn!

Overigens bedacht ik me net dat als je wilt doneren maar geen PayPal of creditcard hebt een 'tikkie' misschien wel zo handig is (had ik eerder aan kunnen denken....:)
Dus wil je wat overmaken dan kan dat ook via deze LINK! En ook hiervoor natuurlijk super bedankt!

12

Re: Doneren

En van mij ook!

Je moet sneller dan de klos zijn.

13

Re: Doneren

gedaan!

14

Re: Doneren

Wijnand schreef:

Dus wil je wat overmaken dan kan dat ook via deze LINK! En ook hiervoor natuurlijk super bedankt!

Handig, gedaan!

15

Re: Doneren

De kosten van websites zijn afgelopen jaar echt belachelijk opgelopen inderdaad... Donatie gedaan..

16

Re: Doneren

Fijn, die link, gelukt!

17

Re: Doneren

done.. Wijnand merci voor het runnen van de site!

18

Re: Doneren

Ook gedaan, beleef al redelijk wat jaren plezier aan deze site dus....

19

Re: Doneren

Super bedankt mensen! Heb inmiddels een mooi bedrag binnen dat in ieder geval de vaste kosten voor een jaar kan dekken. Ben er erg blij mee!

20

Re: Doneren

Ook net een bijdrage overgemaakt, bedankt Wijnand voor alles.

21

Re: Doneren

Top, bedragje overgemaakt!