1

Onderwerp: IM 70.3 St George 2022

Zijn er nog meer mensen hier die eind oktober richting de VS gaan? Toen ik de omgeving en het parcours zag werd ik enthousiast en gelukkig heb ik een slot weten te bemachtigen.

Ik vlieg de zaterdag ervoor op San Francisco met mijn oudste zoon en maak er een kleine roadtrip van via Yosemite Park, Death Valley en Las Vegas om uiteindelijk in St George aan te komen. Voor de wedstrijd zelf heb ik niet echt ambities, anders dan zo hard mogelijk gaan natuurlijk. Ik huur ter plekke een fiets, KLM reageert bijzonder slecht op mijn verzoek om een fiets mee te nemen en toen het eindelijk gelukt was gold het alleen voor de heenvlucht en moest ik de terugvlucht (via Virgin Atlantic en vanaf London weer met KLM) alsnog regelen en toen was ik er wel klaar mee.

Er doen best nog wat bekenden van me mee (waaronder twee clubgenoten) en ik ben benieuwd of er hier ook iemand gaat.

2 Laatst bewerkt door davidr (14-07-22 09:51:16)

Re: IM 70.3 St George 2022

Geen plannen, maar ben er wel geweest een flink aantal jaren terug. Ik vond het een fantastische ervaring. Wij hebben toen 4 weken roadtrip gedaan.

San Francisco is erg leuk, veel te zien, doen, beleven. En die parken zijn natuurlijk top, schitterende natuur, erg divers en indrukwekkend. De mensen allemaal erg vriendelijk, sommigen misschien wat gemaakt, maar ach dat mocht voor mij de pret niet drukken. Las Vegas is grappig om een keertje te zien, maar vond het verder wel pijnlijk wat achter die schone schijn schuil gaat. Hoop verder dat de bosbranden geen roet in het eten gooien.

Alvast veel plezier en geniet ervan!

3

Re: IM 70.3 St George 2022

San Francisco is inderdaad een erg leuke en diverse stad, ben ik ooit geweest voor een conferentie en ook een road trip aan vast geplakt. Als je de mogelijkheid hebt zou ik Zion NP zeker ook niet overslaan, is mijn favoriete park van zuidwest USA en super dicht bij St George.

4 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (14-07-22 20:40:41)

Re: IM 70.3 St George 2022

Ik ben er van zaterdag tot zondag geloof ik en vlieg op Las Vegas. Dinsdag al registeren, en wil er ook wel even rondkijken.

Twijfel nog over de fiets, zowel fietskeuze als of ik m ga vervoeren. Heen met KLM is te reserveren en terug het deel met KLM cityhopper ook. Je betaalt dan al 2 × 250 euro en dan moet je Virgin nog op het vliegveld afrekenen.

Heb wel een airbnb gevonden, de hotels waren belachelijk duur. Nu alleen nog een huurauto.

Gaan er vanuit Edosports inmiddels al 12. Maar verder geen bekenden.

5

Re: IM 70.3 St George 2022

Begin er nu echt wel zin in te krijgen! Nog twee weken training en dan lekker die kant op.
Zag op de voorspellingen dat het er wel flink warm is. Lekker voor een weekje weg, maar voor de wedstrijd toch weer even wennen.

Uiteindelijk ook daar een fiets gehuurd, die kan ik op maandag oppikken.

Behalve Maca nog meer forummers die er bij zijn? En hoe gaat het met de voorbereiding?

6

Re: IM 70.3 St George 2022

Linda en Maarten, al aangekomen in de VS??
Ik wens jullie een toffe tijd daar, geniet van het feit dat je daar mag racen!!!

Succes zaterdag.

7

Re: IM 70.3 St George 2022

Van  mij ook heel veel succes , echt vet gaaf .

Op trikepedia is een startlijst van alle Nederlanders .

8

Re: IM 70.3 St George 2022

Succes allemaal, lijkt me echt super gaaf om daar te mogen zijn!
En gelukkig lijkt het met de warmte reuze mee te vallen!

9

Re: IM 70.3 St George 2022

op Strava zag ik dat Linda en Maarten hun eerste meters lokaal hebben gemaakt.

Je moet sneller dan de klos zijn.

10

Re: IM 70.3 St George 2022

Inmiddels ben ik weer terug. Uitgebreider verslag volgt, maar wat een gave ervaring was dat! Het parcours was echt fantastisch en de Amerikanen superenthousiast. Superblij dat ik dit mee heb kunnen maken, al stelde mijn prestatie verder niet zo heel veel voor. Maar goed, verslag met foto's volgt dus.

11 Laatst bewerkt door hugo (01-11-22 08:21:40)

Re: IM 70.3 St George 2022

Sowieso gefeliciteerd zou ik zeggen want was erg koud volgens mij, samen met een pittig parkoers.
Beide races via de stream zitten kijken.
Leuke foto samen met meneer Babbitt!

12

Re: IM 70.3 St George 2022

hugo schreef:

Sowieso gefeliciteerd zou ik zeggen want was erg koud volgens mij, samen met een pittig parkoers.
Beide races via de stream zitten kijken.
Leuke foto samen met meneer Babbitt!

Het was vrijdag volgens mij kouder dan zaterdag. Ik zat in de laatste startgroep dus echt last heb ik er niet van gehad.

Mijn verslagje staat on-line:
http://www.amstelracing.nl/triathlon/im … 3-wk-2022/

13

Re: IM 70.3 St George 2022

Het was vrijdag volgens mij kouder dan zaterdag. Ik zat in de laatste startgroep dus echt last heb ik er niet van gehad.

Mijn verslagje staat on-line:
http://www.amstelracing.nl/triathlon/im … 3-wk-2022/

Mooi verslag. Je hebt er een leuke trip van gemaakt. Genieten van de omgeving en wedstrijd is inderdaad ook belangrijk.

14

Re: IM 70.3 St George 2022

Mooi verhaal Maarten, we hebben je de hele dag proberen te volgen en zagen al tijden/snelheden voorbij komen die we niet van je gewend zijn. Maar het verhaal verklaart alles :-) Top gedaan..

15

Re: IM 70.3 St George 2022

Leuk verslag Maca!

16

Re: IM 70.3 St George 2022

Leuk verslag Maarten, gaaf om daar zo'n wedstrijd te doen en misschien nog wel mooier om zo'n roadtrip met je zoon te maken.

17

Re: IM 70.3 St George 2022

Maca944 schreef:
hugo schreef:

Sowieso gefeliciteerd zou ik zeggen want was erg koud volgens mij, samen met een pittig parkoers.
Beide races via de stream zitten kijken.
Leuke foto samen met meneer Babbitt!

Het was vrijdag volgens mij kouder dan zaterdag. Ik zat in de laatste startgroep dus echt last heb ik er niet van gehad.

Mijn verslagje staat on-line:
http://www.amstelracing.nl/triathlon/im … 3-wk-2022/

Leuk verslag om te lezen!

Vraatzuchtige Veelvraat

18 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (04-11-22 13:52:59)

Re: IM 70.3 St George 2022

Leuk Maarten! Zat ik nu ook met jou in het vliegtuig terug? Voldeed aan de vader-zoon combinatie big_smile

Heb verder wel een soortgelijke ervaring als jou. Waanzinnig mooi om mee te maken, maar geen goede prestatie.
Daardoor wel gemotiveerd om dit ooit nog eens te doen, en dan wel een goede race neer te zetten.

Paar foto's via: https://www.instagram.com/p/CkVHf28u1m_

19

Re: IM 70.3 St George 2022

LindaRotterdam schreef:

Leuk Maarten! Zat ik nu ook met jou in het vliegtuig terug? Voldeed aan de vader-zoon combinatie big_smile

Heb verder wel een soortgelijke ervaring als jou. Waanzinnig mooi om mee te maken, maar geen goede prestatie.
Daardoor wel gemotiveerd om dit ooit nog eens te doen, en dan wel een goede race neer te zetten.

Paar foto's via: https://www.instagram.com/p/CkVHf28u1m_

Vloog jij met Virgin Atlantic via Londen? Dan zou dat heel goed kunnen. En dan was jij ook degene dan met wie ik even een gesprekje had in de wachtrij bij de handbagagecheck in Londen, had ik dat maar geweten! In elk geval leuk je even ontmoet te hebben wink