1

Onderwerp: Hallo nieuw hierzo

Na enige tijd al passief mee te volgen, nu even de tijd genomen om me te registreren.

Ik ben dus Koen, 35 jaar,  hamburger liefheber, Belg en sinds verleden jaar verliefd geworden op de triathlon sport. Ik heb geen aanleg voor geen enkel van de 3 sporten maar mijn doel is dan ook het overwinnen van de afstand met de tijd als onder geschikt belang.

Heb nu twee 1/8 triathlons gedaan bij mij hier in de buurt en heb genoten van de eerste tot de laatste minuut. Dit jaar stond ook mijn eerste 1/2 (Zwintriatlon) op het programma maar een vervelende kuit blessure besliste er anders over. Volgend jaar staat de chtriman 113 op mijn verlanglijstje.

Vraatzuchtige Veelvraat

2

Re: Hallo nieuw hierzo

Had je naam al gelezen en die was me dan ok opgevallen :-) veel plezier in de triatlon het is een mooie sport, heb zelf de Chrtiman maar dan de FD ook al gedaan en uiteraard de zwintriatlon ook enkele malen maar dat is al even geleden.

3

Re: Hallo nieuw hierzo

Welkom Koen!

4

Re: Hallo nieuw hierzo

Welkom hier Koen. En succes met het behalen van je doelen.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

5

Re: Hallo nieuw hierzo

Welkom! Ik heb begin deze maand bij de Ch'tri de XS en de SwimBike gedaan en mijn man de 113. We vonden het een geweldig evenement, echt een hele leuke tijd gehad. Bekijk even wel goed het klimmetje halverwege het fietsparcours, zou ik zeggen, dat is geen sinecure!

Louise

6

Re: Hallo nieuw hierzo

Welkom!

7 Laatst bewerkt door Harige Baviaan (26-07-22 08:48:47)

Re: Hallo nieuw hierzo

Thx all!

olaf2004 schreef:

Welkom hier Koen. En succes met het behalen van je doelen.

Gaan we proberen

Vraatzuchtige Veelvraat