1

Onderwerp: IM Kopenhagen

Zondag 21 augustus is het zover!
Mijn 1e hele triathlon.

Prima voorbereiding kunnen afwerken, denk ik zelf. Staan nog een paar lange trainingen op het programma.
Nog 2 weekjes en dan rustig aan.

Zijn er nog andere mensen die naar deze wedstrijd toewerken?
En wellicht insider tips van mensen die hier al eerder aan hebben deelgenomen?

Gr Erik

2

Re: IM Kopenhagen

Ik heb deze in 2019 gedaan, mooi en snel parcours met niet echt punten waar je extra aandacht voor moet hebben denk ik. Veel succes daar.

3

Re: IM Kopenhagen

Vandaag de IM Copenhagen mogen meemaken. Wat een geweldig evenement!
Zwemmen in het licht zoute, rustige water. Supersnel fietsparcours met fijne afwisseling van stad en country side met lichte heuvels. Loopparcours dwars door het centrum met slechte ondergrond (ongelijke klinkers, stoepjes etc) en ook nare steile bruggetjes.
Het was ook 25 graden tijdens het lopen, dat is iets aan de warme kant voor mij…

Het was mijn allereerste full distance. Ultieme doel was onder de 10u en dat is gelukt! Met 9.57 ben ik uiteraard helemaal in de wolken!! Zwemmen 1:15, fietsen 5.02, lopen 3.29.

Dikke aanrader om voor Kopenhagen te kiezen wat mij betreft.

4

Re: IM Kopenhagen

Gefeliciteerd Erik.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

5

Re: IM Kopenhagen

Proficiat je eerste FD en mooi onder de 10u duiken, heb zelf de race in 2019 gedaan en idd mooie wedstrijd al ga ik in de toekomst de Ironman wedstrijden maar aan me voorbij laten gaan denk ik.

6

Re: IM Kopenhagen

Gefeliciteerd Erik!

7

Re: IM Kopenhagen

Gefeliciteerd Erik, schitterende tijd!

8

Re: IM Kopenhagen

Gefeliciteerd, prachttijd!
Ik was er in 2017 als supporter van manlief, vond het een mooi evenement, als toeschouwer vooral dankzij het geweldige zwemparcours met die bruggetjes erover.

Louise

9

Re: IM Kopenhagen

erikd schreef:

Vandaag de IM Copenhagen mogen meemaken. Wat een geweldig evenement!
Zwemmen in het licht zoute, rustige water. Supersnel fietsparcours met fijne afwisseling van stad en country side met lichte heuvels. Loopparcours dwars door het centrum met slechte ondergrond (ongelijke klinkers, stoepjes etc) en ook nare steile bruggetjes.
Het was ook 25 graden tijdens het lopen, dat is iets aan de warme kant voor mij…

Het was mijn allereerste full distance. Ultieme doel was onder de 10u en dat is gelukt! Met 9.57 ben ik uiteraard helemaal in de wolken!! Zwemmen 1:15, fietsen 5.02, lopen 3.29.

Dikke aanrader om voor Kopenhagen te kiezen wat mij betreft.

proficiat met je prestatie!

Vraatzuchtige Veelvraat

10

Re: IM Kopenhagen

Wow en gefeliciteerd !

11

Re: IM Kopenhagen

Gefeliciteerd Erik, top prestatie zeg en mooie tijden!

12

Re: IM Kopenhagen

Suoer gedaan , gefeliciteerd !

13

Re: IM Kopenhagen

Goed om te lezen hij staat bij mij voor volgend jaar op de planning

erikd schreef:

Vandaag de IM Copenhagen mogen meemaken. Wat een geweldig evenement!
Zwemmen in het licht zoute, rustige water. Supersnel fietsparcours met fijne afwisseling van stad en country side met lichte heuvels. Loopparcours dwars door het centrum met slechte ondergrond (ongelijke klinkers, stoepjes etc) en ook nare steile bruggetjes.
Het was ook 25 graden tijdens het lopen, dat is iets aan de warme kant voor mij…

Het was mijn allereerste full distance. Ultieme doel was onder de 10u en dat is gelukt! Met 9.57 ben ik uiteraard helemaal in de wolken!! Zwemmen 1:15, fietsen 5.02, lopen 3.29.

Dikke aanrader om voor Kopenhagen te kiezen wat mij betreft.