3,901

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Eindelijk een echte aerohelm! Van dezelfde producent en kleur als mijn normale helm, en hij zit echt als gegoten:

https://www.futurumshop.nl/img/Products/6359-0210-001-N2109/thumb/1.jpg

Moest voor een snelle wissel wel oefenen met af en opzetten, en heb er gisteren tijdens de teamcompetities maar het schermpje even afgelaten big_smile

Ziet er vet uit! Houden de magneten het vizier goed vast? Heb lang getwijfeld vorig jaar maar ben dan toch maar voor de gewone gamechanger te gaan van abus.

Vraatzuchtige Veelvraat

3,902

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Was weer tijd om mijn schoenen door te schuiven. Mijn schoenen voor bos/duinen weg, schoenen voor de weg gebruiken voor bos/duinen en nieuwe voor op de weg.
Weer gekozen voor Mizuno. Nu de Wave Rider 26. Ik kom toch steeds terug bij deze schoen.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,903

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net een Wahoo Kickr Bike besteld. De vorige versie, ik vond het prijsverschil ten opzichte van de net uitgebrachte versie te groot voor de nieuwigheden. Ik wilde een indoor fiets waarop ik de positie van mijn triathlonfiets zoveel mogelijk kan nabootsen en de Kickr Bike was de enige die daaraan redelijk kon voldoen. Benieuwd hoe deze gaat bevallen ten opzichte mijn de Tacx Neo 2 die ik nu gebruik.

3,904

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fraai ding! En das een aardige investering, dus die mag toch wel een tandje beter functioneren.

Mijn Neo 2 is ergens in het voorjaar oververhit geraakt, gelukkig was ie te repareren maar ik vond de
service van Tacx zelf erg matig.

Heb je je toevallig ook verdiept in die Truekinetix ?

3,905

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Fraai ding! En das een aardige investering, dus die mag toch wel een tandje beter functioneren.

Mijn Neo 2 is ergens in het voorjaar oververhit geraakt, gelukkig was ie te repareren maar ik vond de
service van Tacx zelf erg matig.

Heb je je toevallig ook verdiept in die Truekinetix ?

Mijn Neo 2 is nu 3 jaar oud en ik heb er ondanks de vele uren die ik hem gebruikt heb geen problemen mee ondervonden. Ik zou de Truekinetix graag als favoriet hebben willen zien maar ten eerste was het voor mij belangrijk om met 165mm cranks te kunnen fietsen en ten tweede schijnt de Truekinetex nogal wat meer geluid te maken. En dat schermpje wat erbij zit hoeft van mij ook niet. Al met al leek de Wahoo Kickr Bike me de beste propositie, ik laat nog wel weten of hij de meerprijs ook echt waard is.

3,906

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een Wahoo Kickr in combinatie met een Climber en dat werkt perfect.

3,907

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi Maca! Hoe dicht kun je je tt positie benaderen? Is er een mogelijkheid er een tt stuur op te zetten?
Groet Richard

3,908

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik heb een Wahoo Kickr in combinatie met een Climber en dat werkt perfect.

Die Kickr Bike heeft ook zo'n climber functie, erg benieuwd hoe dat in de praktijk bevalt.

Gringo schreef:

Mooi Maca! Hoe dicht kun je je tt positie benaderen? Is er een mogelijkheid er een tt stuur op te zetten?
Groet Richard

Dat laat ik weten zodra ik het ding binnen heb. Ik wil er aerobars op monteren (op het gewone racestuur dan) en ga dan wel even pielen. Belangrijkste is dat je hem kan instellen op 165mm cranks. En ik las op Slowtwitch dat je beter niet exact zo agressief kan zitten als op je triathlonfiets in verband met het ontbreken van rijwind die bij buiten rijden door de druk je schouders etc wat ontlast.

3,909

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ha je hebt een bike gekocht? Was ik ook eerst van plan maar toch voor de gewone rollen gekozen ivb met het wisselen van fiets,

3,910

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na een 8 jaar mijn Sensa romanga (die op zijn sterfbed lag) vervangen en een Canyon Endurance 7 gekocht samen met Reddshift clip on bars.

Vraatzuchtige Veelvraat

3,911 Laatst bewerkt door Louise (14-11-22 16:30:53)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net binnen: neopreen sokken en handschoenen en zwem-oordoppen (tegen de kou). Daar voor de gein ook een waterthermometer bij gekocht - met een badeendje eraan en een touwtje (zoiets), dus die kan achter me aan dobberen big_smile

(Ik ben voor het eerst ooit aan het doorzwemmen in de herfst, het gaat nu nog prima zonder dat extra neopreen, dus dat is anticiperen. Ik wilde het al jaren, maar het lukte steeds niet om mezelf er meteen toe te zetten. Dit jaar wel. Ik vind het tot nu toe supergaaf, maar ik realiseer me wel dat ik de makkelijkste herfst ever ervoor heb uitgekozen, met al dat zachte weer. )

Louise

3,912

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zo leuk om dit te volgen!

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,913

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

(Ik ben voor het eerst ooit aan het doorzwemmen in de herfst,

Louise

Heel stoer! Ik kan me voorstellen dat het heel goed voelt, maar dat de drempel steeds hoger wordt. Hou vol, en uitkijken voor onderkoeling natuurlijk.

3,914

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:

Heel stoer! Ik kan me voorstellen dat het heel goed voelt, maar dat de drempel steeds hoger wordt. Hou vol, en uitkijken voor onderkoeling natuurlijk.

Dank, en ja, ik ga mezelf zeker niet laten onderkoelen, dan houdt het op. Ik bedoel: het 'moet' niet, heb ik met mezelf afgesproken, ik zie wel hoe lang het goed blijft gaan. Tot nu toe krijg ik het eigenlijk nog helemaal niet koud, alleen oppervlakkig aan handen, voeten en gezicht en dat is zo weer okee. Maar goed, het water was nog bijna 13 graden, ik ga maar kort en ik sta binnen een paar tellen onder de warme douche.

Over die drempel: dat is dus het leerzame voor mij, nu al: hoe zeer het een 'orenkwestie' is, dus hoe veel bezwaar tegen kou er in je hoofd zit. Die drempel maak je met je eigen gedachten immers. Dat was denk ik de grote winst van de koudwaterworkshop die ik dit voorjaar heb gedaan, dat ik me daar bewust van werd.

Louise

3,915

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat een leuke ontwikkeling en uitdaging Louise!

3,916 Laatst bewerkt door YouriL (16-11-22 21:18:27)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Een zen8 besteld ben eens benieuwd welke meerwaarde dit gaat geven op mijn indoor zwemtraining :-) https://www.zen8swimtrainer.com/

Werd getarget op instagram en lijkt me een interessante investering, zowel financieel als qua tijd.
Dus deze even opgeduikeld uit het archief.
Hoe is die bevallen?

3,917

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tijdens de lockdown wel gebruikt maar nu staat het er maar. Misschien is het idd wel een mooi alternatief als je weinig tijd hebt om te zwemmen maar ik zwem zelf nu 3x per week en ik vind het wel voldoende zo?

3,918 Laatst bewerkt door Gringo (17-11-22 16:48:04)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Via een vriend die tijdelijk in de US woont een Zygo koptelefoon gekocht (wordt in Europa nog niet verkocht). Het is een koptelefoon die via radiosignaal met een zendertje is verbonden. Dat zendertje koppel je weer met Bluetooth aan je telefoon. Daardoor kun je tijdens het zwemmen muziek streamen. Hiermee wordt het probleem van Bluetooth dat in het water niet werkt opgelost. Het werkt tot nu toe perfect. Met het zendertje kun je ook praten met degene die zwemt. Volgende week ga ik dat met mijn zwemcoach testen.
Voor mij is het ideaal omdat het het monotone van een endless pool doorbreekt.

3,919

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De Stryd next gen gekocht:) Na 2 jaar met de huidige stryd te hebben gelopen, heeft vooral het trail profiel, de hogere responsiviteit en de meting van stress op je onderlijf mij over de streep getrokken.
Ben heel erg benieuwd, ben in ieder geval dik tevreden met de resultaten die ik tot nog toe met mijn Stryd behaald heb.

3,920

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een hardloopjas van Fusion besteld , in oranje

3,921

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Ik heb een hardloopjas van Fusion besteld , in oranje

Oh die is tof ja!
Heb er ook al vaak naar gekeken, maar heb al een andere dus tsja.
Maar dacht ook dat Fusion geen BF aanbiedingen had?

3,922

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:
@Jeanette schreef:

Ik heb een hardloopjas van Fusion besteld , in oranje

Oh die is tof ja!
Heb er ook al vaak naar gekeken, maar heb al een andere dus tsja.
Maar dacht ook dat Fusion geen BF aanbiedingen had?

Ik heb hem bij Triathlonworld gekocht .
Via de Fusion club had ik wel 25 % korting gekregen , maar was niet in mijn maat verkrijgbaar .
Tevens was die daar ook 20 Euro duurder t.o.v Triathlonworld .

Mijn hardloop jasje was nu echt wel aan vervanging toe .

3,923

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:
@Jeanette schreef:

Ik heb een hardloopjas van Fusion besteld , in oranje

Oh die is tof ja!
Heb er ook al vaak naar gekeken, maar heb al een andere dus tsja.
Maar dacht ook dat Fusion geen BF aanbiedingen had?

Topmerk! Ik heb inmiddels ook al aardig wat spullen van Fusion, zitten als gegoten, blijven goed na heel veel zweten en wassen en handige zakjes op de benen (ook op de fietsbroeken). Vandaag kreeg ik een heerlijke winterjas https://nl.fusionworld.com/products/men … rge-jacket van Fusion van mijn vrouw voor mijn verjaardag.

3,924

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gefeliciteerd Arno , en wat een gaaf cadeau!

Ik ben ondertussen ook een enorme Fusion fan .

3,925

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hier nog een. Vooral de hardloopbroeken en eigenlijk ook wel hun shirts vind ik super.
Alles wat aan vervanging toe is kwa loopkleding wordt Fusion.

Hun trisuits vind ik dan weer ronduit saai en niet mooi kwa lijnen. Ze kunnen best prima zitten, maar het/mijn oog wil ook wat.
Dus die koop ik niet.