26

Re: Kickstarter vermogensmeter

Q-reel is gewoon een stekker, daar kun je 3kwh mee opladen.

Maar of ze het terug kunnen betalen of niet staat los van de vraag of ze het terug moeten betalen. Volgens de advocaat in de uitzending is er een leveringsplicht, of teruggaveplicht, als het crowdfunding doel is bereikt. Als dat zo is, zouden ze dus moeten betalen, of op de blaren zitten, en niet in een nieuwe Tesla lijkt me. En jarenlang orders aannemen en nooit leveren, en ook nauwelijks terugbetalen is gewoon crimineel.
Ze zullen vast wel wat geld hebben uitgegeven aan ontwikkeling enzo, maar laat dat maar eens doorlichten door een accountant. Waar is het geld aan uitgegeven.

27

Re: Kickstarter vermogensmeter

En blijkbaar is het geld op, want er wordt weer campagne gemaakt om meer geld binnen te halen. Je kunt nu aero caps kopen voor de pedalen (die er niet zijn). Ook kunnen nieuwe klanten pedalen kopen en wel de eenzijdig metende exemplaren. Volgens de laatste mails zijn ze (voor de zoveelste keer) de productie aan het opstarten en kunnen ze binnenkort de eerste exemplaren uitleveren. Dit willen ze dan wel, vanwege de financiële situatie, eerst voor de nieuwe klanten doen. Maar eind augustus 2023 zouden ook alle backers een set pedalen moeten ontvangen.
Dus als je geld teveel hebt en in sprookjes gelooft, dan zal Kees-jan Klant heel blij zijn, als je op zijn website een aankoop doet.

28

Re: Kickstarter vermogensmeter

Bizar eigenlijk dat ze nog steeds bezig kunnen zijn.

29

Re: Kickstarter vermogensmeter

ik heb me onlangs de Favero assyoma vermogensmeter gekocht .
prima spul werkt goed voor €399 enkele zijde meting betaal ik mij geen bult !

Gilbertson TI Campa EPS Campa Zonda
Kuota Kalibur TT Campa-Chorus  Campa-Bullet Ultra
Kuota KrossII Shimano Di2  Vision

30 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (07-12-22 11:38:16)

Re: Kickstarter vermogensmeter

wilagro schreef:

En blijkbaar is het geld op, want er wordt weer campagne gemaakt om meer geld binnen te halen. Je kunt nu aero caps kopen voor de pedalen (die er niet zijn). Ook kunnen nieuwe klanten pedalen kopen en wel de eenzijdig metende exemplaren. Volgens de laatste mails zijn ze (voor de zoveelste keer) de productie aan het opstarten en kunnen ze binnenkort de eerste exemplaren uitleveren. Dit willen ze dan wel, vanwege de financiële situatie, eerst voor de nieuwe klanten doen. Maar eind augustus 2023 zouden ook alle backers een set pedalen moeten ontvangen.
Dus als je geld teveel hebt en in sprookjes gelooft, dan zal Kees-jan Klant heel blij zijn, als je op zijn website een aankoop doet.

En dan alleen aan nieuwe klanten leveren. roll Zou echt woedend zijn.
Is er geen groep te vormen met alle early investers, en samen een zaak te beginnen?

ciske schreef:

ik heb me onlangs de Favero assyoma vermogensmeter gekocht .
prima spul werkt goed voor €399 enkele zijde meting betaal ik mij geen bult !

Ik zat daar ook naar te kijken. Heb nu Powertap P2 pedalen, en die beginnen wel hun beste tijd gehad te hebben. Waren al tweedehands, en vallen nu regelmatig uit, juist bij hogere wattages...
Deze zijn dubbelzijdig en omdat het pedalen zijn erg makkelijk van fiets te wisselen. Heb in het begin problemen gehad met het (aluminium) afsluitkapje, maar voor weinig geld nieuwe kapjes gekocht en dat werk prima.

31

Re: Kickstarter vermogensmeter

Blijkbaar zijn deze mensen nog steeds bezig met de boel te bedriegen,